To fine jenter :-)

Ja, for jeg sier JENTER jeg…enten de er 17 eller rundt 50… Og i dag er det to jenter som skal feires.  De er lite på blogg om dagen, men vi kan jo ikke glemme dem helt likevel, så bursdag-kort og KAKE har man da tid til. Og tre ganger HURRA!!

For i dag er Ino Sc 18 år

Ei flott jente med bein i nesa, og bestemte meninger virker det som Og sånne jenter liker vi 🙂 Jeg har ikke mange unge bloggvenner, men Ino er en av dem, og hun er den yngste. Men hun virket så bevisst og voksen, med egne meninger og en flott personlighet. Så da gir jeg blaffen i alder og slikt, for det er ikke det det handler om 🙂

 

Og den andre jenta er ikke så ulik egentlig:

Muumimamma er en aktiv dame, med en fot både her og der.. Slik en ekte muumimor har 🙂 Flott  dame med fine hobbyer, og en herlig personlighet :-)Og har du lyst å lese litt mer om henne kan du lese HER….på bursdagsinnlegget fra i fjor…OG så klart lese litt om henne inne hos HENNE ….HER..

 

Vær så god! Kake til fest!! Og klemmer til begge bursdagsbarna fra meg!! <33

 

Kjenner du noen av disse jentene?

Har du hatt bursdag på blogg før?

 


#bursdagsinnlegg #bursdag #feiring #kake
26 kommentarer
    1. Gratulerer til bloggdamene. Jeg feirer ikke bursdagen min på bloggen. Jeg har vært borti Mumimamma tror jeg, men det er lenge siden. Uansett er det jo koselig at noen husker på bloggdamer og lager fest for dem da.

    2. cuskima: Ja, deilig med flere og flere ting i orden 🙂 Og en dag til i gamle, så begynner det å hjelpe der også 😀 Og i morgen er det bursdag hos søsters også 🙂 <3

    3. så digg -er så deilig med ting som kommer på plass….deilig 🙂
      klart du er sliten, flytting er et h@@@@@ hahaha ,bare sannheten ,men godt når det ER gjort 🙂
      klememtingene i haugevis <3<3

    4. Min matgale verden: Å, har du vært på lørdagsjobb også 😮 Vi jobber døgnet rundt privat nesten vi, men i morgen skal vi bort å spise kake hos søsters som har bursdag 🙂 Men jobbe litt først… Klemmer fra sofakroken 🙂 <3

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Prøver så godt jeg kan 🙂 Men gjelder å holde tunga rett i munnen i disse tider, lett å glemme litt nå midt i flyttinga 😀 Veldig koselige jenter begge to 🙂

    6. fruensvilje: Ja, koselig med litt gratulasjoner selv om man ikke kjenner så godt 🙂 Håper de stikker innom og titer 🙂 Har jo nye tegninger og alt 🙂

    7. Moving On: Det var jammen bra at du ble litt glad for bursdag-hilsen. Morsomt å skrive bursdagsinnlegg til de som man “kjenner ” litt her på blogg <3 Klem til deg <3

    8. annebe: Muumimamma er en av de jeg har kjent lengst her inne , men hun er ikke så ofte på blogg. Eller er litt periodeblogger.. Hun er snill og grei og kjøpte presang til meg på Gran Canarria, en sånn snøkrystall-kule som jeg sparer på 🙂 Søt <3 Håper å se henne igjen snart her inne 🙂 Håper dagen din var super, vi har vært på Ikea og kjøpt fint bord 🙂 Klemmer <3

    9. cuskima: Hatt en herlig dag på Ikea, møkk sliten på 14-ende dagen, men fint blir det 😀 Og vi får unna det vi ikke vil ha 🙂 Så nå blir det så fint hos oss atte 🙂 Klemmer i bøtter og spann 🙂

    10. Helge: Ja, Muumimamma er en gammel bloggvenn, kjent henne lenge 🙂 Men hun er ikke så ofte på blogg lenger. Ino Sc er ganske ny for meg også, kjente henne bare siden etter jul 🙂 Men hun virker som en fin jente 🙂 Håper du har hatt en fin dag 🙂

    11. Gratulerer med Dagen til begge to. Jeg kjenner de ikke men husker at du har skrevet om Muumimamma før. Håper de har en fin kveld foran seg.

    12. Kjenner de ikkje,men har hørt om Mumimamma, gratulerer til bursdagsbarna 😀
      ha en super dag fine frodith på IKEA med Mr F
      klemmetingene <3

    13. Jeg kjente ikke disse ..men gratulerer dem så mye med dagen..og skal sjekke ut bloggene deres 🙂
      Jeg har vært så heldig å ha hatt bursdag på bloggen ja…..koselig 🙂
      Vi har vært i Drammen å handla å drukket kaffe i dag…koste oss i sola…:))
      Ha en fin dag videre og kos deg masse 🙂 Lørdagsklem<3

    14. gratulere til begge too!:)
      har nok ikke vært innom eller sett noe fra de to frøknene der jeg =)
      japp, har hatt bursdag på blogg før. HAdde senest i april, da satt jeg og gråt gode tårer over utrolig fine innlegg her inne! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg