Ja, rødt ble det hvertfall :-)

Etter å ha farget håret mye hos frisør, til den nette sum av 1700 kr… så fant jeg ut at NÅ er det nok!! Kjøpte farge på Vita i går, til 129 kr, som skulle få vekk FLEKK-gaupa som hadde satt seg fast på hodet mitt…

 

Og det ble akkurat sånn som JEG vil… Knalle -rødt og lystig …

Så nå er jeg glad som en lerke, og ikke blakk. Og i morgen kan  jeg feire min niese som gifter seg, med en glad farge på toppen 🙂

 

(Oooog ….jeg må jo ikke glemme å minne om tegnekonkurransen min: Oppgaven er : å tegne MEG 🙂 Premie til den som vinner blir det og greier. Du kan tegne strek-dame eller på data, karikatur eller seriøs.  Men dette er bare for moro 🙂 Jeg har fått inn NOEN tegninger, men vil VEEEELDIG gjerne ha flere. Kom igjen da! Kast deg med, så blir det litt moro 😀 Regler for tegnekonkurransen og emailadressen min finner du HER og tegningen må sendes på mailen før kl 22)

 

Når farget du håret sist?

Kommer det noen tegning fra deg? 😉

 

 

#hår #farge #konkurranse
31 kommentarer
    1. Frisør er jo så dyrt! Du ble jo kjempe flott ;D
      Er ekstra moro når det er så billig og blir så bra resultat 😀
      JEg rakk ikke å bli med, men så hvor mange flotte bidrag du fikk inn 😀

    2. Så fresh og fin du ble! 😀 Det er jo galskap å betale 1700,- for å farge håret!! :O Jeg har stort sett sittet modell eller vært hos frisørskoler de siste gangene jeg har farget meg, ellers så har jeg gjort det selv. Var virkelig ikke klar over at det kostet SÅ mye! Hm, da holder jeg meg nok til hjemmefarging fremover jeg også x)
      Håper du har kost deg i bryllup <3 Klem

    3. Ritamarita: Så spennende 🙂 Da må du kose deg 🙂 Nå er det åpent i galleriet hvis du vil se på tegningene 😀 Klemmer tilbake og ha en fin lørdag 🙂

    4. Ritamarita: Ja, sparer mye penger på det, så nå blir det sånn framover 🙂 He-he , lekkerbisken 😀 Klemmer på vei, og god tur, reiser du i dag? 🙂

    5. Lisbeth Pedersen: Ja, huff, nå ble jeg lei den utgiften. Spesielt midt i all flytte-greiene. Brukt mye penger på det, og håret KAN jeg jo tydelig ta selv 🙂 Takk -takk 🙂

    6. Ja det skal jeg gjøre, blir spennende å se de andre tegningene altså. Gruer meg litt til å se min egen på trykk 😜, ligner nok ikke så veldig på deg så jeg har satset på det rundt isteden.😁

    7. Hanne: Og du må titte innom i Galleri Frodith i morgen 🙂 For nå blir det liten utstilling 🙂 Med stemming og greier 🙂 Sjekk avisen 😀

    8. Kjempefin ble du, og så jevnt og fint! 👍 Takk for tips om hårfargingsmerke, mulig jeg tar sjansen også. Ha en trivelig feiring imorgen og kos deg i bryllup! 😊👰

    9. Eva: Ble veldig fornøyd, og rødfarge går fort ut igjen, om det er hos frisør eller hjemme. Så like greit om det er hjemme 🙂 Ble glad av å få opp fargen igjen jeg også 🙂 Klemmer i vei <3

    10. Supertøff og ildfull <3 Det der ble så knæsj farge til deg. Du kler det kjempegodt. Og det ser ut som du har vært hos en eksklusiv frisør. Det ser ikke ut som noe man har gjort selv hjemme 🙂 Så det kan du trygt fortsette med 🙂
      Jeg farger enda ikke håret mitt. Og om jeg skulle begynne, er jeg litt i tvil om jeg skulle bli lysere eller mørkere? Rødt vil ikke kle meg. Det får holde at jeg av og til kler meg i rødt 😉
      Kjekt å se deg med frisk farge. Det gjorde godt for humøret 😀
      Ildfull go'klem fra meg <3

    11. Min matgale verden: Morsom den da 🙂 Jeg likte den. Og jeg har likt alle hittil 😀 Så jeg må nok la dere avgjøre 😀 Eller noe…JEG klarer ikke velge tror jeg 😀 Tusen millioner takk 🙂 ER så moro når det blir med NOEN. Dette var jo en rask liten konkurranse, og jeg forventet ikke store oppslutningen , om det kom NOEN i hele tatt liksom…Men det ble nok til et lite rom åpent i Galleriet 😉 Klem <3

    12. Margrethe: Det var synd med tegningen da, men du får være med en annen gang. Har en del planer med foto framover 🙂 Fornøyd med håret jeg 🙂

    13. karidansen: Takk for det 🙂 Jeg skal BARE farge selv, har bestemt meg nå 🙂 Nå brukte jeg to ganger for å få det sånn, men neste gang kjøper jeg to pakker og kliner oppi 😀 Skulle prøvd rødt en gang du også 😀 Hadde vært gøy å se. Kjerstisandnes var jo blond, nå er hun rød 😀 Men du KLER det blonde veldig godt du da 🙂 VELDIG også faktisk <3

    14. Du blei nok super. Frisører er altfor dyrt….. rekker ikke tegninga for vi fikk uventa besøk. .. fillern. Kommer sterkere tilbake en annen gang! Klem <3

    15. Du ble knalltøff! Hvis fargen holder like lenge som når du tar det hos frisøren, så er det jo ingen grunn til å bruke så mye penger på det. Jeg farget etterveksten på onsdag faktisk. Da hadde den askeblonde fargen blitt ca to cm lang…og da ser det ikke så fint ut, synes jeg. Kanskje jeg også skulle prøve meg på sånn type farge som du har. (Men jeg vil være lys blond – rødt blir litt voldsomt til meg!) 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg