Jeg gikk på egne bein… ;-)

Ja, du fikk kanskje med deg at jeg var på vei mot Kolsåstoppen i går, og at jeg var LITT redd jeg måtte bæres opp…Formen er rimelig slakk om dagen, i kondis så vel som muskler… Og for ikke snakk om noen slarkete menisker.. De inni knærne der du vet… 😉

Vei…ingen bar meg opp skal jeg love…Jeg gikk for egen maskin jeg.. Søsters er ikke SÅ sprek liksom…Hun har nok med seg selv 😀 Ha-ha…SÅ vi pustet og peste men opp kom vi 🙂 Og det var en herlig tur, med niste på toppen så klart 🙂 

Bare for ordens skyld, jeg vet det ser ut som kopier av bildene fra lørdag….men det er det IKKE 😀 De var gamle, og DISSE er nye.. tross like klær 😉 Dette er nemlig Kolsås-antrekket ;-D

Først må vi kjøre T-bane et stykke…

 

 

Men det er koselgi også, får tid til å skravle litt før all pesing og pusting starter 😀

 

 


Veldig grønt enkelte områder, og noen blomsterbilder må tas også….

 

 

 
Og noen Selfier så klart…og legg merke til stigningen…eller nedoverbakken bak oss… 

 

 


Tarmene hyler og bråker etter få skritt, og det eneste som får oss videre er tanken på mat på toppen 😀

 

 


Jobber litt for fine bilder ja 🙂 

 

 


Underveis…. må HVILE litt underveis…mens myggen biter…

 

 


Utsikt over Kolsås

 

 

 


LITT skummelt på kanten der altså…. men må få fine utsiktsbilder…og jeg er da ingen PNGLE heller 😉

 

 

 


Heller tvert om likson ;-D

 

 

 


Søsters på stupet..

 


Utsikt 🙂 og en lykkelig søsters 🙂 

 

Hadde du en fin søndag?

 

 

 

#tur #kolsåstoppen #gå #trim #form #kos #søndag #sommer
33 kommentarer
    1. Ja oki, men det er jo langt nok når man har kondis lik null (les meg) 🙂 Jeg får nok prøve å dra med meg Matias på en tur når vi er på plass i hovedstaden igjen 😀

    2. Tattavkvinnene: Ikke noe lenge, fordi det er kort i km, så ned brukte vi 20 minutter. Men opp kanskje 50 minutter. 😀 Og det er en liten grei tur, for man må komme seg fram til der toppen starter også, fra banen. Gå litt da også 🙂

    3. Mamman til storguttSupermann: Så bra!! Vi snakket om deg og at du burde være med skjønner du 🙂 Helt herlig utsikt, og ikke lang tur, bare litt bratt 🙂

    4. Blir gjerne med på Kolsåstoppen en gang. Ser ut som en bra tur og flott utsikt 🙂

    5. Eva: Tenker det er litt godt å være hjemme igjen også 🙂 Jeg skal på tur igjen så fort jeg får tid :-O) Bare må passe på å gå litt mer slett terreng først, får vondt i menisken.. Går seg nok til 🙂 Klemmer <3

    6. Herlige turbilder <3 Og jeg må rett og slett flire litt. For mat, er jammen en ganske god inspirasjonskilde 🙂 Hehe. Så selv om det ikke er så sunt å gå på helt tom mage, så kan tanken på mat likevel være den som bærer kroppen 😉
      Det er alltid kjekt når man har klart noe, selv om formen ikke var helt god i utgangspunktet. Gleden over dette er jo helt topp 🙂
      Selv tilbrakte jeg også deler av søndagen høyt oppe. Over skyene faktisk. Der var det fint vær gitt 😉 Men til slutt plasserte vi bena på landjorda igjen, og kunne endelig si "Hjem kjære hjem" 😀
      Ønsker deg en fortsatt flott uke. God høydeklem til deg <3

    7. margarites: Ja, var begge deler skal jeg love deg 😀 Men vi rakk akkurat å sette oss på t-banen igjen, så kom regnet. Og etterpå fint igjen:-) Veldig varierende her om dagen også 🙂 Herlig tur, og man må bare stoppe 🙂 Sånn er det 😉 Håper du får en fin dag 🙂 klem <3

    8. Så fin tur, og pustepausene er fine unnskyldninger for å ta bilde av en blomst, et tre, utsikt eller nesten hva som helst. Og utsikten var jo en fin belønning. Fint at det var fint vær på turen, for jeg hørte fra min søster at det har regnet godt i Oslo i dag. Hun driver og flytter for datteren. Vi derimot har hatt en fantastisk sommerdag, selv om jeg tok med paraplyen når jeg gikk til jobb i dag, for da kom det 20 regndråper. Heldigvis ble det ikke noe mer. Nyt tirsdagen. Klem <3

    9. Sprekinger dere er da 😉 Så ut som en veldig fin tur dette der 😉
      Fine bilder =)
      Eg er litt sånn til tider når eg skal ut å gå på fjellet, at eg har egentlig ikke lyst, men tvinger meg selv til å gå og så når en endelig er på toppen, eller har kommet ned igjen, så er eg glad for at eg gjorde det 😛 hehe…
      Flere ganger min kjære har spurt om eg skal være med å gå på fjellet, og eg nøler litt, men blir alltid med 😛 hehe… Vet ikke hvorfor det er sånn, men bare er det 😛 litt tiltak til å begynne med og så går det liksom greit 😉
      Ønsker deg en fin kveld videre 😉

    10. Søndag for meg var femtimers kjøretur, men da jeg kom hjem gikk jeg en time med musikk på ørene, og det skal jeg snart gjøre nå også. For det regner ikke! Fikk nesten vondt i magen når jeg så bildene av dere ytterst på fjellkanten. Ingen av dere kan ha høydeskrekk…og dere er jammen sporty…Du har sikkert fått opplysninger om at det er store sjanser for at her er sol når du skal til Bergen så kanskje de sporty damene der tar deg med på fjelltur, kanskje gå vidden? Håper du får fine dager her…

    11. Det var fine bilder fra en flott tur igår. Hadde en fin søndag, som jeg skrev i går besøkte jeg koboltgruvene og Blaafarveverket i Modum, turen ditt kan anbefales, les mere info på blaa.no. Vil ta meg tid til slike turer utover sommern, oppleve noe, både koserter og kultur. Ha en fin dag.

    12. Vså flinke dere ee 🙂
      Godt å gå ut på tur sammen 🙂
      Jeg jobbet i går. Koste meg der. Vi hadde pizza til mat. Tror jeg nesten spiste en halv en. Var så sulten haha

    13. Da er du sprekere enn du trodde da..godt det ikke var andre veien..at du fortalte om hvor sprek du er..også klarte du ikke å nå toppen..hehe..
      Ser deilig ut å stå der oppe og se utover…og kos med niste tenker jeg :)) Fine bilder :)) Klem<3

    14. Herlighet så spreke!!!! Jeg har aldri vårt på den toppen, men husker godt første gang jeg så toppen fra et hus ned på sletta. Jeg fikk sitte med kikkerten og se på fjellklatrerne i bergveggen. Fryktelig spennende.Takk for at du delte turen med oss, så fikk jeg sett denne toppen ovenfra også! 🙂 Håper du ikke er støl i dag da. Ha en fin mandag. Klemsiklem 🙂

    15. Så fin utsikt det var der.
      Har aldri vært på Kolsåstoppen, men har vært på en nabotopp Skaugumsåsen. Hvis du går opp fra Skaugumsiden så er det bratt som fy egentlig går man ikke opp man krabber. Flott tur og fin utsikt der også.
      God tur. ;D

    16. Goood mornings søs 😀 Herlig, så flinke dere er og spreke for dere kom dere jo opp. Her våkna jeg med et regnskyll som bare det og måtte småspringe ut i bare trusa og berge møbler såklart for de sto ute og tørka hahaha Kos deg med dagen fine søs <3 goooodklæmme <3

    17. Sprekinger! Jeg kan love deg at jeg hadde ikke turt å gå så langt ut på kanten….Jeg kjenner suget i magen bare jeg ser BILDENE AV DERE! En herlig følelse når man står opp på toppen…..men ikke heeelt ut på kanten! 😀

    18. Så masse koselige smilebilder av søsterne <3 Det er så hyggelig å lese og se nå dere har vært på tur 🙂 Vi var også på tur i går og møtte huggorm :-/ Det var superskummelt og Frua hylte som en stukket gris! Huggorm er dritfarlig!!!
      Nå skal det vaskes og ordnes her for på onsdagmorgen skal det jo reises 😀
      Mange Klemmer

    19. god morgen.Det var en flott tur og det er deilig å kjenne på kroppen att en har jobbet litt hardt ikke sant :)) belønningen mener jeg er en fantastisk flott utsikt som bare er forundt dem som orker å gå opp på toppane hi hi

    20. Kjekk tur, og dere ser definitivt ut som søstre, ja! Bale med de knærene dine, sprekt å bruke dem likevel. Her nyytes det at ingen barn skal jages ut av senga og tvinges til å utføre rituelle morgenhandlinger, og mitt største dilemma er hvilken side av huset jeg skal ta morgenkaffien på. Dvs om jeg gidder å stå opp på en stund i det hele tatt. Herlig!

    21. Koselige bilder av dere! Dere slapp unna regn og torden? 🙂 Jeg hadde også fin-fin søndag. Gikk også en topptur med venninne. Holmenkolltoppen 🙂 Vi fikk skravla litt, og så stappet hun meg full av vafler og jordbær før jeg dro hjemover igjen. Slettes ingen dårlig søndag 🙂 Og nå bare en ukes jobbing, og så er det å slappe av noen uker før jeg skal igang igjen. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg