“Sommer”, sa hun….

Ja, akkurat det var det Margrethe/Utifriluft.blogg.no  ga meg i foto-oppdrag..

Og SOMMER kunne være så mangt det…Denne sommeren…Som har vært regnjakke, paraply og støvler….Men også sol, småsko og flagrekjole…Sommer i Norge er så mangt…Og det er ikke noe poeng å klage.. For det er jo NORGE vi bor i, og da hører disse variasjonene med. 

Er det regn, så sitter jeg nok inne litt, hører på noe musikk, titter på nett, drikker kaffe, spiller wordfeud, blogger…koser meg…

Er det et solgløtt der ute derimot…så spretter jeg ut jeg…. med sandalene, flagrekjoler og kameraet mitt…Og fanger på linsa, det jeg har fått i oppdrag…

Og i dag sto SOMMEREN for tur:

Og  jeg var faktisk  “våken før fuglene sang”…De SOV faktisk da jeg kom…Og det var ikke rart…for jeg startet i 08:30-tida..

 

Noen derimot hadde stått opp , og så vidt begynt med morgen -pussen…

 

 

Andre hadde jobbet hele sommernatten med å lage fine nett….

 

 


Blomster strakk seg mot den blå himmelen ….

 


Og vannet lå stille og urørt…

 


Kun en liten puselusk var oppe og i gang…

DA var det sommer da… En deilig sommermorgen på sitt beste 🙂

 

Oppdrag utført!

 

Har du hatt en fin sommerdag?

 

 

OBS- kun en time igjen!!

(Jeg må jo ikke glemme å minne om tegnekonkurransen min: Oppgaven er : å tegne MEG 🙂 Premie til den som vinner blir det og greier. Du kan tegne strek-dame eller på data, karikatur eller seriøs.  Men dette er bare for moro 🙂 Jeg har fått inn NOEN tegninger, men vil VEEEELDIG gjerne ha flere. Kom igjen da! Kast deg med, så blir det litt moro 😀 Regler for tegnekonkurransen og emailadressen min finner du HER og tegningen må sendes på mailen før kl 22)

 

 

 

 

#sommer #fotooppdrag #fotoutfordring #fotochallenge #foto #sommernorge
22 kommentarer

Siste innlegg