“Helsefarmen” – sixpacken spretter…. ;-)

Ja, så var Dag 1 unnagjort på Helsefarmen

Helsefarmen-direktøren har firt litt på regimet sitt det siste året, og det var faktisk JEG som måtte insistere på en del sunne tiltak i år… Rett fra Creme Brulee og Sjokolademousse i Bergen, bar det til jordbær, salat, wok og mørk sjokolade uten smak overhode her i Fredrikstad….

Og i skogen var det så klart noen øvelser som man måtte gjennom. 3 timer i skogen, med innlagte utfordringer 😉


EN del av oppgaven gikk på “posering” …Noe som slett ikke er lett, og krever en del av både forbrenning og muskelinnsats 😀

 

For ikke å bli kastet ut av Helse- “Farmen” må man klare å komme seg opp av det grønne stein-hullet på egen hånd…

 

Og med bicepsene som er på vei, og med magen full av salat og frukt, så er jo slike øvelser “blåbær”…..

 

På et VIPPS……

 

…var jeg….

 

..oppe!! Spider-woman!!

Kvelden blebrukt til spa…Og jeg våknet i dag, til begynnelsen på noen  brune legger og lår….armene er  fulle av biceps…og jeg har en gryende six-pack som bobler under huden…

I dag er det planlagt mye kultur i regnværet: Gamlebyen i Fredrikstad, kunstutstilling og tur i spennende omgivelser. Håret skal farges og det skal shoppes bittelitt.

En ny og spennende dag <3

 

Trener du mye?

Får du lett brunfarge på leggene?

Har du sixpack? 😀

 

 

 

 

#helse #sunn #tur #skog #klatring
19 kommentarer
    1. Så kjekt da.
      Trener så og si hver dag, dvs i form av tur, sykkel eller på hesteryggen..
      Vi alle har six-pack Frodith, men noen, sånn som min er litt mer beskyttet enn andre sin.
      Nope..får ikke så fort farge på leggene..MEN når det skjer så blir jeg tydeligvis brun 😉

    2. margarites: Ha-ha, ja min er godt gjemt fremdeles den også skal jeg love 😀 om den finnes der overhode… Jeg må bare legge på LITT for å få det litt sporty 😀 Hi-hi… Men moro er det uansett, og i dag har vi kost oss veldig 🙂

    3. Så herlig med helse-farm! Ser ut til at du klarer deg bra tross dessertgenerasjonen her i Bergen. Ser ut som en spretten “fjellgeit” der du lett og elegant klatrer ut av det grønne hullet.
      Her blir det ikke mye trening, har liksom ikke kommet i gang enda….brun på leggene er jeg aldri, og six-pack? Ja den er vel gjemt under en “vaskeball”. Men etter ferien, da tror jeg at jeg skal ta meg sammen.kos deg fortsatt på helsefarmen <3

    4. Sååå flinke dere er OG spreke 😀 Flotte bilder <3 Vettu hva eller jeg tror jeg har funnet noe trening som kanskje passer for meg..nemlig gull-jakt 😀 Jeg er jo ikke så flink til å drepe på jakt og gull dreper man jo ikke, det bare finner man :DDDDDD Kos dere i Fredrikstad, her skal det pakkes 🙂 <3 gooodklæmme 🙂

    5. Oh wow….Det som imponerte mest var de flotte og spreke fargene på treningstøyet <3 Høres ut som dere har det gøy, og det er jo det som er viktigst 🙂
      Nei, noen sixpack har jeg ikke, og den er nok langt fra innen rekkevidde også 😉 Sliter med en mage som nok aldri vil gi slipp. Men ribbeina har jo begynt å vise, og det får vel duge tenker jeg 😉
      Jeg er hvit året rundt jeg. Men forrige sommer klarte jeg å jobbe meg til en ganske lys gyllen farge, til og med på leggene. Tror aldri det har vært farge på leggene før...men forrige året var det en anelse 😉
      Og den eneste formen for trening jeg visstnok kan gjøre med god samvittighet, er å gå tur. Og det gjør jeg jo en del 🙂
      Kos deg masse videre....gleder meg til å lese om neste økt 😉
      Helseklemmer fra meg <3

    6. så hærlig dere har det,alle skulle hatt en miniferie på helsefarm skjønner eg :)) her blir nok ikke leggane særlig brune og ikke har jeg noe som likner på sixpack heller hi hi men jeg trimmer da litt 🙂 ha en fin dag i gamlebyen

    7. Her glimrer six-packen med sitt fravær….;) Det ser jo rimelig lovende ut for din del da, og du er ikke helt utrent fra før heller. Leggene er heller ikke brune her, men har fått litt farge i fjeset og på armene etter tre soldager. (Er ikke så glad i å sole meg. Det må komme naturlig når jeg er ute og “driver” med noe. :). Kos deg videre med sunn mat og klatring på Helsefarmen! 😀

    8. trener lite….leggene har fått NULL sol i år,men overkroppen har…..og sixpack kan eg ikkje få dvs den fins nok under litt småflesk som følger med medisinene mine som KUN legger seg på magen,mens bak og lår er ikkje eksisterende hahahahahaha strekedame vet du 😛
      kose deg med shopping og farging,eg har fri og skal til legen wohoo….:P
      klemmerier <3

    9. Hey hey, ser man det! Spider woman ute i korte shorts, og forserer grønne hull. Kult. Muskler og brune ben gitt, skulle hatt en tur på helsefarm jeg og. Looking good. Klemmer fra late hyttedager…m lys sjokolade…

    10. Hehe.. høres nesten slitsomt ut.. neida.. 😉
      Gøy å høre om helsefarmen da 🙂 Så håper eg du får den brunfargen, sixpacken og den størrelsen du vil ha på bicepsene 😉 hehe?
      Ikke blitt mye trening på meg nei. Men etter sommeren så får eg prøve meg litt 😉
      Skal begynne sykle litt til jobb da, så det er jo bra 😉 Hvertfal bedre enn det har vært 😛
      Brunfargen kommer lettere en sixpack og treningen for å si det sånn 😛
      Ønsker dere noen fine dager på helsefaren 😉
      Kos dere masse 🙂

    11. Ja det skjønner jeg,, dette er ingen spøk. Blodig ramme alvor uti de østfoldske skoger. 😀 Jeg har vært sløv med treninga i vår og sommer.. men så har jeg da stått på hodet i hagen.. brun blir jeg lett.. holder at de melder sol på Yr.no,, ehh,, sixpack?? det må jeg Google 😛

    12. Herlig Frodith..
      Ser ut som en fin tur i skogen, og ja bare blåbær for deg det der.
      Jeg var på fjellet i går kveld etter bursdagsselskap. Kakene der er jo farlig gode? Ikke bra. Så litt engen helsefarm.
      Blir ikke fort brun nei. Er ikke meg det.
      Sixpack? vel den ligger gjemt under noe.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg