En hårete dag … ;-)

Dagen i dag kan bli en smule hårete…. Eller hvertfall full av hår..

Jeg skal prøve å ikke få for mange av dem i suppen din…men NOEN må du nok kanskje regne med utover dagen… om du skal ha suppe da… 😉

 For dagens oppdrag, som ble gitt av Karidansen.blogg.no her på søndag var HÅR.

Og jeg har hatt en del foto-Challenger her før jeg, og HÅR er alltid med. Men det er bare moro, for det er jo så mye morsomt HÅR rundt omkring.


Hår er stil og identitet… Hår gir signaler om NOE… Man vil si litt om hvor man hører hjemme på et vis… Hvilken gruppe man føler tilhørighet til.. Hår kan lyse opp omgivelsene… gi bybildet litt glød.
 Hår kan farge dagen, og gjøre en leken…

 

 

Det som er helt sikkert er at DENNE damen….


…har en litt “flekkete” farge om dagen…Og skal prøve seg på litt hjemmefarging IGJEN… For alternativet er frisør, og der koster det nå 1700 kr for BARE farge….Og det vil jeg ikke mer…

 


Wish me Luck…

 

Så med dette sier jeg: Oppdrag utført!

 

Farger du håret?

 

(Vil også minne om tegnekonkurransen jeg har. Frist for innlevering kl 22 i dag. Trykk HER for å se oppgaven, regler og mail-adressen. Jeg har fått noen  tegninger, men vil ha FLERE!!! 🙂 )

 

 

 

 

 

#foto #fotooppdrag #fotoutfordring #hår
31 kommentarer
    1. maiken: Jeg har alltid synes det blir bedre hos frisør, men det er bare FOR dyrt her i byen… Jeg har ikke råd… Og dette ble greit 🙂 Så nå er jeg fornøyd 🙂

    2. Ja, jeg farger håret selv nå når det er blitt mørkt. Da jeg hadde lyse striper gikk jeg til frisør men til lrlingfrisør(50% avslag). Jeg kjøper kun farge hos frisøren, de er mye bedre synes jeg…

    3. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, det koster virkelig det, jeg har gått og spurt rundt, for å se om jeg fant billigere…men likt overalt… Og nå skal jeg bare gjøre hjemme 😀 Bilde fra farginga ligger ute 🙂 Ble helt bra nok 🙂

    4. Eva: Nå kommer innlegget med den nye fargen, den friske fargen 😀 Hi-hi Moro med rødt 🙂 Ja, FOR dyrt. Nå blir det kylling her snart. Skal prøve et nytt “glass” fra Santa Maria eller noe 🙂 Klemmer med rødt hår <3

    5. Jeg har så langt sluppet å farge håret. I alle fall for å skjule de grå. Sånn sett er vel hårfargen min ganske genial. Den skjuler det grå som begynner å smette frem både her og der 😉 Om jeg kommer til å begynne å farge i fremtiden, vet jeg ikke. Tar en dag om gangen jeg 🙂
      Men du har fin farge på håret. Kler den utrolig godt. Så da er det nok bare å hoppe i det. For frisøren trenger man visst ikke til en sånn jobb. Og ja, det var usmakelig dyrt må jeg si.
      Fargerik klem til deg <3

    6. cuskima: Når venninnen min farget meg for en uke siden, så ble det BARE etterveksten som tok farge 😀 så nå kjørte jeg full pakke 😉

    7. cuskima: Jeg brukte alt. Langt hår, så må ha alt 🙂 Ble bedre nå enn før hverrfall 🙂 Litt jevnere 🙂 Akkurat ferdig 🙂 Klemmer <3

    8. Bedre med Olia enn Casting og Excelence da kan du ikkje farge hos frisøren igjen fordi de krasjer med frisørprodukter
      ellers så må du huske å ikkje blande hele -bare i en glass eller plastkopp så mye som du trenger og så ta godt på lokket igjen til neste gang.
      da har du til to ettervekst farginger 🙂
      Blander du alt må du kaste det for det kan eksplodere 🙂
      Lykke til <3

    9. Lady August: Tror fargen ble jevn og grei hvertfall, så ut som en gaupe her tidligere 😀 Ååå, du MÅ rekke en aldri så liten tegning!! 🙂 Du skal få frist til kl 24 om du vil 🙂 Jeg har fått noen som har tegnet for hånd, og noen i Paint, og jeg venter på et par som har sagt de vil tegne. Men det er ikke maaaange akkurat nå om sommeren 😀 Men moro LELL 🙂 Jeg skal i bryllup i morgen, så nå er det fake-brune bein på gang, og fake-hår 😀 Altså fargen da 😀 Men fin blir jeg ja 😉 Klemmer godsøsklemmen <3

    10. karidansen: Så bra da 🙂 Og snart kommer bilde med MITT hår 😀 Ble hvertfall mer jevnt tror jeg 😀 Skal i bryllup i morgen så får prøve å “ta meg ut” litt 😀 He-he

    11. Laila MA: Alt for dyrt 🙁 Jeg liker best at noen andre gjør det, blir mer jevnt, men det re FOR dyrt. Så nå blir det flekkete men billig hjemme 😀

    12. miastorp: Ble hvertfall litt jevnere 🙂 Får legge ut bilde etterpå 🙂 Så deilig med torpet 🙂 Jeg har gått tur langs elva, farget håret og gjør meg fin til jeg skal i bryllup i morgen 🙂 Du fikk med deg at jeg har tegnekonkurranse?? 😀 Klemmmmmer <3

    13. Hanne: Jeg har farget i alle år, litt forskjellige rødfarger. En periode hadde jeg svart også 🙂 Og jeg har hatt litt stripet lys en periode også 🙂 Moro å variere 🙂 Og nå har jeg fått det litt mer jevnt igjen. Skal legge ut senere 🙂 Ja, det er alt for dyrt på vanlige salonger, jeg må gjøre selv framover tror jeg 🙂

    14. Oh nå er jeg hjemme igjen 😀 OG har fått nett 😀 Masse lykke til med hårfargingen, det er litt billigere med en hundrings eller to enn nesten totusenkroner liksom. Oh du har jo tegnekonkuranse og alt og jeg har tusen og en jern i ilden så jeg vet ikke om jeg rekker det engang for nå skal vi ut i en fei tralei 😀 I tilfellet jeg ikke rekker det skal jeg såklart tegne deg en annen gang såklart <3 goooodklæmme fine søstra mi <3

    15. Oppdragsgiver er fornøyd. Well Done!” :D. Ja, jeg lystoner håret. Jeg betaler rundt 1100,- for klipp og lystoning, så jammen synes jeg det er stivt med 1700,- for BARE farging. Jeg drøyer klippen, slik at det som regel går 21/2 måned mellom hver gang. Med hårbånd eller hodetørkle har jeg funnet ut at forvokst, kort hår kan kamufleres ganske bra! 😉 Beste ønsker for Prosjekt Hemgjort Hårfarging! Håper det ikke blir med deg som med ei jeg bodde på hybel sammen med. Hun sto en morgen foran speilet og skrek : Kari!! Håret mitt er LILLA!!!! I kveldslys hadde det nemlig sett ok ut! 😉 Regner med at du er tøff nok til å legge ut bilde – uansett resultat! 😉

    16. Lykke til med fargen Alltid spennende 🙂 Tipper du blir helt knallfin. Kunne trengt litt stell av hår jeg også… får se hva jeg får til. Nå er jeg på plass på torpet og her er det gressklipping som gjelder 🙂 Det er rimelig hårete… klemmmer <3

    17. Jeg er bare ett år yngre enn deg, og har endel grått hår men mest under. Jeg har aldri tatt sjansen på å farge det selv om jeg burde. Hjemmefarging høres så skummelt ut og usikker på om jeg får fordelt det godt nok, så bør nok få ei venninne til å hjelpe meg isåfall. Ellers klipper jeg meg i en salong med latviske damer som tar kun kr 300,- for klipp og de er ikke så dyre på farging heller, så det er også en mulighet. Tøffe dere som tør å farge det rødt 👍, hos meg må det nok bli mest mulig lik min egen. ☺️

    18. Min matgale verden: Ja, redheads 😀 Og jeg skal hvertfall bruke HELE, og bare oppå, for under er det rødt, men ikke oppå 😀 Tegnekonkurransen, lag en strektegning 😀 Jeg har fått inn noen få, men vil ha flere!!! 🙂 klemmer på vei opp for å gå tur ved elva :-)<3

    19. Haha, den skal jeg og kjøpe i dag, 🙂 Tror det går fint jeg, skal farge mitt i morgen, så ja, det gjør jeg, om du var i tvil, hehe. Redheads on the run….gøy 🙂 Nå må jeg inn og kikke på den tegnekonkurransen, 🙂 klemmerfredagsklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg