Redheads on the run…. ;-)

Eller det er kanskje og ta litt hardt i…For det ble ikke store løpingen på oss…Kjersti og meg…VI prustet og peste NOK av vanlig gangtempo der i varmen…Eller JEG prustet en del hvertfall…Kjersti er LITT mer av typen fjell-geit, og har et LITT annet gir..Men jeg KOMMER meg…etter en liten stund jeg også … Redheads er vi hvertfall, begge to…og innimellom måtte vi løpe litt også …fra alle fluene…ELLER …DET var mest MEG…. Kjersti skjønte ikke hva jeg pratet om.. men det var fordi ALLE fluene i Bergen faktisk var på MEG 😀 Ha-ha…

Slik var været da jeg sto opp kl 7 i går…Listet meg ut og kjøpte kaffe på 7-eleven, og spiste noe merkelig frokost som ble hengt i en pose på døra…  Sandwich med skinke og ost…

 

Så bar det til Fløibanen hvor Kjersti skulle plukke meg opp …

 

Og så var vi klare for tur. Kjersti bor helt nydelig til, med skog, vann, fjell og dal på alle kanter <3

 


Bonnie var så klart med…Hun ser en smule skeptisk ut her, men tror hun hadde det toppers.. Både pinner, mat å lukte på, herlige blomsterenger, og massevis av fluer og kaste seg rundt etter 🙂

 

Fine jentene!!

 

 


Fine omgivelser alle veier, før vi kommer ned til Kjersti igjen…

 


Blomsterenger fulle av markblomster, gamle hytter og hus, nesten gjengrodde stier…. Vakkert <3

 

 


Tenk å BO her da du!! 🙂 Hun er jammen heldig <3

 

 

Det var SÅÅÅ koselig å se Kjersti igjen, det føltes som det var i går vi så hverandre sist, men det er jo nesten et år siden..Skravla går lett, og det er som vi har kjent hverandre NESTEN hele livet. Litt samme erfaringer, litt samme interesser, litt lik humor… superkos <3

 

Helt oppå der var vi gitt 🙂

 

Vel nede igjen, skiftet jeg om 😉 og fikk chai latte kald, deilig lunsj med surdeigsbrød, og egg og greier 🙂 OG til dessert er helt herlig sjokoladekake med sommerfugler på <3 Tenke deg det du…Akkurat som hun VISSTE at jeg liker sommerfugler ;-D

 

Verdens beste kake-baker KAN lage kaker altså <3 Yummy <3

 

Jeg rakk akkurat å få litt t-skjorte-skille og så bar det ned til hotellet hvor jeg fikk sløvet et par timer i senga, før jeg kledde meg om IGJEN, og satte kursen mot restauranten hvor jeg skulle møte Kjersti, Cuskima, Margarites, Morsmiddag og Inneuteferdig.,  Men mer om det senere 🙂

 

Hadde du en god dag i solen i går?

Ble du solbrent?

 

 

 

 

#bloggvenn #kjerstisandnes #tur #skog #vann #natur #mat
23 kommentarer
    1. Sommerfuglkake og sommerfuglvæske,hmmmm tilfeldig eller er det tid for transformasjon 😀 Den nye Frodith tar vingene fatt og slipper seg mer løs for hun koser seg fælt for tiden 😀 Men hvor er rottene?

    2. fruensvilje: Ja, det blir litt annet enn bare å sitte rundt kafe-bordet sammen 😀 Hyggelig det også, men moro å GJØRE noe sammen også. Og det ble det jo med hele gjengen nesten på søndagen også 🙂

    3. Jeg fikk en sånn veldig budeiefølelse av turbildene 😀 Det så utrolig kjekt ut 😀 Og herlig med så flott vær 🙂 Jeg har vært noen ganger i Bergen selv etterhvert, og kun en gang har jeg opplevd regn 🙂
      Og kaken så skikkelig saftig og god ut. Nå fikk jeg også lyst på 😉
      Herlig med tur. Kjekt å se at du har kost deg <3
      Klem <3

    4. Ikke verst å komme til Bergen når man kan bli solbrent… Ser ut som en superfin dag, er glad du fikk oppleve det. Jeg lå strak ut på terassen, og fikk litt farge mellom nattevaktene mine..

    5. Deilig da. Skikkelig pen natur der vertfall, det er sikkert at det er!:) satt faktisk i bil i hele går og fikk tskjorte skille på ene armen i bilvindu! Hahahah
      Koos deg i dag også i byn!!!:)

    6. Ohhh den kaka så bare helt fantastisk ut ! Og bonnie er jo bare supersøt <3 smask. Har dere samme hårfarge? Fineste jentene <3 Det er så godt med vitaminpåfyll det trenges innimellom. Her var det remicadedag på fredag og soving og migrene som ikke ligna grisen da jeg våkna i dag, men i går var det fiiint og senere i dag blir det helt sikkert kjempefint <3 goooodklæmme fineste søs 😀

    7. En herlig dag fikk dere to jammen og bonnie også 🙂 Hun bor helt nydelig til 🙂
      Veldig hyggelig kveld vi hadde igjen i går og nå rusler dere rundt og tar ilder av hele Bergen sentrum-eg er snart på vei for å møte dere så da blir det enda noen koselige timer før du vender snuten hjem igjen mot Oslo -sees snart
      Klemmetingene <3

    8. Fantatisk tur dere hadde, flott natur og vær. Må nok skaffe ny dose med solkrem. Sola er deilig men sterk så all soling med måte.

    9. Mange flotte bilder ..og så idyllisk med bildene der dere står i blomsterenga :)) Kan tenke meg det var god kake å få hos henne ja..så iallefall fristende ut :))
      Utrolig heldig med været du har vært på turen også…blir ekstra fine opplevelser da 🙂 Fortsatt fin dag og klem fra meg <3

    10. Du allmektige så mange vakre bilder 🙂 Og sprekinger også, opp i gryotta og ut på tur 🙂 Herlig at Bonnie fikk bli med 🙂 Og jeg er nok et stykke fra å bli solbrent,, men det faktisk antydning til sol i dag 🙂

    11. Så kjekt å møte deg jeg er veldig glad jeg fikk det til. Neste gang du kommer håper jeg å være innbodd i mitt nye hjem, og da kan du bo hos meg, jeg lover du skal slippe å spise på 7 eleven 😉

    12. Ser ut som en aldelses nydelig dag med både tur og god mat.
      Jeg jobbet på mens du tuslet rundt og koste deg. Bra du fikk se mye fint av Bergen. Det er herlig her når solen skinner og viser deg byen fra en flott side.
      Gøy å treffe deg var det også. kjempekoselig rett og slett, og så blir det jo flere møter..

    13. For en herlig dag, og fin tur i nydelig natur ser det ut for. Jeg var hos mamma, og hjalp til med litt jobbing for der skal det skiftes tak på garasjen. Jeg hadde glemt solkrem men fikk låne av henne – bare at faktor 10 ble litt for svak i går – derav litt røde skuldre. Så, solbrent – ja litt.
      Takk for i går, enda en koselig kveld. Jeg vet ikke helt hva jeg får til i dag, men jeg prøver. Vi var i alle fall heldig med været i går, for i dag ser det ut til å bli en del flere skyer. Sånn er det å bo i Bergen. Ha en super søndag, og jeg håper vi sees. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg