Lattermild og leken ;-)

Om jeg har fått meg barn?? Hm…

Kunne nesten se litt sånn ut liksom…

Kanskje litt uforsiktig med barnet høyt oppi været der….?

Slenge barnet høyt i sky…? Men det var da voldsomme hender på det barnet….

Om jeg har fått meg barn?.. He-he…Neida….

Det er bare jeg som leker meg litt… 😉


Man får ikke mer moro enn man lager selv 😉 Det er mitt livsmotto..

 

Har du hatt sol i dag?

Leker du med dukker? 😉

Har du knipset bilder av skygger i dag?

 

 

 

#skyggebilder #foto #leken #peterpan
34 kommentarer
    1. Jeg leker ikke med dukker nå lenger nei. Men har en stor samling suvenirdukker fra mange land. Jeg har planer om å pakke dem bort nå. Det er ikke så mange nye å få tak i likevel. Og så var det jo det med støv og støvtørking da 😉 Hihihi 😉
      Herlige bilder, og skygger kan gi utrolig mange superfine effekter <3 Imponert jeg altså 😀
      Solen har glimret med sitt fravær i dag, men skal visst komme med mye varme til uka 🙂 Gleder meg en hel haug til det 🙂
      Klemmer til deg, og ønsker deg en fin lørdagskveld <3

    2. fruensvilje: Leker ikke SÅ mye med dukker jeg heller. Bare litt sånn for moro som her, og med tøy-rottene mine da, når det passer sånn til jul, påske eller noen andre sammenhenger 😀 TEnker barnebarna er glade for dukketøy ja 🙂

    3. festlige bilder da :)) du har helt rett i att mann ikke får det mer artig enn mann gjør det til selv 🙂 vi fikk ettermiddagsol i går og i dag er himmelen blå,og om et kvarter kliver sola fjella her 🙂 jeg leker ikke med dukker men lager mye dukketøy til barnebarn,og nå har jeg lyst til å strikke en hippi dukke fra Arne og Carlos strikkebok 🙂

    4. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Oi, ikke sett den dinosurfilmen, høres skummel ut 😀 Ja, vi liker å leke, det holder oss litt ung vil jeg tro 🙂

    5. margarites: De små er ikke lette å få skyggebilder av, de er litt i veien selv til og med, for de er så nærme skyggene sin 😀 Men en dukke derimot går lett 😀 Nå er lørdagen i gang, og den skal ikke akkurat nytes…men vaskes…gamle leiligheten 🙂 Men snart ferdig nå… til helga er jeg FRIIIII!!! 🙂 Klem til deg <3

    6. Hei i kvelden. Nei til alt.. ikke noe sol og ikke skyggebilder. Og ikke noe blogginnlegg .. nytt i alle fall heller. Men herlig med lekne innlegg.. kanskje noe å satse på .:D

    7. Nei ingen skyggebilder på meg, men jeg er skremt til skygge..
      Var på den siste dinosaurfilmen, og holdt på å krype inn i veggen. Det er lov å leke rett og slett, og det liker jeg å holde på med selv. Leker mye med barna for å si det slik. Ingen sur gammel kone her i gården nei.:)

    8. Ja vi har hatt litt sol i dag, og jeg prøvde meg med å få noen småtasser med på noen skyggebilder. Ikke lett å få dem til å samarbeide, og med sol som kommer og går…. Når et barn skal lage skygge, så vil to andre også, og så stiller de seg midt foran den andre…og så må jeg jo prøve å få til noe bra, så dette må vi trene på. Ble ikke rare bildene i dag, men jeg gir meg ikke! Og dukker – ja dem er jeg stadig sammen med – mest for å hjelpe de små med å få klær av eller på. For av en eller annen grunn liker ungene best å dra rundt med nakne dukker 🙂 Nyt lørdagen. Klem <3

    9. natheless: Du har tatt bilder av så mye annet så det har du jo ikke hatt tid til 🙂 Men EN dag…så er du nok i gang 🙂 Fikk litt hjelp her da 🙂

    10. Herlige og lekne bilder ble det da. Fin figur da! Nei, ikke skyggebilder i dag heller, men jeg har tenkt litt på det! 🙂 Men sola har skint og jeg har plukket masse blomster! 🙂

    11. karidansen: Så koselig med besøk da 🙂 Noen har man bare samme kontakt med hele tiden, uansett om man ikke sees ofte 🙂 Jeg lekte lenge med dukker jeg. Men det jeg gjør NÅ er mer et dukke-spill, eller teater. Også når rottene mine er i sving, de er en del av en historie, og ikke den vanlige dukke-leken som man gjør som liten 😉

    12. Ha-ha. Herlig “Sønn”. Bra det var ei dokke ja, slik den ble håndtert. Jeg har nesten aldri lekt med dukker. Det syntes jeg var noen kjedelige greier. Jeg var aldri en av dem som ville leke at jeg hadde dukkebaby. Da jeg fikk førstemann, hadde jeg nesten aldri skiftet bleie, og jeg visste ikke hvordan jeg skulle holde den nyfødte. Hjelpe meg så uerfaren jeg var……. enda jeg var 26….. Ikke det beste “morsemnet”, men jeg har da fått tre stykker og de har klart seg! Jeg har sett glimt av sola i dag.Dessuten har jeg hatt trivelig besøk av ei venninne som jeg ser en eller to ganger i året! Vi har fulgt hverandre i over tredve år – helt siden lærerskolen! 😀

    13. toveview: Så bra du har flere i arkivet 🙂 Da vet jeg det når jeg ruller i gang Peter Pan -utstillingen 🙂 Men blir nok mer midten av juli i år tror jeg, for jeg har ikke tid før 🙂 Ja, leke må man 😀

    14. Herlige du, leken i dag også, artig og kreativ skyggelek 😉 Nei, ikke sol i dag, men de sier det blir i helga 🙂 Jeg har nok sluttet å leke med dukker i alle fall inntil jeg får et “jentebarnebarn” :))) Heller ikke vært ute på “skyggefotografering”, men har flere bilder i arkivet. God helg !

    15. Margrethe: Ja, ikke SÅ ofte jeg gjør det heller, men litt…Jeg har jo disse rottene hvertfall 😀 Tøyrottene, og de er jo mye i sving på bloggen hvertfall 😀

    16. Min matgale verden: Litt moro 🙂 OG de dukkene kan vi prate tegnspråk med også skjønner du 🙂 Og rotter og mus har sett…men har LITT angst 😀 Klemmer og fine fredagen til deg <3

    17. Vi har hatt knallfin sol idag, så har vært å gått lang tur i skogen 🙂 Men har ikke knipset bilder av skygger, men av alt mulig annet i skogen 🙂 Klem <3

    18. Åh! Han var aritg! Tipper rotter og mus ville likt han der, eller, de hadde antagelig blitt livredde, hehe. Veldig gøy med hånddukker, og den der var riktig flott, så ut som du kastet bort barnet der 🙂 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg