Noen har vist postmannen den nye postkassen ;-)

Ja, nå har jeg nesten vært litt bekymret en stund….

For etter vi flyttet på oss, har det vært null kontakt med postmann igjen… Han hadde begynt å oppføre seg som “før -i -tida” da det var spindelvev på postkassen min, og jeg trodde postmannen var kidnappet…da han glimret så KRAFTIG med sitt fravær.. Han er jo antagelig en langbeint slask i slutten av tenårene, og kunne også bli beskyldt for latskap….Jeg har hatt mine teorier 😉

Men da jeg flyttet på meg, byttet hus og adresse, så VISSTE jeg at det ville bli problemer…

Men i går hadde han funnet meg…

Og han hadde til og med vært nede i Bergen og hentet ting, for å overlevere til meg..

Og det var Kjerstisandnes blogg.no som hadde vist han veien hit 🙂 Og det uten at jeg ante det spøtt!!!


Her et bilde av henne i hennes dager som blondine… i fjor sommer , da vi var på vei til Ekeberg Skulpturpark

for å leke Pip og Sjiraffen 😉 Fineste bloggvennen <3

 

Jeg elsker når det står Frodith på pakkene mine…for jeg HETER jo ikke det på ekte om du ikke visste det…

Og inni fiiine pakken fra Kjersti, som hun sendte fordi hun synes jeg fortjente det bare….der lå…:

 


Denne!! Og den hadde hun kjøpt hos Lisbethpedersen.blogg.no

 

Og det er jo


…en DUUUUK!!!  Kjempefin! Og helt i mine farger. Jeg ble hoppende glad og dagen ble enda mer rosa

enn den hadde vært fra før 🙂

 

Og om ikke lenge setter jeg nesen mot Bergen, og håper på å treffe både: Kjersti, Lisbeth, Cuskima og

Margarites <3 Det blir stas det!!

 

Finner postmann postkassen din? 😉

 

 

 

#post #gave #duk #bloggvenn
40 kommentarer
    1. margarites: Ja, Lisbeth er flink!! Jeg har jo mange vesker. Og jeg er superglad for at postmann har lært seg veien nå 😀 Jeg kommer innom deg på bakrommet og sier datoen 🙂 Klemmer <3

    2. Kjempefine farger på duken, og Lisbeth er kanonflink til å sy! Og jammen var det bra at postmannen fant frem til den nye postkassen din! Så gøy at du kommer til Bergen, vi er mange her som vil treffe deg 🙂 Klemmer <3

    3. Så bra at postmannen fant frem 🙂 Og flott at du likte duken fra Kjersti. Gleder meg til å treffe deg. Og håper jeg ikke er på ferie akkurat da. Ha en superfin kveld 🙂
      Klemmer

    4. Så morsomt å få pakke 😀 Jammen er det mye jobb med slik sying, jeg har prøvd en gang sånn figurer på tøy og aldri mer. Lisbeth er jo en utrolig flink ræser på slike ting, kjempelekker 🙂 Ha en fiiin dag, snart helg og greier 😀 <3 klæmmestorklæmmen 🙂

    5. Så fin duk! 🙂 Du er heldig 🙂 Fantastisk hyggelig å få sånne ting i posten. Hun Kjersti må være et trivelig dame 🙂 Håper dagen din blir fin 🙂

    6. Så herlig at du fikk en gave i posten da. En flott duk er det jo også ingen tvil om det. Hun kan å sy hun Bente..
      En ting er i alle fall sikkert.. Om du skal til Bergen vet jeg hvem som skal møte deg… Satser på at det går innemellom planene dine.:)

    7. Så kos at du likte den, og ikke minst at postmannen fant frem.:) Og så gøy å lese innlegg 🙂 Ha en superduperpeanøttbra torsdag 🙂 Og snaaart kommer du til Bergen, åh, det blir stas!! klemmer

    8. Ja, den finner postkassen min stadig vekk, men det er jo da kun for å levere fra seg regninger, skjønner ikke hvorfor han ikke bare kan ta de med seg å gå igjen 🙂 hehe Neida koselig å få det også, for da får man hvertfall post 🙂 Kjempe fin duk du har fått deg da, kunne gjerne hatt en sånn en her i stuen jeg også =) Klem <3

    9. Det var en fantastisk flott gave, utrolig vakker og farverik. Ny postkassa, mulig større enn den gamle og mere solid. Dere får behandle postkassa på lik linje som en del av leiligheten – en del av leiligheten, en utpost av en postkasse. Gratulerer med ny postkasse og en ny vakker duk.

    10. wow den løperen var fin.
      Postmannen finner postkassen tror jeg, men ikke ofte det er noe spennende i den så for min del kan gjerne edderkoppene bo i vår kasse. 🙂

    11. fjellgeitbundingen: Jepp, og kos å få av bloggvenner i posten 🙂 Hun mente den passet ypperlig hos meg, og det gjør den jo 🙂 Mine farger det 🙂

    12. For en koslig og pen gave du har fått i hus!:) enda godt postmannen fant frem til postkassen din!
      synst min er litt for flink , føler Hn er der hver dag og dumper ned i brev som skal ha penger!haha
      Ååå du fårnkose deg i bergen! Skal selv turen dit noen dager i sommer!blir koslig!:)

    13. så flott en pakke da:) ja lisbeth kan virkelig å sy,jeg har kjøpt veske av henne :))Postmannen finner oss ja,men selv om sønnen kjøpte huset vårt i Volda i januar så kommer det fortsatt brev til ham her inne på landet,så det går tregt med noen postmenn

    14. dedicat: Ja, her blir man gode venner gjennom tekst og bilder, og noen altså utenfor også . Og Kjersti har jeg møtt to ganger før, og har kjent nesten lengst her inne 🙂 Koselig å sende hverandre småting 🙂 Til jul, eller bursdag eller bare når det passer sånn fordi man vil 🙂 Her er det jo stort sett mest regninger også, men har blitt litt pakker etter jeg begynte med bloggen 😀 KOSELIG 🙂

    15. cuskima: Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne bruke linser jeg, så jeg hadde blitt lykkelig av linser i posten om jeg kunne brukt det.. 🙂 Men her er brillelangen på plass med full styrke om dagen 😀 Ser jo mindre og mindre jeg også 😀 Ja, superfin duk, og så koselig når den er fra KJersti OG Lisbeth på en måte 😀 Ja, nå gjør jeg snart alvor av en Bergens-tur altså, driver og sjekker datoer 🙂 Klemmer <3

    16. venkesstrikk: Jeg vet ikke HELT ennå, ingen billetter er kjøpt, men jeg HÅPER i løpet av et par-tre uker 😉 Skal si i fra når jeg vet mer 🙂

    17. Så artig.. er faktisk fascinerende å lese om så mye omtanke som man kan finne i og mellom blogger her inne 🙂 Gamlingen blir jo piskantull meg rørt til tider 🙂 Herlig .. og ikke mye fornuftig som havner i min postkasse. Men sånn er det nå blitt med tiden.. 🙂

    18. i dag kom han med innkalling til indremedisinsk undersøkelse som eg ba om før jul……..så han eller noe har vært treige…..og linser…..ikkje spennende,men uten linser…..blind som en mus så,,,,
      veldig flott duk og veldig frodithfarger 😀 og vi gleder oss villt til Bergensbesøk :D:D
      klemmerier i haugevis <3

    19. Så flott. Jeg har kjøpt en veske som Lisbeth har laget. Når tid skal dere møtes i Bergen?Det er mulig jeg skal en liten tur dit snart. Har en datter som bor der som trenger hjelp til å flytte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg