Nå stikker jeg snart ;-)

Nå er det ikke lenge til…Nå setter jeg snart nesen mot Bergen…om et par helger faktisk 🙂

Jeg drar alene, og skal bo på hotell. Og grunnen til turen??

Rett og slett å følge i Vaniljeogpeppers fotspor.. 😉 Dvs, jg dra for å treffe bloggvenner..

NOEN har jo vært der før meg , og truffet både den ene og den andre..Og NÅ er det min tur

Jeg skal møte 


Kjerstisandnes.blogg.no, som jeg har truffet før også 🙂 

 Så skal jeg møte 


Lisbethpedersen.blogg.No…..

…..som har laget denne vesken som jeg har kjøpt…

Det er forresten Bonnie, hunden til Kjersti  på benken med meg der 🙂 

 


Jeg håper å møte Cuskima.blogg.no, som sendte meg denne fine alvedrakten til jul, og to tøyrotter ved 

navn Salt og Perpper 😉 Cuskima har jeg også møtt en gang… 🙂

 

Og sist men ikke minst håper jeg å møte Margarites

…….som sendte meg denne fine kluten og en liten Big Bang -figur <3


Vi har også hatt mange samtaler på “bakrommet” 🙂

 

Alle jentene er folk jeg føler jeg har fått veldig god kontakt med, har kjent en stund og jeg gleder meg

veeeeeldig til å møte alle sammen <3

 

 

Har du møtt noen bloggvenner? 

Liker du å dra på miniferie alene?

 

 

 

#bloggvenner #reise #bloggtreff
44 kommentarer
    1. Eva: Ja, gleder meg veldig og det blir superkos å møte de jentene, noen for første gang og noen som jeg har sett før 🙂 Koselig . Jeg treffer GJERNE deg, bare si om du er i nærheten, i Oslo eller noe. Jeg kommer som en vind 🙂 STor klem <3

    2. Så utrolig kjekke planer 🙂 Jeg har tenkt på det selv, at det kunne være kjekt å møte noen av bloggvennene. Men så er jeg samtidig litt tilbakeholden, og tør ikke spørre 😉 Og du da, som har flere i samme området, det er jo helt supert jo 🙂
      Jeg har tenkt samme tanken. Jeg har nemlig lyst å dra på tur, alene. Litt denne sommeren. Det er så mange prosesser i meg for tiden. Og jeg trenger å gjøre noe som er for meg. Så da har jeg tenkt om jeg skulle dra litt rundt, og kanskje høre om jeg kan møte noen.
      Før i tiden hadde jeg brevvenner fra forskjellige land. Og jeg har faktisk møtt en del av dem også, da jeg kommer fra en reiseglad familie. Veldig kjekke minner fra både Polen, Nederland og Frankrike, i møte med brevvenner. Så kanskje det er noe sånt jeg burde gjøre for meg selv? Den skal jeg i alle fall tenke på. Tusen takk for at du satte meg på idéen 🙂
      God tur til deg, når dagen kommer. Og hvis du noen gang er i Sandnes/Stavanger området, så er det her jeg bor, og jeg tar gjerne imot besøk, eller møtes ute en plass. Jeg har som regel også en seng til låns, om det skulle være behov 🙂
      God klem fra meg i Sandnes 🙂

    3. Tattavkvinnene: Ja, det blir en miniferie for meg, og kunne ikke dra med meg noen andre om jeg skulle treffe bloggvenner mye av tiden, men jeg kjenner noen folk der borte også, om det blir tid 😀 GLeder meg til tur 🙂 Klemmer <3

    4. Så koselig å dra så langt for å møte bloggvennene dine! Da får du jo en fin tur i samme slengen 🙂 Berger er jo så fint, så det blir sikkert en helt super tur 😀 Kos deg masse <3

    5. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg gleder meg til å dra 🙂 Blir bare et par netter da, så jeg håper jeg får tid til å møte alle jeg vil 🙂

    6. Det er deilig å møte mennesker. Som jeg har skrevet før så er det ikke mange jeg har møtt. Noen er det jo, men fordi jeg har møtt de før bloggen.
      Jeg håper virkelig det byr seg en mulighet når du er på tur.:)
      Mini ferier er i alle fall gøye, og jeg håper du får en nydelig tur uansett jeg.:)

    7. Åja, så da trudde jeg det egentlig bare 😉 Men det hadde vært typisk meg å lese så feil, så kan godt hende jeg hadde tatt feil uansett 😛 he he

    8. passion4lifeandtravel: Ja, det blir veldig moro, og en fin start på ferien 🙂 Ja, nå er det bare et par helger til 🙂 OG da er ferien i gang 🙂

    9. annebe: Har vært der mye før, men lenge siden nå. Gleder meg masse til å treffe jentene 🙂 Kos deg i Mjøndalen <3 klemmer fra sofaen 🙂 <3

    10. Elin Slåen: Neida, men jeg tror mange trodde det… Men blir noen dager til her, og rydder og tar småturer 🙂 Og i morgen skal jeg på en liten topp 😀

    11. margarites: Vi ha rhatt deilig sol og sollkjolen har vært på selv om det er mest farting hit og dit 🙂 Gleder meg til å treffes 🙂 Klemmer <3

    12. Det blir nok gøy..og virker jo som trivelige jenter alle de du skal møte 🙂 Har bare vært i Bergen en gang da guttene var små..veldig fin by :)) Jeg kunne nok dratt på en miniferie alene..men ikke akkurat nå for tiden..men jeg trives jo som du vet i mitt eget selskap også :)) Koselig det bildet av deg og Bonnie 🙂 Lørdagsklem fra Mjøndalen <3

    13. Så kjekt da 🙂 Ja liker å dra på miniturer alene, syns det er litt koselig 🙂 Men nå som vi skal være borte i 6 dager, syns jeg det er veldig kos at Alexander skal bli med 🙂 Jeg har møtt bloggvenner ja, noe som har vært kjempe koselig 🙂 Har møtt 3 stykker i år, å når vi skal oppover til mamma nå så tenkte jeg å få møtt noen fler 🙂 Klemmer <3

    14. og vi gleder oss, hver gang vi har møttes har vi snakket om at du skal komme så nå skjer det endelig…..blir utrolig kjekt vet du. passer bra at feriepenger og sånt har kommet 😀
      eg glder meg hvertfall supermasse til litt mer enn en stakkars time 😀
      god helg fineste goeste du <3
      klememting

    15. Jeg gleder meg! Det skal bli så gøy å møtes sånn helt på ordentlig! Jeg har møtt de andre her, og de er utrolig koselige! Jeg har faktisk ikke vært på miniferie helt alene, tror jeg. Det har alltid vært noen med..
      I dag fyker jeg litt rundt og skal ordne ting. Har bakt Kvæfjordkake som skal være med i sølbryllupsfeiring hos lillebror og svigerinne, gave må ordnes (jeg vet heldigvis hva jeg skal ha), noen litt morsomme gaver og så skal jeg nyte solen før vi går! Her er det sol og sommer – nesten, og det er så godt. Ha en super lørdag! Sommerklem <3

    16. Helge: Drar ikke i dag, men om et par uker, men gleder meg veldig. Har litt andre planer i dag 🙂 Ha en fin dag du også. Her skal det shoppes litt 🙂

    17. karidansen: Ja, jeg drar ikke ennå altså, er om et par uker. Men gleder meg veldig. Ja, fint mange er på samme sted 🙂 Du kommer sikkert til å treffe noen 🙂 Jeg får megen miniferie <3 Ha en fin lørdag 🙂

    18. fruensvilje: Ja, gleder meg. Kjersti har jeg truffet to somre før, og Cuskima en times tid en gang 🙂 De andre blir førstegangstreff 🙂 Har tenkt lenge på en tur, og nå har jeg snart ferie så da stikker jeg. Om et par uker 😉

    19. Bergen er en fin by, men du glemte vel lithanna.blogg? Vi venter på at boken hennes skal komme. Men du har vel ikke tid til alle eller er det kanskje et felles møte. Er på mye på tur alene selv, men mest selskap når man drar sammen med noen. God tur uansett om det blir med NSB eller fly. Ha en fin dag.

    20. Den alvedrakten er jo kjempefin, og du kledde den godt! Moro å ha bloggvenner som bor i nærheten av hverandre, slik at du kan treffe flere på en gang når du først tar turen! Jeg har ikke truffet noen av bloggvennene mine. Jeg startet jo først med blogging i januar, så det er ikke så rart. Jeg er ganske sikker på at jeg komme til å treffe en eller flere etter hvert. Riktig god tur!! Regner med at det komme en liten bloggrapport fra Bergen etter hvert! 😀

    21. God tur og kos deg masse med bloggvenner 😀
      Jeg har ikke hatt gleden av å møte noen bloggvenner, dessverre 🙂 Eller jo, ei faktisk, i Bergen- vi var først på Brannkamp (jeg kom litt seint, så vi møttes ikke føre etter kampen) og så Kurt Nilsen konsert 😀

    22. så kjekt da :)) jeg har vært heldige og fått møte 6 bloggvenner ei bodde jeg hos i nesten en uke og ei har overnattet hos meg :)) det er utrolig kjekt å møte dem så du har en fantastisk tur i vente

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg