Da farer jeg i vei…. ;-)

Litt bustete på håret og litt sminke på halv tolv…Men jeg DRAR uansett 😉

 

 

Skal jobbe litt først da, men så farer jeg i vei, mot kos og hotell -liv noen dager. Og eneste årsaken til reisen er faktisk å treffe DENNE gjengen: 

Lisbethpedersen.blogg.no

 

cuskima.blogg.no          (til høyre der så klart 😉 )

 

kjerstisandnes.blogg.no     (og Bonnie da selvfølgelig)

 

margarites.blogg.no

 

og 

inneuteferdig.blogg.no (men der hadde jeg ikke noe dugandes tegning 😉 )

 

Og mulig det er noen flere også, men det har i tilfelle ikke JEG så kontroll på 😀 Og hvertfall ikke 

tegninger på 😉

 

Noen treffer jeg i dag, og noen i morgen. Og kos skal det bli <3

Ha en strålende helg du!

Det skal vi også 🙂 


Hej då!! 😉

 

 

 

#reise #tur #bloggtreff #bloggvenner #bergen #rotter #hotell
36 kommentarer

Siste innlegg