Evas vindu :-)

Har du tittet inn Evas Vindu eller Evaswindow på din vei forbi??  Hvis ikke burde du absolutt gjøre det. Der står nemlig en nydelig dame og stråler med hele seg. Hun smiler med øynene og hele seg, og det tar ikke mer enn et par små ettermiddager i sofaen hennes før man er fanget av den vakre damen. Hun er like vakker inni som utenpå, og hun byr på seg selv gjennom sitt lille vindu. Hun er kanskje en av de ærligste jeg har møtt her inne på blogg, og gir oss et godt innblikk i hvem hun er.  Hun viser oss gledene sine, hverdagen sin, de små sorgene og sårbarheten. Hun viser oss oppturer og nedturer, gjennom sitt lille vindu. Vinduet er ikke ÅPENT, så man blir fremdeles stående litt nysgjerrig på utsiden av det fine vindusglasset å myse inn. For å få se mer..

For der inne ser det godt og varmt ut..der er en rolig og behagelig atmosfære. Eva stråler trygghet og godhet… En jente sikker på seg selv på noen ting og sårbar og undrende på andre ting.. Snill, vakker og beskjeden, står hun og inviterer inn..

 

Og i dag har Eva bursdag!! Og den feirer hun i Praha, med bror og mor.

Så gratulerer med dagen vakre Eva!!

Ikke har jeg kjent deg så lenge, men du har da satt dine spor og inntrykk hos meg allerede.

Du er en god bloggvenn, en jente det er lett å bli glad i <3

Håper du får en fantastisk flott bursdag, og at du har fått mange nye inntrykk på tur som vil gi deg energi i dagene framover <3

 

Ta deg litt kake, og nyt dagen 🙂

Store digre bursdagsklemmer <3

 

Og for deg som ikke kjenner Eva, sånn ser hun EGENTLIG ut 😉

 

Kjenner du Eva?

Gir du mye av deg selv på bloggen din?

 

 

 

#evaswindow #bursdag #bursdagsinnlegg
41 kommentarer
    1. margarites: Ja, det er tidkrevende innimellom. Nå som jeg har flyttet har jeg ikke tid å svare på kommentarer, knapt lese andres….Men legger ut litt selv…Og legger noen småkommentarer her og der.. Men blir ikke som jeg pleier..ALT for mye å gjøre 😀 Klemmer <3

    2. Gratulerer til Eva, henne kjenner jeg ikke så her må jeg ta meg en tur skjønner jeg!
      Jeg gir nok ikke så mye av meg selv på blogg nå synes jeg, føler at jeg ikke skal bli for personlig men likevel gi litt av meg selv. Tiden løper fra meg for tiden, og jeg får ikke blogget så mye som jeg vil – rekker det liksom ikke. Men jeg prøver å lese andres og gi en liten kommentar, og innimellom tar det så mye tid at jeg ikke orker å produsere egne innlegg. jeg håper på at jeg får til noen flere etter hvert 🙂 Klemmer <3

    3. ja i dag harfeg hatt maraton med Romantisk komedie -litt eldre filmer, ikkje blockbuster,men bare veldig søte med litt mening i -sånn er bra innimellom og ingen gubbe som klager hahaha 😀
      klemmetingene <3

    4. valsing faktisk 😀
      jaja fint du klarte å kose deg på vei til fjellet 🙂
      Film her med hundejentene og kyllingvinger 🙂
      klememtingene <3

    5. fruensvilje: Ja, titt i vinduet til Eva, for hun er en knakende fin jente 🙂 Og man blir lett kjent med henne føler jeg 🙂 Koselig og ærlig 🙂 Håper du har hatt en fin dag <3

    6. cuskima: Ja, i dag har det vært litt av hvert av vær her, litt regn og torden, og veldig veldig fint også. VI koste oss i sola på vei på Kolsåstoppen 🙂 Og matpakke og kos, med søsters 🙂 Etterpå var hun med hit og fikk se på leiligheten, som en av de første 🙂 Koselig <3 Nå er det film her, etter litt valsing rundt omkring med litt av hvert i ulike leiligheter ...he-he...kryptisk 😀 klemmer <3

    7. Eva: Så godt høre du har hatt en strålende helg 🙂 Ja, man skal spise og kose seg 🙂 Og turer til uken høres jo bare deilig ut, jeg tror det blir fint vær til deg også 🙂 Du har en god og personlig blogg, og det liker jeg godt. Jeg liker beste blogger hvor jeg skjønner litt av hvem som sitter bak tastaturet 🙂 Og du gir mye av deg selv, og vi får følelsen av å titte inn Evas window 🙂 Stor og god klem og håper du har kost deg på restaurant også 🙂 <3

    8. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, du har jo også vært på tur. Eva er flott og en jente som er fin å ha som bloggvenn 🙂 Man blir godt kjent med henne 🙂 Føler jeg hvertfall 🙂

    9. karidansen: Jeg liker det samme, en variert blogg er en god blogg i mine øyne 🙂 OG man kan være personlig om noe, og samtidig holde igjen i forhold til andre ting. Man finner balansegangen synes jeg 🙂 Sånn etterhvert 🙂

    10. Mariann Sæther Tokle: Nei, jeg er enig, NOE skal man holde for seg selv, eller det liker jeg best da, sånn med andre i familien og sånt. Og jeg har NOE jeg kan være personlig om og andre ting holder jeg HELT kjeft om , det er mest riktig for meg hvertfall 🙂 Eva er skjønn og jeg håper det kom fram litt i tegningen også 🙂

    11. annebe: Ja, hun er nydelig og føler jeg har blitt fort kjent med henne 🙂 Så koselig du synes tegningen ble fin, jeg håper jo at de likner litt 🙂 DU gir også mye av deg selv på bloggen, sånn passe, som jeg liker. LIker å bli litt kjent, men det er ingen som gir FOR mye føler jeg 🙂 Og klemmer til deg <3

    12. Therese: Ja, ta deg en tur til Eva, det er en nydelig jente 🙂 Og et veldig koselig bekjentskap 🙂 Her har dagen i sola vært nydelig 🙂 Håper du har kost deg også 🙂 Klemmer <3

    13. passion4lifeandtravel: Ja, Eva må hylles, som de andre jeg vet om. Moro å skrive bursdagsinnlegg til folk man har fått litt inntrykk av 🙂 Lettere da hvertfall <3Klemmer <3

    14. cuskima: Ja, henne må du bli kjent med Cuskima, hun er en vakker sjel 🙂 Jeg har hatt en fin søndag i solen og på toppen 🙂 Stor godklem til deg <3

    15. Min matgale verden: Ja, ikke sant hun er? Jeg har fått en sånn god-følelse for henne <3 Klart du skal få kake 😀 Alle som er innom får jo en bit, den er NESTEN utømmelig :-DKlemmer <3

    16. Helge: Så herlig opplevelse da 🙂 Det er godt å ha noen sånne dager, hvor man opplever nytt og bare koser seg 🙂 Jeg har ikke vært de stedene der du forteller om. Må prøve en gang 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    17. Tusen hjertelig takk kjære Frodith <3 Dette her innlegget var utrolig hyggelig å finne. Og jammen presset tårene litt på også. Ble rørt. Og følelsen av å være glad i, er absolutt gjensidig. Jeg liker også veldig godt å lese her hos deg. For det handler om det menneskelige <3
      Jeg synes nok ikke selv at meg og mitt er så interessant å lese om, men jeg tenker som så at det nok kan sammenlignes med den som leser. Og at de som leser, kanskje kan finne trøst eller tenke at ting kanskje ikke er så uvanlige 🙂 At noen kanskje kjenner seg igjen litt. Pluss at jeg finner støtte i meg selv, får sortert litt tanker og får konstruktive tilbakemeldinger 🙂 Alt sånt er viktig synes jeg. Pluss at det er veldig gøy å skrive...Når jeg har helsa til det 🙂
      Nå er jeg akkurat kommet hjem fra Praha, så er ikke helt i vater enda. Men skal ut og spise litt. Deretter skal jeg legge meg tidlig, for jeg har ei jente som skal tidlig opp og kjøres på flyplassen, da hun skal til Spania med korps og drill i nesten en uke. Og trøtt er jeg jo fra før av...;)
      Tusen takk igjen, har hatt en strålende helg, spist mye god mat, sikkert lagt på meg litt. Så nå må jeg ut og gå også denne uken 🙂
      Ønsker deg en superduperfin kveld <3 Klemmer godt, varmt og lenge <3 <3 <3

    18. Gratulerer så mye med Dagen til Eva. I dag har jeg opplevd noe jeg har tenkt på lenge, dro til Modum og besøkte først Koboltgruvene der og fikk en omvisning. Deretter på veien hjem tok jeg turen innom Blaafarveverket og fikk meg en god posjon Rømmegrøt. Veldig mye folk der idag, masse barn som venta på sin tur i slede og hest. Dagen ble en fin opplevelse, kjørte en skogsvei inn mot gruvene og det var både sauer og kuer i veikanten. En god søndag fikk jeg i dag.

    19. Åå, så gøy. Eva er et flott menneske. Helt sant. Skal poppe inn og gratulere, selv om hun er på tur. Takk for kaken, den var nydelig, for jeg går ut i fra at vi som er innom og får smake…. 🙂 klemmer

    20. Kjenner henne ikke, men skal innom å sjekke ut bloggen hennes nå 🙂 Jeg føler selv jeg gir veldig mye av meg selv på bloggen min, men vet ikke om andre mener det samme 🙂 Ha en strålende dag i sola, mange klemmer til deg <3

    21. Hipp hurra og gratulerer til Eva <3 Hun var blant de første jeg fikk god kontakt med her på bloggen..så henne føler jeg at jeg kjenner godt nå 🙂 Og enig i alt det fine du skriver om henne..nydelig er hun på alle måter 🙂
      Så kjempefin tegningen ble også...dette er du god på 🙂 Hun stråler jo både på tegningen og bildet 🙂
      Jeg føler jeg gir ganske mye av meg selv på bloggen..og er åpen til en viss grad,på noen områder ...andre ting ikke :)) Klem til deg og Eva <3<3

    22. Ja, Eva er jeg innom både titt og ofte og så flott et bilde av henne, det lyser av øynenen hennes :)Vakker er hun og vi gleder oss på hennes vegne over Prahaturen <3
      Og ja, jeg gir mye av meg selv i bloggen min, hele meg på et fat liksom, men er ikke alt jeg skriver som egentlig er til meg da. Noen ganger kommer ord til andre, enda jeg ikke vet hvem 🙂 Men jeg skriver ikke mye om mann og barn, osv. Føler ikke at de skal utleveres offentlig. 🙂

    23. Ja, jeg kjenner henne, og leser gjerne innleggene hennes, enten hun deler en glede eller noe som er litt leit! Jeg deler din oppfatning av henne! Jeg kan være ganske personlig på bloggen min. Jeg tenker at vi alle har ulike erfaringer som kan deles. Jeg prøver å være bevisst på at jeg ikke skal utlevere omgivelsene, sjøl om jeg er ganske åpen om egne tanker og føleleser. Den balansegangen kan være vanskelig. Jeg liker at blogger er varierte – litt personlige, litt morsomme osv…. 😀

    24. Ojj. da må jeg gratulere Eva med dagen. 🙂 Jeg kjenner vel ikke henne bedre enn andre jeg følger her inne, men en flott dame med mange fine innlegg og kommentarer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg