NOEN ble tatt litt på senga i dag…. ;-)

Ja…og det er IKKE den damen på bildet her altså…

Neida…For dette er Aasehelen.blogg.no , og hun har alt på stell og ble nok ikke det minste tatt på

sengen i dag…

Den som ble tatt på sengen det var MEG…For ikke har JEG fått beskjed om at denne damen har

bursdag i dag!! Ikke har hun sagt fra selv…(eller så må jeg har rotet FÆLT i papirene mine….) og ingen

andre har sladret heller…

Så da var det bare å kaste seg rundt sånn rett etter frokosten, når jeg fikk øye på BÅDE på instagram OG

på blogg at hun har bursdag. For bursdagsinnlegg må til til denne damen også 🙂

Klarer ikke la være når jeg nå VET ….

Så bilder ble laget til brød med salami og kaffe…. OG bursdags-vaflene ble laget til innlogging på jobben… 😉

 

Åsehelen er en knakende flott jente. Hun kom tittende inn på bloggen min i fjor en gang. Var det

høsten da tro…? Og hun var en av de bloggløse bloggvennene mine en stund. Men til slutt fikk hun lyst

på blogg selv, og det er jammen bra!  Koselig bloggvenn å ha:

-Blid, koselig, positiv. Virker utrolig snill, for det kan man nemlig se på de fine øynene hennes <3

Hun er opprinnelig trønder, men bor i Sandefjord med mann og barn. Og hun er vernepleier.

 

Hvis du vil vite litt mer om denne flotte damen, synes jeg du skal ta deg en tur inn til henne, og du

finner henne HER

 

Til Åsehelen!!

Gratulerer masse med dagen i dag. Litt sent kom bursdagsinnlegget, men det kommer godt.

Og siden det er litt utpå dagen, så blir det vafler, og ikke kake 😀

Håper du får en super dag i dag, og koser deg med det du har lyst til <3

Stor god bursdagsklem <3

 

Kjenner du Åsehelen?

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #aasehelenbloggno #overrasket
29 kommentarer
    1. Moving On: Ja, hun hadde visst svart på det en gang, men jeg har ikke fått med meg det…ikke sett svaret eller noe tull har skjedd i det minste…For jeg hadde ingenting på henne… 😛 Men det ordnet seg likevel 🙂

    2. Haha nesten litt godt og de at du ikke har helt oversikten du også! Haha men like flink og hærlig med innleggene det er du!:)
      Gratulere så mye med dagen til flotte dama!!

    3. Åse Helen: He-he, jeg er jo så gammel at jeg ikke ER på Facebook en gang 😀 Men nå var jeg inne og kikket på fra utsiden 😀 OG der var du ja, med tegning 🙂 Vi har litt forskjellig stil jeg og ladyen, og det er jo bra 🙂

    4. Nei jeg har hatt den lenge. Skal prøve å huske på å ha den med informasjon neste blogginnlegg 🙂 Hvis du søker på navnet mitt på fb, så ser du bilde som toppbilde 🙂

    5. Eva: Så bra du har vært på hennes blogg også 🙂 Og kom innom her 🙂 Moro med mange hilsener 🙂 Og tegning og vafler bl det 🙂 Og klem til deg <3

    6. Åse Helen: Nå er jeg ferdig med vasking og vi leverer nøkler i morgen. Har du fått tegning av Ladyen, HVOR? Jeg ser ikke her på blogg og ikke på Instagram?? PÅ facebook?? Jeg vil også se 😀 Så gøy du likte innlegget da 🙂 Jeg MÅTTE bare 😀 og gøy var det 🙂 klemmer på rekke og rad <3

    7. annebe: Ja, hun er koselig 🙂 Moro du synes det likner litt. For denne ble tegnet i full fart, men følte jeg fikk til LITT da 🙂 Klemmer <3

    8. Vafler er jo kjempegodt det, og man kan jo lage kake ut av dem også 🙂
      Gratulerer så mye til Bursdagsbarnet. Jeg har allerede vært på bloggen hennes og gratulert henne 🙂 For ja, jeg kjenner jo henne jeg også 🙂 Både her på blogg, og på instagram 😀 Veldig kjekt å følge henne 🙂
      Klem til dere begge <3

    9. Og så må jeg bare få takke for den fine bok deleren jeg fikk i posten fra deg her i vår 🙂 Jeg har glemt å takke hver gang jeg har vært her inne og tenkt at neste gang må jeg huske det….Den er kjempefin og jeg bruker den 🙂
      Klemmer litt til ♡

    10. Å himmel og hav så sprekt gjort av deg! Jeg blir helt imponert og så med tegning og alle greier 🙂 Tusen hjertelig takk fineste Frodith, jeg ble helt rørt ♡♡♡
      Da har jeg to tegninger av meg for ladyaugust har også tegnet meg 🙂
      Håper du er ferdig med flyttekaos nå og nyter livet i nytt palass 😀 Så kikker jeg innom en dag uti uka også 🙂
      Mange glade gode klemmer til fineste deg :-):-)

    11. Ja jeg kjenner Åsehelen, og var inne og gratulerte henne i morges. Det er nå litt greit å se at det faktisk glipper litt for deg også av og til, selv om du er unnskyldt når du ikke har fått beskjed. Kan ikke regne med at du er klarsynt heller – og “ser” alle disse datoene helt ut av det blå. Regner med at jubilanten blir glad likevel for både bursdagsinnlegg og vafler. Klem <3

    12. Gratulerer så mye til henne 🙂 Jeg kjenner henne ja..veldig trivelig virker det som 🙂 Hyggelig innlegg ..og vafler er jo veldig godt da 🙂
      Nok en superfin og gjenkjennelig tegning fra deg 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg