Spesielle katter i sving ;-)

Som noen har fått med seg, ba jeg søndag om å få noen foto-oppdrag i gjen…som JEG kan gjennomføre på oppdrag fra dere.. Under ser du alle oppdragene jeg fikk før jeg gikk…

Neste oppgave i søndagsutfordringen som jeg vil ta for meg er:

Spesielle katter og/eller fine smykker…

Oppdraget er gitt av Maikensnattblogg.

SIden det var lite VANLIGE katter ute og tuslet i går, tok jeg henne på ordet og skaffet en skikkelig søt og spesiell en 😀

Og siden hun også nevnte fine smykker, i sin oppgave, så fant jeg ut at HVA er bedre enn et fint smykke med en søt og spesiell katt på??


En grei kombinasjon av begge oppgaver 😉

Oppdrag utført!!

 

Har du katt?

Liker du å ta bilder av rare, søte og spesielle ting?

 

 

#fotochallenge #fotooppdrag #fotoutfordring #katter
30 kommentarer

Siste innlegg