Frodith-mamma og det gule huset :-)

Da er jeg på vei “hjem” en liten tur, sånn midt i uka igjen.. (hjem til det gule huset altså…)

Har noen ærender jeg gjør sammen med mamma av og til, og det er flott dager.

Det er sosialt, vi skravler, spiller Othello (skarp dame), spiser, koser oss, løser verdensproblemer OG

noen ganger får vi faktisk gjort litt shopping og gått på utstilling MIDT i alt det vi MÅ gjøre..

Av og til har jeg ligget over også, for å være klar der ute i det gule huset, barndomshjemmet,  fra

morgenen av. Og gjort en liten mini-ferie ut av det.

Men nå er det kun en snartur, men et godt avbrekk fra jobb og flytting, så da farer jeg i vei 🙂

 

Og for deg som er litt nyere bloggvenn…

Sånn så vi ut FØR, mamma og jeg… 😉


Den gangen jeg ble spysyk av det minste forandringer…som å begynne på skolen f eks….

 

 
Og sånn er vi nå 🙂 For det meste blide, og litt mindre spysyke 😀

 

Da er jeg spent på hva dagen vil bringe 🙂

 

Håper du får en fin dag <3

 

 

 

#besøk #barndomshjemmet #avbrekk
35 kommentarer
    1. margarites: Jeg er ganske fornøyd med den tegningen 😀 Synes selv den likner, LITT lite rynker til å være 84 kanskje 😀 Men den likner likevel 😀 Så koselig med kollega-middag 🙂 KLemmer <3

    2. Fine mammaen din! Og jammen ligner tegningen. Og så er det fint bilde av dere begge to. Håper dere koste dere masse. Besøk hos mammaer er alltid koselig. Jeg har vært ute og spist middag i kveld med mange fra jobben. Kjekt å treffes litt utenfor barnehagen også. Nattaklem <3

    3. Eva: Vi har fått et veldig nært og fint forhold etter jeg ble voksen 🙂 Hun fikk meg da hun var 35, så det er stor aldersforskjell for å si det sånn, men hun er ungdommelig og har alltid hatt evnen til å fornye seg og utvikle seg, også når hun har blitt litt eldre 🙂 Fin mamma, positiv, optimistisk, klok og blid <3 Jeg har kost meg 🙂 Og i dag har jeg kjøpt togbillett 🙂 Stor god klem til deg, slappe godt av og hent opp masse energi 🙂

    4. Tattavkvinnene: Vi har kost oss litt også ja 🙂 Og fått gjort det som måtte til 🙂 Håper du også koser deg med mamsen din 🙂 Har du sol, og skikkelig sommerferie? 🙂 Klemmer i bøtter og spann <3

    5. Min matgale verden: Jeg har kost meg, ble bare dagstur 🙂 Må være mest her hjemme nå, men nå er vi snart ferdig der du vet 😀 Og i dag har jeg kjøpt tog-billett 🙂 KLemmer min venn <3

    6. Lett å se at dere to passer godt sammen. Det er jo så koselig synes jeg, når mor og datter også kan være venninner på en måte. Sånn har jeg det med min egen datter, men har ikke hatt det på den måten med min egen mamma. Akkurat som at det forholdet har vært mye mer mor og datter, enn venninner. Vet ikke hva som er best og verst jeg, men jeg synes det er veldig ok med et sånt venninnemordatter forhold 🙂
      Håper du har kost deg. Viktigst det 🙂
      Klemmer godt nå før helgen <3

    7. fruensvilje: Takk for det 🙂 Ja, mamma er fin <3 Og fremdeles livsglad og sprek etter forholdene 🙂 Jeg var veldig til å reagere på nye ting, og var ofte "kvalm" 😀 Men nå er det kun sommerfugler når det er noe... 😉

    8. Helge: Ja, jeg er veldig glad for at hun lever 🙂 Og hun er så flott som bare det 🙂 Moderne, livsglad og positiv 🙂 Og det er hyggelig at det er i huset jeg har vokst opp hun fremdeles bor 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    9. Koselig å kunne hjelpe mammaen sin litt, det setter hun sikkert veldig pris på ^^
      Håper dere har fått gjort alt dere MÅ og samtidig kost dere masse sammen <3 Klem i fleng

    10. ladyaugust: Har kost meg med mamsen 🙂 Og nå er jeg snart klar for helg igjen 🙂 Har kjøpt billett til Bergen i dag 🙂 Håper du har gjort noe kos i dag ? 🙂 KLemmer <3

    11. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Hatt en koselig dag,og i morgen er det siste arbeidsdag, og vi går inn i siste dagene før overlevering av gamle leiligheten 🙂 Blir deilig å bli ferdig på ETT sted liksom 🙂

    12. så nydelig bilde av deg og den skjønne mammaen din 🙂 godt du ikke får spysyka legre da hi hi ,jeg besvimte,gjerne midt på skoleveien og særlig når vi skulle vaksinerast og ta pirke ,godt slike episoder er over

    13. Det er en vakker mamma du har, koslig for deg og dine at hun fortsatt lever. Et barndomshjem gjemmer på mange minner, sure som søte, det er en ting man ikke glemmer. Huset hvor jeg vokste opp i drives det barnehage/førskole i nå. Bra at kommunen tok vare på huset som ligger like ved barneskolen. Sjelden jeg er der nå men minnene er mange selv om stedet er nesten totalt forandret.

    14. Tegningen av mammaen din ligner veldig…..helt lik faktisk….så morsomt og så utrolig søt og god
      ha en fin dag dere to sammen…..med Othello og andre ærend….klemmetingene til dere begge 🙂
      <3

    15. Dere ser langt fra spysyke ut på bildet. 😉 Rart det der, hvordan kroppen sier fra hvis det er noe som føles skummelt… Jeg fikk diare hvis det ble for mye. Slik er det fortsatt, men terskelen er nok blitt adskillig høyere før det inntreffer! Kos deg i det gule huset hos mor! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg