En av de beste <3

Det er ikke lenge siden jeg har snakket om denne damen. Men jeg gjør det gjerne igjen. For når man er i Fredrikstad kommer man ikke utenom denne damen. Hun er min NUMMER 1 når det gjelder kunst jeg ønsker meg 🙂


 

Lillan Vedvik er en vakker dame som pusler rundt i det lille galleriet sitt i Gamlebyen i Fredrikstad. Bastionen 5 heter verkstedet, som hun deler med et par til. Og når du kommer innenfor dørene hos henne smiler det fra alle kanter… Fra øynene til den fascinerende kunstneren, og fra øynene til de vakre sommerfugldamene hennes. Denne gangen ba jeg rett og slett om lov til å knipse VILT, og fortalte om min fasinasjon for sommerfugldamene hennes….Og at vi har en hver, alle damene i vår familie. Lillian Vedvik er omtrent like søt som sommerfugldamene sine, og sa jeg bare måtte knipse i vei <3

Her er det jeg fant denne gangen. Jeg kjøpte ingenting, men ønsker meg halve butikken 😉


 

Hun lager vakre fat også…

 

Og sommerfugldamer i alle farger..

 

Fat med ansikter som er ganske fasinerende også…

 


 

 


 

Hun har andre fine skulpturer også…

 


 

Men ingenting slår disse ansiktene <3<3

Verden blir snillere med disse ansiktene vil jeg påstå 🙂

 

 

Har du kjøpt noe kunst i sommer?

Likte du dette?

 

 

   

#kunst #lillianvedvik #keramikk #sommerfugldamer #fredrikstad #bastionen #skulpturer #fat
39 kommentarer

Siste innlegg