Fine jenter :-)

Etter turen med Kjersti i går, var det hjem til hotellet og ligge litt langflat på sofaen, før jeg skiftet kjole IGJEN…De solkjolene får SKIKKELIG kjørt seg her i Bergen, og er jo bare supermoro!! Jeg tenkte det var i drøyeste laget å ha med 5 kjoler til BERGEN liksom…hvor det har rykte på seg for å regne bittelitt…. men NEIDA…Her har det vært sommer, og jeg har virkelig fått føle på ferie-moduset. <3

Vi traff hverandre igjen i går kveld, på en veldig koselig restaurant, som hadde mye forskjellig mat. Og jeg fikk treffe Morsmiddag og Inneuteferdig, i tillegg til Margarites, Cuskima og Kjersti som jeg har truffet før nå.

Fantastisk fine jenter det også. Jeg storkoste meg <3

Inneuteferdig.blogg.no /Vanja og Margarites

 

Morsmiddag.blogg.no og Vanja

 

Og mange bilder ble tatt av meg og Kjersti…For å være sikke på at vi fikk noen som dugde….

Og en ting skal vi hvertfall ha: Vi er flinke til å SMILE 😀

 

Smiiiiiiil!!

 

Og SNILLE, SNILLE Cuskima hadde med en super-søt veske til meg <3 En liten “avlegger” av hennes egen, som hun visste jeg likte godt. Se på DEN da, full av sommerfugler <3

 

Min siste kveld i Bergen ble super den også.

Jeg traff jentene igjen EN gang til i Bergen før jeg satte meg på toget. På en aldri så liten byvandring, og kafe 🙂 Mer om det senere.

 

 

#bloggvenner #bloggtreff #middag #glede
24 kommentarer

Siste innlegg