I dag skal vi danse rundt Sankta Fidolina ;-)

 I går danset du muligens rundt et sankthansbål….Om du er en som feirer Sankthans vel og merke… og det er det jo noen som gjør. Men noe som ALLE bør gjøre er hvertfall å feire Sankta Fidolina, hvis ikke St-HANS står høyt i kurs hos deg…

For i dag har nemlig Fidolina bursdag, og hva er vel bedre en å ta en svingom på hennes vegne?

Fidolina er ei artig jente som jeg har kjent en kort stund. Hun er super -glad i ta bilder, så vi har litt til felles der. Fidolina virker blid og lys som en god sankthans -natt, og formidler lett og lekent hva hun bryr seg om. Hun har tatt noen fantastiske bilder i vinter, av svaner i “dans” eller “slosskamp”

Og de vil for alltid minne meg litt om henne, og dessuten noen artige andre bilder av svaner som er ute og rusler på isen, men det må du gå inn til henne å titte på. Her er kun en smakebit:

Fidolina virker blid, fornøyd og positiv. Og det er alltid koselig å ta en tur inn til henne 🙂

 Fidolina er glad i barn, jobber i barnehage og tar samtidig førskole-lærer-utdannelse. Innimellom formidler hun små historier eller gullkorn fra hverdagen sin med de små.

Hun liker å  reise over alt, særlig til varme steder og fine strender. Når det gjelder film liker hun action, komedie, eventyr og litt romantikk. Og av og til kan hun gå for en real thriller også.  Når det gjelder farger, er favorittfargen burgunder, men hun er også glad i turkis Hennes hobbyer er: å ta bilder, strikke, hekkle, male og tegne. Og selvfølgelig er hun glad i å kose seg så mye som mulig.

Og i dag har altså Fidolina bursdag, og gammel blir hun jo IKKE 😀  Men feires skal hun <3

Gratulerer med dagen fine deg <3 Håper du får en super dag!

Det er alltid en glede å komme inn på bloggen din og se de vakre bildene dine 🙂

Håper du får kake som smaker bedre enn min, men her er hvertfall MIN

 

Kjenner du Fidolina?

Når ha DU bursdag?

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #feire
44 kommentarer
    1. Hanne: Så koselig 🙂 Og hvis du vil se en annen koselig bloggjente så laget jeg et bursdagsinnlegg på søndag også 🙂 Koselig du tok turen innom Fidolina da 🙂

    2. Det er så fint av deg å gjøre stas på både bloggvenner og oss uten blogg! 👍 Jeg har ikke vært innom Fidolinas blogg, men må ta meg en tur inn dit nå. Gratulerer så masse til henne! 🇳🇴🎁

    3. maiken: Og der fikk jeg DIN dato også <3 Hi-hi Så koselig, gratulerer med sønnen da 🙂 Og du er da ikke gammel, for det er ikke jeg hvertfall, og vi er jo nesten jevngammel 😀

    4. Fidolina: Så moro at du ble så glad, og nå har det vært noen til innom 🙂 Jeg får vel ikke med meg alt, men jeg prøver så godt jeg kan å gi folk litt fokus når de fortjener det, og gjerne litt ellers også 🙂 Moro å lage litt stas på folk 🙂 Kos deg vider <3 Klemmer i vei tilbake <3

    5. Eva: Ja, hun har masse fine bilder og har vært med på utfordringene mine her 🙂 Hun het Innilsens da 🙂 Gøy med foto, og liker godt bildene hennes <3 Klemmer masse til deg også 🙂

    6. ladyaugust: Oi, som du står på, jeg blir helt sliten bare av å høre om det, for her er det mye sliting her også.. 😛 Men i løpet av noen dager er det over med alt slitet her…Da skal jeg bare BO og reise rundt på små ferier 😀 Klemmer på rekke og rad 😀

    7. annebe: Ja, hun har mye artige og fine innlegg, og jeg elsker foto-innleggene 🙂 Flink med bilder 🙂 Klemmer tilbake til deg <3 I morgen får jeg en liten "fridag"

    8. Kjenner ikke henne, men så er jeg relativ “fersk” her da…Tar gjerne og stikker innom henne. Min eldste sønn har også bursdag i dag og er hele 33 år. Og jeg, jeg er en “vekt”, og blir en gammel dame på 53 år , men det er ikke før 1 oktober

    9. Tusen tusen takk for alle fine hilsner på dagen min 😀 Helt overveldet her eg sitter og leser. Dere er meg noen fininger er dere :-*
      Og spesielt takk til deg Frodith for den fineste bursdags presentasjon og Hilsen eg noen gang har fått 😀
      Ble jo helt rørt da eg las dette 😛
      Du er så snill og god og omsorgsfull, og får med deg alt som skjer rundtom 😛 <3
      Dagen min har vært helt super til no 😀
      Susser og klemmer på dere alle <3 :-*

    10. Jeg kjenner ikke Fidolina, men å høre at hun tar masse vakre bilder, gjør at jeg har lyst å ta en kikk, fotogal som jeg er selv 😉
      Gratulerer så masse til henne <3
      Og takk for at du fortalte om henne 🙂 God klem til både deg og henne <3

    11. Hei på deg søs <3 Her vaskes det og males og skrives låter og spiller og planlegger feriekabalen til Englene men nå skal jeg pusse hylle for jeg plages bittelitt bare og så skal jeg inn og lage oppheng til klær til en av englene og hjelpe og rydde litt for det trengs liksom 🙂 men akkurat nå har vi en synthmann her 🙂 Tipper det blir supersmashing hos deg søs, her er det bittelitt å gjøre for å si det sånn <3 gooodklæmme 😀

    12. Hipp hurra og gratulerer til henne..jeg er stadig innom bloggen , flotte bilder og artige/fine innlegg 🙂
      Og koselig bursdagsinnlegg fra deg :)) Klem til dere begge ..og fin dag videre <3<3

    13. Drømmelakken var nesten Nabo med meg der eg bodde før, samme med Lithanna, Nå er det Fidolina og noen på andre blogger du ikkje er på blogg.no plattformen
      Så er morsomt ,spesielt når det så nært 🙂
      Det gjør vi
      klememtingene <3

    14. cuskima: Så koselig da 🙂 Tenk at man har så mye folk i nærheten som man skriver med her inne 😀 Koselig <3 Og noen bor ikke rett i nærheten, men man kan passe på å få sett dem litt likevel 😀 hi-hi sees snart <3

    15. Eg kjenner henne hun er nesten naboe med meg.dvs hun er det,vi bor i omtrent samme gate, det fant vi ut fordi vi begge er så fasinert av alle regnbuene man ser rett nedenfor oss her 🙂
      Gratulerer masse til henne 🙂

    16. dedicat: Ja, jeg er visst Fru Bursdag liksom 😀 Hi-hi Koselig du gikk innom med gratulasjoner 🙂 jeg prøver få med alle, kan ikke glemme noen selv om jeg er litt sliten. DET kan jeg ikke, da skal jeg være ganske syk før jeg gjør det 😀 Men har vært litt redd for å glemme det i disse dager, for det dukker opp noen stadig vekk. Men nå er vi snart ferdig med gamle huset og DA er det slutt på alt stresset ….tror jeg 😉

    17. Moving On: Ja, snik i vei 🙂 Jeg prøver å få med meg alle , men merker jeg er LITT redd jeg kan glemme noen nå som det er litt travelt for meg… Men ikke gjort hittil 🙂 Klem til deg <3

    18. ladyaugust: Hei på deg 🙂 Ja, her er litt ny dame, og har inntrykk at Elin og henne kjenner hverandre litt 🙂 Nei, jeg skjønner du ruller, for du er hverken her eller der 😀 Hva er det du styrer med nå da? Jeg styrer veldig selv, men snart er det slutt 🙂 Og i helga skal jeg henge opp bildene dine på kjøkken/stue-veggen ved det nye spisebordet vårt 🙂 Klemmer søsklemmen <3

    19. Fru Stussli: Hei-hei 🙂 Ja, håper hun får kaker i fleng, og jeg vil jammen ha noen jeg også 😀 Nå har vi fått internett hjemme etter langt fravær (3 uker) så nå blir det litt enklere å blogge igjen 🙂 I dag skinner sola, og ting begynne å flaske seg 🙂 Ha en fin dag min venn <3

    20. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Å ja, kjenner dere hverandre 🙂 Så koselig 🙂 Da fikk jeg vite noe nytt i dag også 🙂 Kos deg du også Vanja <3

    21. Hei Bursdags”mamma”. Da har jeg vært innom Fidolina og hilst på og gratulert.. 🙂 Du fornekter ikke den oversikten og energien du har.. take care 🙂

    22. Jeg kjenner henne ikke, men skal innom å gratulere henne med dagen 🙂 Jeg har hatt bursdag, å må få takke deg for det fine innlegget jeg fikk da 🙂 Klemmer <3

    23. Gratulere så mye med dagen til frøkna!
      Må inn og snike litt, for hakke Vært der inne heller!:)
      God du frodith er som lager så fine bursdagsinnlegg til bursdagsbarna!:)

    24. Mornings søs <3 Nope jeg har ikke vært innom henne, takk for tips 🙂 Her er det full rulle så jeg har nesten ikke hatt tid til noen ting, meeen fugla synger såklart 😀 godklæmmesøsklæmmen <3

    25. Ja jeg kjenner henne godt.
      Vi har jobbet sammen i over to år tidligere så det var kjekt at hun begynte å blogge.
      Hun skal kose seg med denne dagen, det vet jeg, og med en slik pangstart må det jo bare bli bra::) Kos deg videre med “innflyttingen”::)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg