Spørs om jeg må bæres… ;-)

Jeg har for noen år siden gått opp på Kolsåstoppen…Jeg har for noen år siden gått Beseggen….Plannen er å gå Galdhøpiggen til sommeren en gang…Om jeg rekker..Men det spørs om jeg må bæres opp der…

SÅ jeg starter litt forsiktig igjen, som jeg gjorde for noen år siden, med Kolsåstoppen….

Og det er ikke til å kimse av det heller altså…  Blir sliten av turen opp der også.. 😉


Utsikten er hvertfall flott der, og jeg gleder meg til å ta noen bilder igjen 🙂 

For jeg stikker dit i morgen, midt i alt, tar meg en dag fri..Og DET skal bli godt…

Streve meg opp en liten topp, med søsters, og glemme alt om gamle og nye leiligheter… 

Men det spørs om jeg ikke må bæres da….


Men det spiller ingen rolle…Opp skal jeg!!  😀

 

Er du i god form?

Har du vært på Kolsåstoppen?

 

 

 

#tur #kolsåstoppen #trening #foto
44 kommentarer
    1. Jeg har aldri vært der, men det ser jammen flott ut. Er jo en del topper her også 🙂 Og jeg er “sprek” til meg å være. Men med min litt leie helsesituasjon, så er jeg ikke så sprek i forhold til andre 🙂
      Flotte utsiktsbilder her. Gleder meg til å se nye, når du drar ut på tur igjen 🙂
      Klem <3

    2. Tattavkvinnene: Fint å gå Kolsåstoppen, og du og Mathias kan jo bare ta dere en tur 🙂 Ikke lang, men bratt 🙂 Håper du koser deg i Hønefoss 🙂

    3. margarites: KOm meg opp ja, for egen maskin og fikk mange fine bilder 🙂 Men vondt i menisken… DET er noe dumme greier som har kommet… :-/ Så du skjønner hvordan jeg har det da… Jeg må øve de opp litt..

    4. Fru Stussli: Hei Bente -venn <3 Det var deilg men jeg hadde vonde knær...Ikke forsnøyd med det altså :-/ mÅ trene mer så de slutter med det tullet... Men ellers overlevde jeg fint, og gikk for egen maskin ja 😀 Skal ha bilder på bloggen i morgen 🙂 Bæreia ja, der var det fint 🙂 SÅ flink du er da, go godt når man kjenner at formen kommer 🙂 Ja, jeg husker også jeg kom dit at jeg gledet meg litt til å løpe 😀 Da har man kommet i bedre form ja 😀 Helgen har vært hektisk men god 🙂 Og nå er det snart slutt på gamle leiligheten og da skal jeg jeg HVILE 😀 Neste helg så... 1. juli, ikke mer gammel.. 😀 Klemmer fra frøken i byen 😀

    5. Det klarer du fint som bare det 😀 Du har jo gått så mange tøffe turer før, husker den turen du og søstern din hadde i fjor! Det så ut som en ganske tøff løype! 🙂
      Har aldri vært på Kolsåstoppen selv, men det så ut som litt av en utsikt! Hadde vært gøy å ta turen en gang ^^ Klem<3

    6. Jeg har aldri vært på Kolsåstoppen, og formen kunne absolutt vært bedre! Må bare ta meg skikkelig sammen… Håper du får en flott tur, og at du kommer deg opp for egen maskin og ikke må bæres… Opp hadde jeg nok kommet med tiden til hjelp, det er nedover som er verst synes jeg for da har knærne en tendens til å tulle seg. Men de blir som regel bedre etter et par uker med noen turer i nedoverbakke. Det er bare det å få til alle de turene da, finner som regel på mye annet å bruke tiden til. <3

    7. Høres deilig ut med en topptur. Du er sikkert i god form etter alle flytte og vaskeaktivitetene. Det kan sikkert gå under trim 😀
      I dag gikk vi rundt Bæreia (der du var med oss) Det er litt over 7 km og det var aldeles deilig. Er så godt å komme seg ut på tur.
      Jeg skal starte på uke 5 i mitt 7 ukers kom i form program og kjenner formen stiger. Gleder meg til løpetur i morgen. Og å glede seg til løpe tur er fremskritt 😀
      Håper du har hatt en deilig helg!
      Mange klemmer fra frua i skogen

    8. Mona: Jeg er ikke så sprek nå. Disse bildene var fra forfjor, men jeg kom meg opp i dag også, og har nye bilder, i morgen. I samme antrekk nesten 😀 ser ut som kopi omtrent men de ER nye 😀 He-he. Men jeg må trene knærne bedre, vondt… :-/

    9. toveview: Jeg var nok litt sprekere i fjor, ikke særlig kondis å snakke om nå altså…og INGEN muskler 😀 DIsse bildene er fra i forfjor, men kommer nye i morgen 😀 Jeg kom meg opp 🙂 He-he, ja du får mase på fotografen 😉

    10. Du er TØFF!! Aldri i verden om jeg hadde turt å stå sånn utpå kanten som du gjorde på ett av bildene… Jeg tviler sterkt på at du må bæres til toppen. Du virker som om du er i god form 😀
      Formen min er heller dårlig, men jeg jobber med den iallfall 😉

    11. Ja, jeg så det, utfra bloggen din med bilder. Du er sprek ! Jeg har aldri vært hverken i Rondane eller Besseggen m.fl. Men har tenkt på det. Skulle gjerne forsøkt, men bør vel bli litt bedre trimmet, inntil så skjer. Da blir det topper i nærområdet som Bukkhaugen, Stokkvola, Børsåsen, Våttåberget og Hårsskallen m.fl. de har jeg vært på opptil flere ganger. Kanskje blir det en topp i Lofoten, som jeg vil besøke i ferien, det sier “fotoapparatet” mitt at det vil ha, spørs bare om fotografen stiller opp, he-he 🙂

    12. toveview: Jeg har gått på noen topper, Beseggen flere ganger, Storronden i Rondane, Gaustadtoppen osv. Med DNT. Men jeg får mer og mer vondt i menisken. OG det ødelegger litt. Og jeg har vært litt trimmete i perioder, sånn at jeg har løpt noen sånne små-løp ( 5-10 km) Men så faller jeg liksom av lasset i perioder igjen, og gjør INGENTING i lange perioder.. :-/ Nå skal det skjerpes igjen, for Galdhøpiggen SKAL gåes 😀 Ha en fin kveld du også 🙂 <3

    13. For en utsikt fra toppen, flott! Ja, en bør starte forsiktig om en skal bestige topper. Jeg er ikke av de mest velmosjonerte selv jeg. Men her i Levanger har vi noe som heter “Ti på topp”. Da får en kjøpt kart over ti topper som er i nærområdet til ca. 150 kr. Så vanker det premier til de som bestiger toppene flest ganger. Dette er et ledd i å få bedre helse til innbyggerne i kommunen. Det er også populært med “Sykle til jobben”. Det er vakker natur her.
      Det ser ut som om Kolsåstoppen er et fint utgangspunkt i starten. Så blir det vel Galdhøpiggen etter hvert 🙂
      Ha en fin kveld !

    14. Moving On: Har jo vært i bedre form før, og til og med løpt litt innimellom. Nå har det ikke vært stort på et år… Regnet litt her i stad også, men så ble det sol igjen 😉

    15. Ritamarita: Det gikk fint 🙂 Og vi hadde nistepakke 🙂 NÅ skal jeg ut med trikken å farte litt før kvelden. Mer leilighets-styr. Bilder fra toppen i morgen 🙂 STOOOOR klem <3

    16. Pjuskevåte ja, skal jag love deg at vi var!det dryppet en periode fra nesene våres! De sier litt! Men ja vi hadde de kjempe koselig!:)
      Så kjedelig at formen et elendig da:/ ja du må bli bedre gode deg<3

    17. venkesstrikk: VEldig vondt i menisken lett nå altså 🙁 Det er ikke så gøy, må kanskje trene mer, eller høre med legen hva jeg skal gjøre for at menisken ikke skal bli så vond … Men turen ble flott uansett 🙂 Merket kun menisken nedover da…hjemover 🙂

    18. Margrethe: Så bra du er i god form, her er det slett kondis og dårlige med muskler om dagen 😀 Det var likevel en strålende dag 😀

    19. Moving On: Ååå , prekestolen, DET hadde vært hyggelig 🙂 Jeg har lyst å dra dit, men får nok ta en egen tur 🙂 Ha-ha, synes jeg ser dere pjusk-våte i en gapahuk, men sikker på dere koste dere uansett 😀 ? Jeg er i elendig form for tida…Men skal komme meg litt 😀

    20. passion4lifeandtravel: Ja, det var fint å ta bilder der 🙂 Jeg har vondt i menisken med EN gang jeg begynner å gå nedover. DUMT!! Må trene litt sånn knærne tåler mer 🙂 Bilder fra toppen i morgen 🙂 Klemmer til deg og fine kvelden <3

    21. Ja, jeg har vært mange ganger på Kolsåstoppen, jeg elsket å legge treningsøkter dit for en del år siden. Det er både en del år siden og mange kilo siden, men jeg burde nok ha tatt meg en fototur dit snart <3

    22. Vi er en gjeng som skal på treikestolen. I august. Du får hive deg med oss!:) hoho
      Formen her er såsomså! Sånn midt på kanskje?
      Blææ ligg kliss våt utemi skogen i pissregn vi nå, hagler, tordner og regner omhverandre her.. vi reiste uuten telt, men en liiten gapahuk! Hahah
      En vååt opplevelse!

    23. Kolsåstoppen har jeg vært en gang. En bra utfordring for de som er slik i passe form. Formen min er bra men kondis er det dårlig med.
      Ha en fin søndag.

    24. Ja, for fikk vite det i år at derfor det ikke har slått ut noe ennå på prøvene er at jeg har tatt allergi tabletter kjøpt på apoteket, må vist være medisin fri 8 uker før jeg skal ta blodprøvene, så nå har jeg vært medisin fri siden april måned 🙂 hehe klemmer <3

    25. Jeg er ikke i god form- kjente det ekstra godt når jeg trente tidligere i dag 😛 Jeg har dessverre ingen topp her hjemme jeg kan “trene” meg opp på 🙁

    26. Har ikke hørt om stedet en gang 🙂 Jeg er i dårlig form om dagen, allergien min herjer i kroppen så det kjennes ut som om hjertet går ut av brystet når jeg er ute å går turer. Så nå gleder jeg meg til å komme meg til legen i Juli måneden for så å få tatt noen nye prøver 🙂 Kos deg masse på tur i morgen 🙂 Klemmer <3

    27. Flott utsikt…du kler å være i høyden….:)) Har aldri vært på den toppen der..men ser fint ut :))
      Jeg er jo i utgangspunktet ei som har normalt god form..men ikke de siste årene akkurat..men det kommer nok sikkert tilbake…:))
      Håper du kommer deg opp på egenhånd i morgen da….jeg tror nok det 🙂 God tur…og klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg