Hektisk søndag, med litt kos :-)

Her er det jo stort sett ikke annet enn flytting, vasking, pakking, mer flytting, pakking , vasking og styr som foregår om dagen…Men i dag tok jeg noen timer fri etter en lang morgen med sjauing både i gamle og nye leiligheten og dro til søsters på bursdag 🙂 Kjempedeilig avbrekk. Gode kaker og fine familien <3 


Søsters var fin i sommerlige farger <3

 

Deilig sol var det også en periode, så her fikk leggene luftet seg 🙂 

 


Og mamma er nå den fineste av alle 🙂

 

Har du hatt en fin søndag? 

Har du spist kake i dag? 😉

 


#bursdag #kaker #familiekos
30 kommentarer
    1. Eva: Ja, min familie er toppers 🙂 Var jo flere der, men ikke alle som vil bli avbildet :-DSå koselgi du også har hatt en fin familiestund 🙂 grilling er stas 🙂 Mye gode kaker igår 🙂 Klemmer store klemmer <3

    2. Mariann Sæther Tokle: Rabarbragrøt med krokanis…DET hørtes deilig ut det!! 🙂 Her 17 grader , men sol og fint 🙂 Jeg har tights foreløpig 🙂

    3. Var i 60 års dag lørdag og spiste kake:) Rabarbragrøt med krokanis i dag, nam. Har igjen litt i kjøleskapet 🙂 Jeg bruker gå i kort tighs fra april til oktober men i år har jeg enda ikke hatt på meg. I dag var det 7,5 grader og regn

    4. Åh, denne anledningen var jo kjempeflott 🙂 Du trengte et avbrekk og noe hyggelig å gjøre, og så er det jo alltid kjekt å se familien 🙂 Ser ut som du virkelig har en koselig familie 🙂
      Den grønne jakken til søsteren din var fin. Har hun strikket den selv?
      Ja, jeg har spist kake jeg også i dag. Har vært i familielag jeg også, selv om det ikke var bursdag. Vi grillet, og hadde kake og is til kaffen 🙂
      God klem til deg <3

    5. så nydelige bilder av deg og din søster og mor 🙂 og sommerskledde ogsåheldige dere :))klart du måtte ta pause fra styr og stell en sånn deilig dag

    6. maiken: Takk skal du ha 🙂 hatt pannelugg i mange år 🙂 He-he…hetebyger har det vært mange av skjønner du 🙂 Går greit det 🙂

    7. dedicat: He-he, ja her ordner og styrer vi og må nok møblere i lang tid framover. Og så kommer vi LITT i orden, og så er det noe nye esker som kommer dagen etter…Vi blir liksom aldri ferdig 😀 Men i juli skal jeg ha fri og da skal vi være ferdig 🙂 Jepp, sånn er det med den saken 🙂 Så bra du har hatt en fin dag 🙂

    8. Åå, dere lignet, du og din søster. Du er veldig fin på håret forresten…Jeg misunner alle som har pannelugg, men bare vent til heitebygene tar deg…:) Ja, jeg sier det igjen , er mye arbeid med flytting…

    9. Det så jo veldig koselig ut.. og så bra at dere tar dere tid til familekos 🙂 Jeg er ganske sikker på at dere får leiligheta i orden tidsnok til første ommøblering 🙂 Lykke til videre 🙂 og jeg har hatt en strålende fin søndag 🙂

    10. karidansen: Ja, godt å bli ferdig med noen ting, og begynne litt på nytt. Men vi er ikke HELT ferdige i gamle leiligheten, driver på og varer et par uker til, med litt pustepauser. Men 1. juli MÅ vi være ferdig der oppe, og da er vi bare her i nye. VI har sjauet i dag også, før vi for avgårde til bursdag. Jeg og søsters har noen likhetstrekk, men har litt forskjellige farger. Men øynene samme farge. Og mamsen er den beste, og fremdeles ung og tøff <3

    11. Gratulerer så masse til søsteren din <3<3
      fineste mammaen <3<3
      her har det vært litt sol og fint vær og litt regn.
      Eg har vasket opp 2 ganger og 3 maskinen med klær
      En hund med vondt i magen har eg luftet ca 5 ganger nå og hun fiser som en voksen mann ;/
      Leggen ble ufrivllig luftet i en ny bukse som ahr en lei tendens til å ville være capri...eller sånn midt på leggen selvom den ER en langbukse....kanskje den flørter med sommeren 😛 og da eg kom inn så eg at den var på inn ut..sånn type stoff altså man ser ikkje forskjell hahaha
      Null kake her..men eg bevilget med 2 biter med en god sjokolade -nå er eg litt uggen for egentlig burde eg spist middag, men tror eg tusler til Muhammed og handler meg litt pepsi for å slippe en kvalm kveld
      så din dag har vært litt som min -some good some bad....og nå skal eg se serier og spise litt kjøttkaker...ja etter Muhammedbesøket...-( han driver en kiosk i enden av min gate for de som inbilder seg at det har rablet nå )
      klememtingene <3

    12. annebe: Takk takk 🙂 Deilig med kake 🙂 Og koselig med litt skravling også 🙂 Noen av de som var der, niesene mine, ser jeg ikke så ofte så det er koselig når det skjer 🙂 Klemmer og ha en fin kveld vider <3 Ny uke snart 🙂

    13. Godt å bli ferdig med det gamle og å komme ordentlig på plass i det nye. Det gjelder på flere områder i livet! 😉 Jeg synes egentlig ikke du og søster er så like av utseende, men en viss søskenlikhet er det kanskje. Koselige bilder av dere. Ikke minst bildet av deg og mamma….Sier mye den hånda bak på skuldra di. Tøff dame i skinnjakke og med matchende hodeplagg!! 😀

    14. Fint du har fått slappa av og kost deg i dag :)) Og det var skikkelig søte jenter på bildene…alle sammen :)) ..og du er jo så sommerlig og fin med kjole..og fargen kler deg veldig godt :))
      Som du vet har jeg vært på bursdag så da ble det kake på meg også 🙂 Klem<3

    15. margarites: Hørtes ut som en herlig søndag for deg også 🙂 FIne familien din også 🙂 Ja, det er deilig her når det skinner ute, men det ble litt regn plutselig, og da var det ganske så kaldt igjen… Men kos å kunne lufte både legger og finkjoler 🙂 KLemmer til deg <3

    16. Jeg har hatt en fin søndag – med sommerlige 7,5 – 10 grader. Har vært på sykkeltur godt innpakket i fleece og regnjakke, og var kjempekald i huden på beina når jeg kom hjem. Skulle nesten tro at vi syklet i kuldegrader. Heldigvis kjentes det ikke såå kaldt ut da vi syklet.
      Og du ser ut til å ha kost deg. Gratulerer til søsteren din, tenk at dere kan lufte beina i sommerkjoler! Og mammaen din ser så koselig ut!! Kjekt med sånne kosedager i hverdagen. Jeg har vært hos min mamma – som også er verdens koseligste – og hun hadde bakt boller i dag. Deilig! Dit kom også begge brødrene mine og lillesøster, alle med ektefeller, så vi er en stor gjeng. Koselig å se hverandre. Ha en fin uke, håper flytteprosessen går mot slutten snart. Klemmer <3

    17. Du og søsteren din er like!:)
      Høres ut som en koslig og bra dag!:)
      Har selv vært i bursdag idag, så spist mye bra og god mat, blant annet kake!!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg