Verdens beste Fru Stussli <3

Jeg vil bare ganske enkelt gratulere Frua med bursdagen i dag 🙂

Bente/ Fru Stussli er en av de flotteste her inne på blogg. Hun er raus, varm, snill, blid, følsom, ærlig, lett å prate med, flink pedagog og kreativ til tusen. Og dette VET jeg nemlig. Det er ikke bare gjetting. Fru Stussli er en av de jeg har pratet mest med på bakrommet. Vi har delt det meste bak der:  glade dager, tunge dager, syke dager, hemliser og glede-seg-til-saker 🙂 Vil du lese mer om henne, se fjorårets bursdags- innlegg HER

Og jeg har også besøkt Bente… i fjor sommer. Hun var som forventet, seg selv. 


Jeg fikk mange herlige timer med Bente og familien

 


Og noen lattermilde øyeblikk på trampolina

 

Og nå er det altså bursdag igjen, og fineste frua og familien er ute og farter igjen, som hun er HVER gang hun har bursdag 😀

Men forhåpentlig er hun innom en snartur i dag:

 

Kjære Fru Stussli , kjære Bente, kjære fineste bloggvenn <3

Gratulerer så masse med dagen! 🙂 Jeg er så glad vi fant hverandre her inne. Det har vært en fryd og en glede og kjenne deg i disse snart 3 årene. Jeg har kost meg med alle våre stunder: både på bloggene, på bakrommet og ute i det virkelige liv.

Jeg håper vi får tid også i sommer til et besøk, den ene eller den andre veien.. 🙂

Stor bursdagsklem til deg min venn <3

Kos deg med kaken-før du farer ut i verden igjen 🙂

 

 

 

Kjenner du Fru Stussli?

Har du hatt bursdag på blogg ennå?

 

 

#bursdagsinnlegg #stusslibloggen #frustussli #bloggvenn #gratulasjoner #blogganbefaling
31 kommentarer

Siste innlegg