“Den fordømte nordlendingen”… ;-) (foto-oppdrag)

Dette foto-oppdraget fikk jeg av en veldig HYGGELIG nordlending  faktisk 🙂 bloggeren: Dedicat. Og han nevnte bare sånn i forbifarten, for han skrev om den fordømte nordlendingen selv, at OM jeg så en FORDØMT NORDLENDING…så måtte jeg få et bilde av han..

Her måtte jeg bruke litt fantasi….For ikke kan jeg ligge å luske i evigheter …for å høre folk åpne munnen og si nok til at jeg kan avgjøre hvor de kommer fra… Og heller ikke vil jeg gå direkte på hver og en jeg møter i byen, for å høre om de er nordlendinger. Før i tida ville jeg nok avgjort det på om de hadde bart eller ei…Men verden er ikke sånn lenger… de har ikke alle bart… 😉  En nordlending kan like greit ha hanekam..

Dette er min tolkning av “den fordømte nordlending” 😉


Han her er helt klart nordlending, litt gal, litt glad, og HELT klart fordømt…For når man sitter fast i en bil-luke, med halve kroppen på utsiden…så må man jo være litt “fordømt”…. Men like glad er han, så helt klart nordlending også 😀

 

Så Dedicat: Oppdrag utført??

 

Hva synes DU? Går denne gjennom som grei tolkning på oppdraget? 😉

 

 

#foto #fotochallenge #fotooppdrag #nordlending
15 kommentarer

Siste innlegg