Når natten er sånn.. ;-)

Når natten er sånn som dette….DA kan det bli sent på små Frodither…

 

Frodithen var i bryllup i går… og  var ikke i seng før i 05- tiden i dag…Så mens jeg sender Galleridirektøren ned for å telle stemmer etter gårsdagens Utstilling i Galleri Frodith, så får du nyte dette bildet så lenge…For natten var trolsk.

Og har du ikke fått STEMT ennå…så må du forte deg…For jeg kårer vinneren i løpet av dagen..

 

Var du sent oppe i natt?

Har du stemt i Galleri Frodith?

 

 

 

 

#natten #trolsk
29 kommentarer
    1. Fire pils og en pizza
      Ei flaske vin i ny og ne’
      Lite biff og dyr champagne
      Men ka gjør no’ det?
      Åge Alexandersen
      ok da så, skjønte ikkje at fem kunne være såååå mørkt enda 😀

    2. Elin Slåen: He-he, jeg kan være altetende 😀 kommer an på hvilken form jeg er i…Eller skrekk ser jeg aldri..Men ellers det meste 😀

    3. Jo, disse fjortiss-prinsessefilmene er ikke helt meg altså, så de blir brukt som sovemedisin 🙂
      Men, denne Prinsesse på prøve filmene liker jeg faktisk 😉

    4. Det kan jeg forstå om det er like kalt som her 🙂 Men pytt klokken fem om morgenen er vel man begynt å bli så trett at man fryser av mindre. Kjekt med slike fester som er så gøy at man ikke vil hjem.

    5. GlamGirl: Jeg hadde ikke noe valg heller 😀 Befant meg milevis fra senga, og bussen gikk ikke før kl 03:00 😀 men det hjelper med litt fin natt og det var en herlig fest så det var greit 🙂

    6. Elin Slåen: Hehe, prinsessefilmer skal man ikke kimse av 😀 Og det var kos med bryllup, men i dag er jeg mega-slakk… 😀 Men nå skal jeg bare purre litt på folk her, og så få avgjort galleriet hvertfall 😀

    7. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Vi skal prøve å komme oss i Botansik hage, men vi er litt slappe…så får se 😀 Det var en fin dag, men jeg blir veldig sliten av sånt. Ikke vant til å være så sent oppe 😀

    8. karidansen: Ja, nå skal jeg sende ut en liten nedtelling, for nå må det avgjøres snart. Og det er GANSKE klart, men vil la folk få en liten sjanse til. Men fristen får bli kl 15 tenker jeg. Sender ut en påminnelse snart 😀

    9. Eva: SJelden jeg legger meg så sent, men vi måtte ta buss hjem og den var SATT OPP fra bryllupet kl 3 …så da ble det sånn. Var litt utafor byen dette her 😀 Og i seng kl 5 og opp igjen kl 10… ikke helt meg akkurat 😀 Så jeg er litt på halv tolv i dag 😀 Klemmer masse <3

    10. cuskima: Jeg tok ikke dette bildet kl 5, men tidligere ja 😀 Men jeg var HJEMME kl 5, reiste med buss og greier 😀 TOK pizzaen for meg 😀 hva mener du? 😀

    11. gikk og la meg rimelig tidlig for å være meg…eg tok pizzaen for deg btw…..
      må være noe med Oslo er lengre sør enn Bergen for kl 5 her selv i ruskevær er det MYE lysere på himmelen enn dette
      ha en deilig søndag <3

    12. Jeg elsker å sitte ute til langt på natt når det er fint vær, men i år har det ikke gått ant for det har ikke vært over 16 grader en eneste kveld dessverre.

    13. Så koselig med bryllup 😀
      Jeg har stemt, men har vært inne å sett mange ganger, for tegningene var så flotte 😀
      Jeg var litt seint i seng i natt. Sleit med å sove, så jeg måtte begynne på prisesse-film nr to føre jeg kjedet meg såpass at jeg sovnet. Ha ha.. Jeg er ekspert på å finne de dårligste av de dårligste filmene for å sovne til de. I natt var det altså prinsesse-filmer 😛

    14. Jeg la meg faktisk ikke før kl 01 i natt?
      Vi laget mat seint, og koste oss med film, så en lang tur, og deretter film igjen.
      Godt å bare ikke gjøre ingenting av og til også.
      Derimot idag satser jeg på oppholdsvær og litt jobbing ute.:)
      Regner med du hadde en flott dag, kveld og natt.:)

    15. Vakre sommernetter er magiske. Og det må jo nytes. Man kan ikkje sova bort sumarnatta 😉
      Ja, jeg har stemt jeg 🙂 Selv om det var vanskelig 😉
      Jeg la meg nokså sent. I 02 tiden. Men sovnet ikke før i 05 tiden. Men sånn er det med meg. Noen ganger får jeg bare ikke sove. Det skjer ofte. Enten sovner jeg sent, eller så våkner jeg veldig tidlig. Eller begge deler. Noen ganger sover jeg dårlig, sånn at jeg våkner mange ganger om nettene. Sjelden jeg har en veldig lang, god og dyp søvn.
      Gleder meg til å se resultatet, og ikke minst, hvem som har laget de flotte bildene 🙂
      God søndagsklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg