Sommerglede nummer 1 :-)

I dag er foto-oppdraget to i ett:

Sommerglede – Oppdraget er fra Kjerstisandnes

Noe i huset som betyr noe for deg – Oppdragsdelen her er fra Ingerslilleverden

 

Og…ja…, for meg er sommerglede nummer en å fly rundt og knipse SKYGGER…Og det er vel snart på tide med en Peter Pan- Utstilling igjen her snart. Nede i Galleri Frodith… 😉

 Men FØR det, er det MIN tur…Da er det JEG som skal fly rundt å leke Peter Pan, knipse skygger og vise dem fram her. DET er sommerglede det!!!

Og disse skyggene bare POPPET fram av seg selv, uten at jeg tenkte stort over det en gang…


Og ingen er vel i tvil….

 


…om hvem dette er…

 


…som koser seg i solen på husken…?

 


Jepp…Huskejenta…som på kort tid har begynt å bety noe her i huset… 😉

 

 

Har du tatt bilder av skygger i det siste?

Blir du med om det blir skygge-foto-konkurranse i løpet av sommeren?

 

 

 

 

#fotoutfordring #ofotoppdrag #foto #Challenge #sommerglede #skygger
42 kommentarer
    1. ingerslilleverden.blogg.no: Veldig mye forskjellig med disse utfordringene, og moro å legge ut, og jeg er ikke ferdig ennå. Får du tid må du jo gå innom galleriet mitt å se de som har tegnet meg 😀 Hi-hi Bare PIL igjennom om du vil 😀

    2. Kjempestilig, du er god på skygger 😀 😀
      Jeg har hatt litt knapt med tid, så jeg måtte lete meg litt nedover i bloggen din.
      Utrolig stilig håret ditt ble, skikkelig i knæsjrødt- love it 😀
      Og du har jo lagt ut kjempemange fine bilder, veldig moro å se.
      Ha en flott kommende uke- jeg piler snart innom igjen 😀

    3. Ja shns det er greit jeg!men synst det er like greit og være hjemme i ro!:) så kjenner jeg ser litt frem til hverdagen igjen også:)
      Jaa med ny leilighet er det digg og bare være hjemme og studere og oppleve sitt nye hjem!:)

    4. Hanne: Ja, prøv 🙂 Det er supergøy, og skyggene dukker opp når du minst aner det 🙂 Håper du koser deg i sommeren Hanne 🙂 Det gjør jeg 🙂

    5. Moving On: Så deilig da 🙂 Kos deg masse 🙂 Her er det bittelitt sol og 20 grader…Hm…Men jeg er greit fornøyd jeg 🙂 Ja, du skal i gang med enda en tur? 🙂 Koselig det, du liker å farte rundt, så da e det bare kos. Jeg liker å være litt i ro også jeg 🙂 Spesielt nå med ny leilighet 😀 Men skal små-farte litt jeg også 🙂

    6. Jeg kjente igjen den søte huskejenta di, og fin hun ble som skygge også, – liker nok å sitte og se ut av vinduet ditt. 😊 Jeg har faktisk ikke tenkt på å ta skyggebilder, men nå skal jeg prøve.👍

    7. Ja har også inntrykk av at det er en del som har tatt ferie fra alt sammen! Haha
      så sniking er vell da en del av gamet!:)
      Her koses det, Gjør ikke annet en og ligge i bassenge eller i strand kanten og blir skyldt på land jevnlig! Its all good! Så i morgen skal siste dag nytes 100% før en ny og annen type reise gjenstår!!:) siste dagene med fri før back in the game!:)
      Koos deg og nyyt tilværelsen du også!!

    8. Moving On: Mye snikende mus her inne om dagen 😀 Ha-ha…Stille på folk. Mange er ikke på blogg, og de som er bare sniker 😀 he-he…Det er HELT greit.. Jeg tar ting litt mer lettvint her inne selv også 🙂 Mye å gjøre utpå 😀 Kos du hoppet fram litt da 😀 Hi-hi Nei, det er ikke jeg som husker nei 😀

    9. Er heeer bare er her stille som en mus og sniker!:)
      Haha trodde faktisk de var du som satt på huska, men skjønte ikke heeelt hvordan du hadde fått det til i stua eller på en tapet! Haha
      Hmmm tok noen skyggebilder i bassenge trooor jeg!:) hmm ja er jeg hjemme,.så er jeg nok med på skyggekonkurranse!:)

    10. maiken: Så gøy da 🙂 Jeg synes de er nydelige 🙂 Tipset du henne om sommerfugldamen min også? Den burde inn i ALLE hjem 😀 Men den huske-jenta er enklere å få sendt, ganske liten 🙂

    11. Ritamarita: Oi, drar snart ja 🙂 Jeg vet ikke ennå ,har vært så dårlig med sol fram til nå, må jo la folk få litt sol først. Ta skygge-bilder på Mallorca du, mulig det blir litt sen-sommer-konkurranse i år ja 🙂 Heldig -grisen som skal dit da 🙂 Klemmer fra sofaen <3

    12. karidansen: Hvis du har begynt å få LITT blogg-øyne , linse-øyne osv…. så er skygger noe som melder seg snart skal jeg love deg 😀 Hi-hi. Og jeg har fast skygge-foto-konkurranse hver vår/sommer, så må jo i år også. Ligger på Peter Pan- galleri i arkivet 🙂 Hvis du får lyst å se og ikke har sett før 🙂

    13. Ja, å huske er en fin sommerglede…og silhuetten til “Huskejenta” er skikkelig smekker og elegant. Jeg har ikke vært så flink til å ta skyggebilder…har ikke tenkt på å gjøre det, men det er jo veldig effektfullt! 🙂

    14. Min matgale verden: Er helt overbevist om at hun har det som plommen i egget der hun sitter og skuer utover. eneste problemet, hun vrir og vender på seg…Typisk !! 😀 Hun startet med ansiktet innover mot meg….så var det å snurre litt mot Hr. Frodith….og når jeg våknet her en morgen satt hun med ryggen til og tittet ut… Hm….Jeg gikk opp nesten i søvne, og TVANG henne innover igjen stakkar 😀 Nå er det ryggen til igjen … Klemmer til deg min venn <3

    15. Forstår godt at huskejenta betyr noe for deg, den er nydelig. Jeg tipset forresten min søster om å se den på bloggen din og hun ble så betatt at hun kontaktet selgeren. Håper hun kan få en tilsendt, for den passer perfekt hos henne også… 🙂

    16. dedicat: Ja, du er på farten, men skygger finnes overalt 😀 Og du med de blogg-øynene dine, finner sikkert noen lovende skyggebilder også 😀 Jeg venter til det blir litt mer jevn sol 🙂

    17. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: 🙂 SÅ bra! Vi får vente til det blir litt mer stabil sol framover 🙂 Må jo få mulighet til å knipse litt nye bilder folkene da 🙂

    18. Vakkert 🙂 Har blitt dårlig med skyggebilder gitt.. og blir med om det passer seg sånn 🙂 Skal jo være en del på farten noen uker fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg