Alle gode ting er 3

På min byvandring i går, med fine venninna mi, gikk vi jo innom noen gallerier som du vet. Og tidligere i dag har du fått hilse på Lillian Vedvik og  Vibeke Åmli. Og de holder jo til i Bastion 5, og Det Grunnmurede Galleri. De befinner seg her.


 

Men alle gode ting er 3 som du vet, og nummer 3 er Mette Hummel Gabrielsen:


 

 Og  Mette Hummel Gabrielsen er ingen Espen Askeladd… eller tredjemann på lasset….Neida, hun er rett og slett bare en del av Kinder-egget hun…Premien INNI, sjokoladen eller selve overraskelsen. Hvem som er hvem vet jeg ikke. Men her er hvertfall en del av Kinder-pakken på dette fine området i Gamlebyen i Fredrikstad:

Mette Hummel Gabrielsen har blogg også, og den er HER

 

Her er noen av bildene hennes, og som du vet er jeg fryktelig svak for sommerfugler… 😉


 

 

Sommerfugler og små tekster til…

 


 

 


 

 

 


Og noen fisker hadde hun også… Nydelige arbeider, som jeg fikk VELDIG sansen for <3

 

 

Jeg hadde ikke råd til verkene hennes akkurat nå, men jeg kjøpte disse kortene i stedet for, og tenker å ramme inn DEM


 


 

 


 

 


 

Dere får se, når de er oppe på veggen her hjemme 🙂 Og jeg anbefaler en tur til området her med disse fine kunstnerne.

 

 

 

 

 

#kunst #sommerfugler #mettehummelgabrielsen #detgrunnmuredegalleri #kinderegg
33 kommentarer

Siste innlegg