En oppdatering fra Frodith- palasset ;-)

Har flyttet og ryddet i hele dag, kastet på søpledynga milevis med ting…. OG kjøpt nytt så klaet.

Stue og kjøkken i ett betyr spisestuebord. Så vi brukte timer på IKEA i dag, og har fått masse nytt

som vi trengte. Pallasset begynner å bli en konge verdig …

Noen hjelper til å skru bord og stoler…Og det er IKKE bare meg 😉

 

Men nå må jeg tilbake til jobben en stund, en stol igjen og hattehylle som skal på plass…Ikke at vi har så 

mange hatter men…. Knagger på den også..

Og SÅ er det tid for is!

 

Har du hatt en fin dag?

Liker du ting fra Ikea?

 

 

#ikea #møbler #montering #interiør #flytting
45 kommentarer
    1. Det blir jo så fint! Liket fargen på vinduskarmene, de hadde sjarme! Kos deg i kvelden i ditt palass. Klem fra meg 🙂

    2. Vi elsker Billy og Ivar som ikke egentlig er Ivar men bodreoler som er utgått fra IKEA sortimentet. Ellers har vi mye gamle møbler, og langt til IKEA så blir ikke så mye handling der lenger. Men mens vi bodde i Asker og hadde bil så var på IKEA et par ganger i året minst.

    3. Så koselig, lyst og luftig. Ikea er helt topp, finner alltid noe der. Til og med når jeg bodde i Houston dro jeg til Ikea når jeg skulle ha noe. Der kjøpte vi bla en liten sofa, småbord og hyller, og masse kjøkkenting. De andre møblene leide vi. Det er liksom noe for en hver smak der, og prisene er absolutt til å leve med! Fortsett å kose deg du med stolmontering (vel du er nok forresten ferdig med den nå) og nyt resten av søndagen. Klemmer <3

    4. Helge: Så bra du koser deg i sola 🙂 Ja, på IKEA får man mye for pengene 🙂 Det gjelder bare å orke å skru litt 🙂 Ha en fin søndag, her skal det jobbes mer 🙂

    5. Gratulerer med nye møbler, dette blir fint. Virker som dere har fått mye for pengene. Mye fint på Ikea men lenge mellom hver gang jeg er der. I går hadde jeg en fin sykkeltur mellom Lillestrøm og Drammen, dro tidlig opp og starta på Lillestrøm kl 0700. Mindre varmt og lite trafikk så tidlig,rasta på Lysaker 2 timer senere. Om kvelden ble det en skogstur. Ha en fin dag.

    6. Så koselig dere får det 🙂 IKEA er godt å ha det. Vi byttet ut litt gammel furu med litt hvitt når vi flyttet i fjor. Veldig deilig å ha noe nytt også 🙂 Fortsatt lykke til med utpakking og montering 🙂

    7. Så koselig dere får det, lyst og fint 🙂 Og så flott med mange hjelpere da. Ikea har masse flott de, er nok innom der jeg også. Jeg bruker max 10 min med bil til Ikea 🙂
      Klemmer

    8. Aiai dette ser bra ut da!:)
      Lykke til med skruinga, selv om jeg rekner med du er ferdig med den siste stolen nå!:)
      Ja liker noe fra ikea, men liker ikke selve butikken ikea! Haha
      Sist jeg var der kjøpte jeg meg kleskap, kasseroller,kleshengere, blomster, dynetrekk, dusjforheng og dørmatte… fra jeg gikk inn, til jeg var ute var det gått 15minutter! Hahaha

    9. Her er det litt fullt liksom så her skal det ryddes, men det er i morgen i alle fall, rent og luftig og flott blir det hos deg søs <3 og bilder blir superbra <3 gooodklæmme 🙂

    10. ladyaugust: Ja, det blir rent og fint og NYTT, og det blir enkelt og det er sånn jeg er i interiøret. Men bare vent til bildene skal på plass 🙂 KLemmer i vei <3

    11. Fru Stussli: Jeg er så glad for hvordan det blir her nå 🙂 Glad vi bestemte å bare bruke penger for å få det fint, og heller ta en stillle sommer 🙂 Jeg kan kose meg hvor som helst jeg, så ikke så farglig 🙂 Oi, 4 timer!! Ja, da ryker den ikke om jeg kommer og hopper på den 😀 Klemmer til deg min venn <3

    12. Så koselig dere får det. Jeg elsker de vinduene!!!
      Er godt du har mange hjelpere som kan skru 😀 De skulle vært her på Kongsvinger i dag da vi skrudde opp den store trampolina!!! 4 timer og vi var fire stykk 😛 Men fin ble den 😀
      Klemklem

    13. Veldig fint 🙂 Vi kjøpte spisestue på Ikea for noen år siden og den er jeg veldig fornøyd med :))..artig med litt nytt i ny leilighet kan jeg tenke meg :)) Sov godt i natt <3

    14. wow blomster også….helt klart at dette er en fresh ny start
      åhhhh eg er så utrolig glad på dine vegne -eller dere begge selvsagt og rottehurven <3<3 klemmetingene

    15. karidansen: Ja, vi kjøpt også masse småtterier vi trengte. I tillegg til spisebordet. Og seng og garderobeskap.. Vi har bare arvet og fått med gammelt etter andre før…Nå var jeg rimelig klar for NYTT og VÅRT 😀 Så spennende om du innreder fra grunnen av da 🙂 Det kjøkkenet vi hadde i gamle leiligheten var sikkert fra 1970 det også …. Nå er ting mer nytt 🙂

    16. cuskima: Koser meg veldig 🙂 Vi er rå-fornøyde begge to, hvitt og fint malt, og bare nye ting som lukter nytt 😀 Og nå skal vi ha blomster også…Prøver igjen… 😉 Ja, jeg blander gjerne også om jeg finner noe jeg liker 🙂 Klemmer <3

    17. Enkelt og stilrent.Ja, jeg liker ting fra IKEA. Jeg kjøper også kjøkkenredskap og dekketøy der når jeg trenger å supplere. Jeg har nesten ingen møbler derfra. I mars kom IKEA til Furnes, så nå tar det bare 20 min å kjøre dit. Har lyst til å kjøpe meg et oppussingsobjekt av et hus når jeg flytter herfra. Ikke sånn at det er ei rønne, men at det er modent for å skifte kjøkkeninnredning og male litt rundt omkring. Har alltids hatt en drøm å innrede litt fra grunnen av. Her flyttet jeg jo inn på garden for 25 år siden, og jeg har stort sett bare malt, og fått snekker til å legge nye gulv i noen smårom.. Kjøkkenet mitt er fra 1969, og er i dårlig forfatning. 🙂

    18. Mona: Ja, utleier malte før vi kom 🙂 Det ble jeg veldig glad for 🙂 Er lyst og fint og hvitt overalt, så hvitt at vi godt kunne ha brun-svart spisebord 🙂 Håper du har hatt en fin dag 🙂 Klem

    19. fruensvilje: Ja, vi fant ut at det var letteste måten å få hengt litt i gangen. Vi må tenke lurt for vi har ikke stor plass, men har masse lur oppbevaring til tingene våre i senga, og i garderobeskapet.

    20. eg elsker interiør,funksjonelt og pent…..eg har endel IKEA blandet med antikviteter og eldre møbler og litt redesign i en herlig blanding og eg er ikkje redd for å handle på finn.no som du vet -både IKEA ting og annet 😉
      Regner med du koser deg nå i alt det nye
      klememtingene <3<3

    21. Så lyst og fint det er der 🙂 Jeg tror du vil trives godt der altså. Og litt selskap når du skrur er vel ikke å forakte? 😀

    22. Min matgale verden: Ja, her blir det luftig og fint. KJempefornøyd med nytt bord, og stoler, og seng og garderobeskap, og teppe 🙂 Alt nytt, det lukter ikea i hele leiligheten og jeg NYTER det 😀 hi-hi Du må få sett det når du kommer hit, da skal du på besøk her altså, hilse på Hr Frodith og drikke kaffe ved spisebordet mitt 🙂

    23. dedicat: Nå har vi gitt oss for i dag 🙂 Og skal mest bare nyte til i morgen tidlig, da er det mer sjauing i gamle leiligheten, men det det blir sakte men sikkert orden både her og der 🙂 Veldig glad for å kunne kjøpe litt nytt interiør, vi har alltid bare arvet ting, og nå synes jeg det er SÅÅÅ deilig å ha nytt 🙂 Ha en fin kveld:-)

    24. cuskima: Ja, jeg er ganske glad i Ikea nå jeg også merker jeg. VI har seng, skap, kjøleskap, spisebord, skittentøyskurver divd-hyller osv…. Og billig er det, og det er veldig passelig for meg, jeg bryr meg ikke SÅÅÅÅ mye om interiør liksom…Men for Ikea-priser er jeg plutselig blitt mer opptatt av det 😀 Veldig moro å få dette bordet og stolene 🙂 Klemmer <3

    25. Kjempeherlig. Nesten sånn at man kan sanse hvor godt dere trives og sprudler i det nye Palasset 😀 Ha en herlig kveld når dere tar til vett og setter dere ned og nyter.. kikker der rundt og spiser is 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg