Vår nybakte forfatter <3

I dag har vår nybakte forfatter bursdag igjen!! (les mer om henne på innlegg fra i fjor HER)

Lithanna er ei artig jente, engasjert, snill, kreativ, spillekjær og super-glad i å skrive bøker og å tegne. Og hun er faktisk SÅ flink til å skrive at hun har blitt antatt på forlaget Publica 🙂

I går fikk jeg boken jeg har kjøpt, i posten <3

 

Så nå står den her i hylla mi, klar til å leses. Og jeg GLEDER meg!! For jenta kan skrive altså!! Det er flyt og fart og spenning og sug…SÅ den som ikke har kjøpt boken hennes ennå bør virkelig skaffe seg et eksemplar 🙂

 

Kjære Lithanna

Gratulerer så masse med dagen! Kos deg og nyt livet som nybakt forfatter 🙂

Så får du kose deg med MIN gjenbruks kake 😀

 

Klemmer på bursdagen 🙂

 

Kjenner du Lithanna?

Har du kjøpt boken til Lithanna/Merethe Vaage?

 

 

 

#lithanna #bursdagsinnlegg
27 kommentarer

Siste innlegg