En fargerik engel, Engla <3

Her er hun, den mest fargerike engel, noensinne, ENGLA

Engla maler og maler…i alle regnbuens farger. Hun maler vegger, kommoder, lysestaker og noen dager er jeg sikker på at Lykkeliten (sønnen) får et lite “strøk” også. Hun maler og maler fordi farger gjør henne glad. Og med henne har hundrevis blitt glade hver eneste dag, på Instagram. Hun inspirerer, kreerer, fantaserer og LEVER 🙂

Engla er blid, snill, bestemt, lun, smågal 😉 og alt på en gang.

Før var Engla mye på blogg også, og hadde massevis av følgere her, og hun er fremdeles innom av og til, og da er vi på pletten, for når det kommer noe fra den kanten så stråler det ut fra bloggen hennes 🙂

Engla har fått mange bursdagsinnlegg før, for hun har jeg kjent en stund. Og truffet henne har jeg også gjort noen ganger 🙂 Les mer om henne HER.

Eller du kan jammen ta deg en tur til ENGLA, for den bloggen vil du ikke gå glipp av 🙂

Og i dag har hun bursdag så klart!!

Kjære Engla 🙂

Gratulerer masse med dagen!

Kos deg med Lykkeliten og alle de fine folka.

Stor god bursdagsklem fra meg <3

 

Og en is så klart 😀

 

Kjenner du Engla?

Har du hatt bursdag på blogg før?

Når har DU bursdag? 😉

 

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #englasbloggno #fargerik
8 kommentarer
    1. Engla: Ja, du så NY tegning og greier 🙂 Male-engla 😀 Du er savnet av flere her inne <3 Men skjønner prioriteringene 🙂 Bare vit du er savnet 🙂 Klemmer <3

    2. Åh tusen takk snille gode Frodith <3 Du er jammen god!
      Dette var en koselig overraskelse med "bilde" av meg og greier 🙂
      Ønsker deg en superduper kveld min venn <3
      Stoooor klem til deg fra meg

    3. fantastisk jente Egla..superdupermasse gratulerer til henne……
      fordi hun ikkje er mer på blogg så hilser eg henne her og hos henne….
      ønsker henne et fantastisk år <3<3<3

    4. Sånn,, da har den fargerike engelen fått bursdagshilsen, og var første gang jeg var innom henne, Jeg rekker liksom ikke oppsøke nye blogger sånn på eget initiativ.. så de jeg havner inne hos kommer fra bursdags lista di. Og jeg har ikke hatt bursdag på bloggen ennå. det er jeg alt for ung til.. ehhh.. altså som blogger da 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg