Noe vakkert til natten :-)

En av mine gamle helter…. 😉

Liker du Mike Scott?

 

#musikk
12 kommentarer
    1. Jeg har faktisk aldri hørt om Mike Scott. Ikke sangen heller. Men fin sang var det jammen. Jeg tipper det er mange musikalske skatter jeg enda ikke har oppdaget selv 😉
      Håper du hadde en god natt 🙂 Nå er det snart natt igjen, jammen meg 😉
      God kveldsklem <3

    2. hahahaha morsom funfact fra *gamle dager*
      De var i Bergen engang og eg ble likssom introdusert som groupie…hallo hadde aldri hørt om de engang og var null intressert i bli *bydd bort * likssom til en random dude fordi han spilte i band
      Eg bare snudde og gikk og ble kjapt upopulær hahahaha
      Var ikkje han her da -var kanskje ikkje engang en i bandet, kan ha vært en roadie…ikkje sant…og så ber de vaktene finne noe frivillig lammekjøtt ….hahahaha I want 😛
      Hadde rykte på meg for å være isdronning….men heller det enn løs på tråden 😀

    3. Jeg er veldig glad i musikk.. men for å være helt ærlig så hører jeg alt for lite på det.. og er en idiot på navn og titler og alt sånn. Så derfor burde jeg egentlig ikke kommentert dette i det hele tatt. Ler.. og har ikke hørt på melodien ennå. Men det skal jeg når madammen er oppe ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg