Galleri Frodith har åpnet, kom inn å se!!! Ekstra-utstilling!!

Ja….jeg er her inne… IGJEN… Jeg har noen bilder å vise deg …Bare kom inn…Jeg står her inne og venter..

 

Jeg står her stivpyntet, og det er så klart MEST til ære for kunstnerne og for publikum… Og litt for meg selv…

Som du vet satte jeg i gang en bitteliten tegnekonkurranse her på torsdag. Kunstnerne fikk bare to dager på seg til å levere sine verker, så denne gangen har det derfor ikke så mange som har rukket å delta.  MEN …når det er sagt…DE som har deltatt har levert noen enestående verker og Galleridirektør Frodith er mektig imponert.

Så det er med glede jeg viser deg og de andre inn i DET LILLE ROMMET, hvor bildene henger denne gangen.

Temaet for tegne-verkene var:  å tegne Frodithen

Man skulle prøve å catche det som var litt typisk for Frodithen,og det spilte ingen rolle om det var tegnet for hånd, på data, eller malt. Man kunne velge seriøs vri, karikatur eller strek-dame….Alt etter hvordan man tolket selv.

 

For at det skal kunne bli noen premie-utdeling her, så trenger jeg hjelp av deg, For jeg klarer BARE ikke å velge ett bilde som skal vinne selv. Jeg elsker nemlig hvert og et lite kunstverk her. Men du kan kanskje hjelpe:

 

Stem på det bildet du liker best, så får vi til slutt en vinner. Bare si nummeret, så ordner jeg resten…

Du kan gi stemmen din i kommentarfeltet ELLER  på mail ([email protected]

 

 

Sånn, da var vi framme ved døra…. ved de strålende verkene. Kos deg. I morgen, søndag,  blir det avslørt hvem kunstnerne er. Jeg holder det anonymt i dag, for stemmingens skyld 😉 Vær så god …gå inn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tusen takk til alle kunstnerne- og god utstilling til dere andre!! Ikke glem å stemme før du går da, og det er lov å stemme på seg selv, om du har vært med  😉

 

 

 

#gallerifrodith #konkurranse #tegninger #utstilling #frodith #tegnekonkurranse
26 kommentarer
    1. Jeg synes bilde nr. 3 ligner mest og er tegnet av noen som er dyktig til å tegne. Men bilde nr. 4 synes jeg var meget kreativt og fint laget også. Så greier ikke å bestemme meg 🙂

    2. Jeg rakk jo ikke være med på dette siden vi skulle dra til Lofoten og har ikke vært inne på bloggen denne helga,,, MEN min stemme går til nr 4,, uten tvil 🙂

    3. Oj, her var det mye fint altså 🙂 Skjønner veldig godt at det var vanskelig å ta en avgjørelse selv.
      Jeg som har veldig sans for foto, velger bilde nummer 2. Artig med et bilde som er kombinert foto og tegning. Det har jeg faktisk forsøkt på selv engang for lenge siden. Men sånn ellers så hadde jeg måttet ta en aldri så liten loddtrekning, for alle her var herlige og talende 🙂
      En fortsatt god helg til deg 🙂
      Klemmer godt <3

    4. ojda, var så mange som jeg virkelig følte de fikk “deg” på!
      Så moro med en sånn konkurranse 😀
      Det sto mellom 3 og 4.
      Var kjempe vanskelig, men følte det var noe ekstra med nr 4 som var deg.
      Skjønner godt det var vanskelig for deg å bestemme selv 😛

    5. Så gøy! Jeg hadde ikke hatt noe å bidra med i en sånn tegnekonkurranse, men jeg stemme mer enn gjerne! Synes alle sammen har gjort en veldig god jobb med å portrettere deg, men jeg synes nummer 4 traff aller best. Det er sånn jeg ser deg når du sier du skal ut å fly på foto-safari, så synes den tegneren har truffet spikeren på hodet ^^

    6. Så utrolig mye flott:)
      Kreative folk altså! 🙂
      Er på ferie og har ikke tegnebrett med, så hadde vært litt vanskelig dennr gangen her.. neste gang!

    7. Bare fine, kreative og gøyale tegninger her så vanskelig å velge..og jeg stemmer ikke på meg selv …så det blir nr 3 som er utrolig bra tegnet og ligner veldig på deg 🙂 Klem <3

    8. 1,3, 4 og 6 var helt fantastiske på hver sin måte -ellers har jo ALLE truffet blink med å ligne deg
      den med bilde bak var jo også morsom……wow folk er drittflinke
      kose deg på brylluppet og ha en super lørdag :D:D
      klememtingene <3

    9. Uff-a-meg…. her var det skikkelig vanskelig å velge! 🙂 Massevis av flotte innslag her, og de fleste av dem har noe som gjør at jeg tenker ”ja – DER har vi Frodith” i seg. Jeg klarer rett og slett ikke velge.
      God helg! 🙂

    10. Mornings søs <3 Grattis med galleri og for noen flotte tegninger 🙂 Jeg stemmer for nummer 2 for den var liksom litt sprek i streken 😀 Nummer 3 ligna veeldig på deg 🙂 Kos deg med fiiineste dagen i verden <3 godklæmmeflat 🙂

    11. Dette er vanskelig….Nr 3 er jo veldig lik…..mens både nr 4 og 5 har fått med veldig mye av det som er deg! Min stemme går til nr….4! Den er utrolig kreativ! 😀

    12. Åhh, dette var jo kjempe vanskelig! Men så er jeg jo litt svak for håndtegnede tegninger, og nr. 3 var jo så utrolig lik deg da 😀 Så da blir det nr. 3 😀

    13. Så mange FLOTTE tegninger, – skjønner godt at du synes det er vanskelig å velge men moro for oss å kunne stemme. Fine fargerike, men min stemme går til det utrolige svart-hvitt portrettet av deg, altså nr. 3. 💕 Det ligner veldig på deg, og den som har tegnet det burde absolutt fortsette med sånt altså 👍✏️

    14. Haha, så utrolig mange herlige tegninger! Og så deilig å se at alle bare slipper seg løs og sender inn, uten å kritisk tenke at …nei….den kan jeg jo ikke sende inn. Og med det mener jeg at tegningene er fri for hemninger, og det er så deilig. Alle var helt nydelige, som den skisse-tegningen. Den var jo proff. Og det var jo deg! Likevel velger jeg den som fikk meg til å nikke gjenkjennende og som fikk meg til å smile bredt. Min stemme går til nr 4 God lørdag, og gode klemmer, frilørdagsklemmer .)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg