And the winner is……

Ja….da står jeg her igjen da…

Som du ser er jeg litt sliten i dag.. Og har så vidt kommet meg opp av senga..etter en heidundrandes fest her nede i Galleri Frodith. Nei…..vent litt….skal bare løpe inn å “ta på” det andre ansiktet… *løper avgårde*

 

 Da er jeg klar…

Jeg må være den heldigste galleridirektør noensinne! For det er ikke alle forunt å få så mye fine kunstverk i galleriet sitt.

Og det var sant som jeg sa i går. JEG ville ikke klart å plukke ut EN som skulle vinne. For jeg synes de er SÅ flotte alle sammen. Jeg synes alle har sjarm, hver på sin måte 🙂 OG jeg mener langt inn i hjerterota at ALLE har uttrykt det som er  MEG, sånn som de ser det.

Jeg må også igjen få takke alle som er så spreke å stiller opp, det er morsomt å lage utstillinger av forskjellige slag, og det kan jo ikke bli utstillinger uten at folk som stiller opp…SÅ…. MILLIONER TAKK til dere som stilte opp !! <3

 

Nå har det seg sånn at jeg har fått inn stemmer både på mail, og i kommentarfeltet.

Og det er EN som har utpekt seg som en klar VINNER!!

 

Men siden jeg er galleridirektør og bestemmer ganske MYE….så har jeg bestemt at også de på plassen bak vinneren får en premie. Jeg vil ikke kalle det trøste -premie, for trøst trenger dere ikke. Men vi kaller det premie for “knakende gode kunskverk” rett og slett!!!

Men førsteplassen, og førstepremien går til den som er RETT innafor døra her….Og det som er veldig morsomt er at denne kunstneren har ALDRI tegnet i Paint før, og lo så hun gråt mens hun tegnet bildet. Det kaller jeg ekte tegneglede!! 😉 Og jammen fikk hun det til også!!!

Og….. da var vi framme ved døra IGJEN!!…. 

 

 

Elinslaaen.blogg.no

 

 

 

ELIN VANT!!! Gratulerer!!! Du har en fantastisk strek <3 Jeg elsket denne tolkningen jeg 🙂

Sender deg første-premien i posten i morgen, så kan du selv avsløre hva det ble 😉

 

Og videre innover i galleriet finner du verkene slik de hang i går, med kunstnernes navn, og link inn til bloggene deres.

annebe.blogg.no

 


bforb.blogg.no

 

 


alenemortil4.blogg.no

 

 


elinslaaen.blogg.no

 

 


Hanne  (En god bloggløs bloggvenn)

 

 

karidansen.blogg.no

 

 

 

kjerstisandnes.blogg.no

 

 

boligprosjekt.blogg.no

 

 

Da håper jeg alle har kost seg, både kunstnere og de som kom innom galleriet i går og i dag. Nå tar jeg av finstasen for denne gang…og går og legger meg litt igjen 😀

 

Ha en fantastisk dag <3

 

 

 

#gallerifrodith #konkurranse #kåring #premie #elinslaaen
52 kommentarer
    1. Eva: Så deilig du får litt sosialt da 🙂 Med kino og med festival. Bare gå sånn å slentre med venninne er deilig 🙂 Og selv om du vil savne ungene er det sikkert fint å få noen dager alene å lade 🙂 KLemmer <3

    2. Ja, er alltid kjekt å se resultatene av konkurransene også. Det finnes utrolig mange flotte og kreative mennesker rundtom 🙂 Gleder meg til neste konkurranse du evt. går i gang med 🙂
      Mine dager er nokså slappe. Har ikke gått tur de siste dagene. Men var på kino i går. Sammen med noen i Venneklubben. Det var en komedie, og jeg storkoste meg 🙂 I dag har jeg levert ungene mine til faren, så nå er det 3 uker helt alene her hjemme, mens de reiser på ferie. Det er godt akkurat i kveld, men etter noen dager, kommer savnet…. Men denne uken begynner Gladmatfestivalen i Stavanger. Og det gleder jeg meg til. Da tar jeg og en venninne toget dit, går rundt i folkehavet, kjenner på alle de gode luktene, smaker masse godt, og treffer kjente i folkemengden. Det skal bli kjekt 🙂
      Ha en herlig kveld <3 Klemmer <3

    3. Eva: Ja, det var en morsom konkurranse 🙂 Og jeg hadde ikke ventet at så mange som 8 ble med på et par dagers varsel. Pleier å ha en uke jeg, og maser og herjer på 😀 SÅ veldig fornøyd med deltakelsen egentlig 🙂 Du har vært med før du , så man blir med når man orker 🙂 Og jeg trenger jo alltid noen som stemmer og sånt også .-) Så fint du koste deg <3 Har du hatt noen bra dager snupp? Klemmer <3

    4. Gratulerer så mye til Elin 😀
      Det var en kjekk og kreativ konkurranse, med en flott utstilling til slutt 🙂
      Jeg bidro kun med stemme, og koste meg med å se på alle sine bidrag 🙂
      <3

    5. Fru Stussli: Nei, jeg regner med du hadde vært med om du hadde hatt tid 🙂 Det er ikke mange slike galleri-greier du har gått glipp av tror jeg <3 Jeg elsket disse bildene, alle sammen <3 Det var skikkelig moro og alt gjennomført på et par-tre dager 🙂 Store godklemmer fra Slappfisken <3

    6. Herlige vinnerbilder!! Gratulerer til begge to 🙂
      Og gratulerer til galleridirektøren for nok en vel gjennomført utstilling.
      Hadde jeg vært hjemme hadde jeg garantert vært med på denne også 😀
      Store klemmer

    7. Maren Kvalvaag: Nei, ikke lett å få med alt 🙂 Jeg startet det hele på torsdag, så fikk folk to dager å tegne, og i går var det stemming 🙂 Det var skikkelig mange fine tegninger og Elin sin var knall 🙂

    8. BforB: Ja, jeg likte Elin sin kjempegodt, men det gjorde jeg med alle faktisk 🙂 Moro at folk ville være med, å tegne meg. Jeg ble så sjarmert av de ulike tegningene, så jeg er glad noen andre valgte, og at det var anonymt 🙂 Blir rettferdig sånn 🙂 Bare å bli med igjen 🙂 Jeg har både foto og mye på gang her jeg vet du 🙂 Kos du var med <3

    9. annebe: Litt lurt å ikke vite hvem man stemmer på, jeg gjør jo alltid det med foto også. Liker at folk skal stemme på verket og ikke kunstneren 🙂 Og man vil prøve å være objektiv, men lett å bli påvirket ubevisst av navnene 🙂 så bedre uten 🙂 Jeg er skikkelig slakk i dag, og det er bare gøy å holde på med bloggen og kåringen og dette med tegningen, for det var supermoro å bli tegnet 😀 KLemmer til deg <3

    10. Gratulerer til vinneren :). Den var kjempesuperfin :)).
      Artig at jeg fikk bli med….selv om jeg var i tolvte time….og mer enn det. Du er flink til å aktivisere “oss” ute i nettverdenen :).

    11. Elin Slåen: Ja, kjempegøy 🙂 Jeg synes du skal tegne MER 🙂 For dette var bra saker 🙂 Og supergøy du vant 🙂 Det kommer kanskje noe i posten i morgen, men det er IKKE premien altså 😀 Tegningen din er forresten så god at om jeg kunne dette med å lage headinger, så kunne den jo nesten vært der 😀

    12. Min matgale verden: Ja, jeg gleder meg til å se deg igjen 🙂 Fint med to ganger på samme sommeren 🙂 Håper du har en langøkt fri, og at vi kan gå på tur i skogen:-) Og opp til en seter 🙂 Ja, var det ikke moro med Elin 🙂 Klemmer <3

    13. Hanne: Ja, jeg synes det virkelig var gøy 🙂 Og at de var superfine alle sammen. Kan du skrive adressen din i en e-mail til meg? Så får jeg sendt deg en liten premie også 🙂 ALLE FÅR <3 klemmer tilbake <3

    14. Gratulerer så masse til vinneren, – en fin, fargerik og morsom tegning!👍 Jeg er strålende fornøyd med at jeg fikk stille ut i det berømte galleriet ditt, og SÅ koselig å høre at du likte tegningene våre så godt! ❤️ Slapp av resten av dagen, så du er uthvilt til imorgen. 😊 Klem fra meg. 😊

    15. Gratulerer til vinneren …den var kjempefin, og selv om jeg ikke stemte på den (måtte jo velge en bare) fortjente den førsteplassen :)) Og du har som vanlig vært flink til å stelle istand utstilling.. enda du har vært i bryllup også 🙂
      Nå får du hvile deg utover kvelden da..:) Klem <3

    16. Gratulere til Elin som vant – og takk til alle som sendte inn bidrag. Det er jammen mange dyktige kunstnere der ute. Ha fortsatt en fin søndag.

    17. 😀 😀 😀 Så utrolig gøy at det var min tegning som skulle vinne! Herlighet, nå blei jeg så glad for det hadde jeg virkelig ikke trudd når jeg så alle de andre flotte tegningene- og, jeg glemte jo å gi deg øyenbryn og greier! Ha ha..
      Åhh, dette var så gøy altså 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg