Tar du dagens utfordring?? ;-)

Nå har du sett at jeg har laget noen tegninger av forskjellige bloggere jeg kjenner….

Her er et lite knippe bloggere du kanskje vet hvem er, bare sånn som eksempler..


missmusicalequeen.blogg.no

 

tbraathen.blogg.no

 

karidansen.blogg.no

 

aasehelen.blogg.no

 

ritamarita.blogg.no

 

 

Ja…og jeg har mange flere….

 

Men mitt spørsmål i dag er :

 

Tar du utfordringen i dag, og tegner MEG??

Du kan bruke Paint, som er et enkelt program, eller et annet tegneprogram… eller male eller tegne for hånd. Strek-dame, eller mer utfyllende…Karikatur eller “seriøs”…

DU bestemmer… Poenget er bare å prøve å lage en tegning, og gjerne en som likner meg bittelitt. TØR du?

-Send tegningen til meg innen kl 22 i morgen, fredag 17. juli, på mail til: [email protected]. Så kan folk uten blogg være med også 😉 

Jeg premierer den som lager en tegning som jeg synes tar meg på kornet 😀 Men alle blir vist fram, og linket til eierens blogg om den har en.

 

Så…..ER DU MED? 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

#konkurranse #tegning #maling #paint
45 kommentarer
    1. toveview: Uff, stakkar deg. Ikke moro. God bedring i massevis. Du får bli med en annen gang, jeg steller jo stadig i stand noe 😀 Og om du vil se bidragene og hvem som vant, så ligger det ute nå 🙂

    2. Hei Frodith! Det ble dessverre ikke noe tegning fra meg, har vært syk. Planen var å tegne deg da jeg kom hjem fra jobb på fredag. Men pga. enten bihulebetennelse eller noe betennelse i tann, var jeg svært sliten da jeg kom hjem. Ville bare sove og det gjorde jeg til gangs. Våknet klokken 22.30 og da var den fristen du satte over. Er forstsatt syk. Var på legevakt i går, men fikk beskjed om å fortsette med nesesprayer i alle valører + smertestillende. I morgen er planen å oppsøke tannlege også, fordi det ikke gir seg. Nå tas ingen selfies herfra i alle fall fordi venstre side av ansiktet er skikkelig hovent, he-he!

    3. Elin Slåen: Ja, ikke sant det er moro 🙂 Tenk alle JEG har tegnet da 😀 Er jo super -gøy. Du har noe Picasso/dDali over deg, det kan jeg like 😀

    4. Elin Slåen: Jeg så den, og den var bare superherlig 🙂 Jeg digget den 🙂 Helt egen stil er det på den 🙂 Tusen takk, og jeg bare smiiiiiiler 😀 Ikle ler meg i hjel, bare smiler GODT for den var super 😀

    5. Ja en venninne gifter seg i helgen, så er polsk/engelsk bryllup!:) blir så spennende. Så i dag er de middag osv før dagen, så skal vi ta med oss bruden og fikse negler og litt slike ting! Før vi i morgen kl09.00 skal til frisøren å bli sminket og fikset håret på!!
      Såå dee blir kooslig!!:)

    6. Min matgale verden: Ja, kom igjen, ta en liten strektegning i kveld 🙂 Noen har tegnet for hånd, og sendt bilde, og noen har tegnet i Paint, på maskinen 🙂 klemmer <3

    7. toveview: Koselig du er i gang igjen 🙂 Ja, bare tegne for hånd, skanne og sende. Jeg har fått flere håndtegnete 🙂 Moro dette 🙂
      Jeg tegner alt mitt i Paint 🙂 Har lært meg det etter hvert og nå føles DET enkelt for meg 😀 Hi-hi Jepp, du skal helt sikkert bli tegnet. Men jeg sier ikke NÅR.Jeg får som regel PLUTSELIG inspirasjon, og så blir det en tegning. Du har sikkert sett en del av de jeg har tegnet, sikkert 15 bloggere jeg har tegnet før …sånn litt etter litt 🙂

    8. Tidsmessig rekker jeg det. Men ikke med tidskjema!:/
      Her går dagene i et.
      Ankom polen i 17tiden i ste etter 7timers reise!:) så et det prøvemiddag osv i morgen! Så tegning er ikke det jeg rekker nå!:( Beklager det

    9. Dette var jo en ny og annerledes utfordring 🙂 Jo, jeg vil prøve. Men paint er ikke noe tegneprogram som jeg synes er enkel å bruke. Men jeg kan tegne på papir, fotografere / scanne inn og sende det til deg. Hva med deg, hvilket program bruker du til alle dine tegninger på bloggen? Dette har jeg tenkt å spørre om over lang tid nå, nå ble det. Ellers har jeg hatt feriegjester her side mandag og har bortprioritert blogging. Men gjestene er dratt og nå er jeg i gang igjen 🙂
      PS! Bare på en betingelse at du tegner meg, he-he 😉

    10. Eva: Skjønner 🙂 og jeg regnet ikke med den STOOORE oppslutningen på denne 😀 Men jeg har fått inn NOEN 🙂 Og de er supre de. På hver sin måte <3 God klem med energi i, tilbake til deg <3

    11. Hadde jeg ikke vært så utrolig trøtt og ukonsentrert for tiden, så skulle jeg gjerne tatt denne utfordringen. Jeg har tross alt gått Tegning, form. og farge i mine yngre dager 😉 Men er nok noe rusten nå da 😉 Liker best å tegne med gråblyant 🙂
      Men denne gangen må jeg nok stå over… 🙁 Gleder meg uansett til å se resultatene til de andre som deltar 😀
      God (og litt sliten) klem fra meg <3

    12. Hanne: Ja, får håpe det kommer inn noen. Litt labert med folk generelt på blogg om dagen, og denne forventet jeg ikke så stor oppslutning på 😀 Men håper det blir NOEN da 🙂 Har jo vært folk innom og sett utfordringen hvertfall 🙂 takk for bidraget <3 Klemmer <3

    13. Kjempemoro å være med!❤️ Gleder meg til å se de andre bidragene, – blir spennende å se hvordan de andre har tegnet deg. 👍 Klem fra meg. 😊

    14. Moving On: Jeg tar gjerne strektegninger, så det er samme hvordan den blir. Med data eller for hånd, har fått en søt en inn på mail, tegnet med hånd 🙂 Kom igjen da, du rekker det 😀

    15. Veronica S: Du har kanskje et annet program på macen, bare å ta det du har som er enkelt 🙂 Jeg har fått inn EN foreløpig, tegnet for hånd 🙂 Helt fint for hånd også, er jo bare for moro 🙂 Prøv da, for hånd eller på et program på nett er sikkert mulig også 🙂

    16. Haha så kuuul utfordring!!
      Rekker ikke ikke fristen, men tegner så ei standet ku uansett, så kanskje like greit? Haha
      Men blir spennende og se de som kommer inn da!:)

    17. Hanne: Jeg så på den på mobilen, ser strålende ut 🙂 Det er jo akkurat sånn jeg mener 🙂 Tusen takk for at du ville være med <3 Jeg tar en liten visning av tegningene som kommer inn senere/ i morgen eller noe. Tror ikke det er MAAANGE som er med, så større vinnersjanser 😀 Hi-hi Kjempemoro dette <3 Klem til deg <3

    18. Takk for utfordringen, – da har jeg sendt inn mitt bidrag på mail. Jeg har tegnet, klipt og limt litt og håper du synes den er o.k. 😅😆😜

    19. Elin Slåen: Så bra!! 🙂 Det er jo bare for moro 🙂 og blir IKKE sur samme hvordan den blir seende ut. Kan jo være abstrakt også 😀 Hi-hi. Strekmann/dame går også liksom. Tenk alle de rare JEG har tegnet 😀

    20. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: He-he, helt greit. Jeg tror ikke det er mange som kaster seg over denne, men håper NOEN hvertfall 😀 Litt morsomt. Og strektegning er helt lov 🙂 Det er bare for moro, og jeg blir IKKE sur 😀 så håper noen vil 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg