Mamma Mia for ei dame (reprise)

Mia er lite på blogg om dagen, så her blir det en liten reprise, for bursdagsinnlegg må man få uansett tilstedeværelse 😉

Her inne er Mia, fra Miastorp.blogg.no… Eller INNE… Jeg tipper hun er UTE i hagen sin. For når Mia ikke er i hjemmet sitt i hovedstaden, så farter hun så fort råd er til TORPET sitt i Sverige.. Og kan du tenke deg noe hyggeligere enn et TORP i Sverige? Vel- det må tilfelle være damen selv da 😉 

For Mia er en herlig dame, varm, lun og følsom virker hun, og med et kraftig glimt i øyet 😉  Det er noe lekent over henne, og noe romantisk. Hun har med barna og katten, Leo, på torpet, og der hopper Mia rundt barbeint i gresset, henger opp vimpler i trærne, planter blomster, plukker bringebær og epler i hagen og legger heller utenfor det vakre lille torpet. Hun pynter torpet med små rare griser til jul, og maler og snekrer, hekler og strikker og gjør det aldeles uimotståelig i den lille fine stugan sin.

Mia er glad i å reise, g kunne reise hvorsomhelst egentlig… fjell, strand, by, land…Liker alt av reisemål 🙂 …Og hun  har lyst til å reise ti Peru. Men etter torpet ble skaffet, har det blitt slutt på en del av reiselysten…eller for å si det sånn: reisen går til Torpet. Hun liker filmer som setter igang følelser, enten latter eller tårer… Hun har mange hobbyer som f eks: strikking,hekling, svømming, interiør, lesing, fisking, turer og torpet sitt. Og hun elsker å lage ting til torpet.

Hvis du har lyst til å bli mer kjent med Mia, kan du lese resten av innlegget HER, OG dra på besøk til henne på hennes blogg HER

For MIA har bursdag i dag!!!

Gratulerer med dagen Mia! 🙂 Jeg håper du blir litt mer å se på blogg igjen snart <3

Kos deg med dagen,, du er i Sverige vel??

Det blir bursdags-is på deg også, kaken fra i fjor er bare tørr 😉

 

Bursdagsklem fra meg <3<3

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulasjoner
12 kommentarer
    1. miastorp: Det ble en reprise i år 😀 For jeg har ikke sett deg på lenge, og visste ikke om du har sluttet nesten. Mange som er borte av de “gamle” , men bursdagen må feires litt da. Mange som savner deg her 🙂 Stor god klem og gleder meg at du er tilbake igjen 🙂 <3<3

    2. ÅÅÅÅÅÅÅ tusen hjertelig, kjææære Frodith!!!!! Nå er jeg tilbake 🙂 Og for en kjempe hyggelig velkomst! Det flotteste innlegget og så mange koselig kommentarer! Har oppdatert bloggen med noe nytt også :-))) Massevis av klemmer i bøtter&spann 🙂

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, jeg håper hun lever livets glade dager, og at vi ser henne igjen på blogg snart 🙂 Kos deg Vanja 🙂

    4. cuskima: Ikke sett noe til Mia i det siste. Mange som ikke har vist seg på blogg på en stund, og da vet jeg ikke om de ser innleggene heller. Men hun så det jo i fjor 😀
      Klem til deg og henne 🙂

    5. åhhhh glemt å lage bursdagsinnlegg…hun er på galapagos øyene hun i år -tar alltid en lang reise hver sommer såvidt eg forstår 😀
      eg er så heldig at eg traff henne i oslo på bloggjulebord…..såååå gøy herlig jente
      Superdupermasse gratulerer med dagen super Mia klemmeting <3<3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg