En herlig sommeropplevelse <3

Selv om jeg lå paddeflat i går, mest liknende en sacco-sekk-stol….Selv om jeg fikk null og niks ut av dagen i går… annet enn popcorn og sjokolade…Selv om jeg ikke fikk en strime sol på leggene mine…..enda det var strålende solvær ute…..

…Så må lørdagen sies å være ikke bare en POSITIV SOMMEROPPLEVELSE som Hekleriogra.blogg.no  ba om i sitt foto-oppdrag…. Nei….faktisk var lørdagens bryllup en

HERLIG SOMMEROPPLEVELSE!!.

 

 

 

 

Mitt eldste tantebarn giftet seg nemlig. Hun er godt voksen hun og har hatt samme mannen i mange år, og en fin liten sønn har de også. Dagen ble feiret på en gård, så rammen rundt var perfekt, og romantisk.

 

 

Fineste ekteparet, med den herligste sønnen 🙂

Vi festet ut i de sene nattetimer, og jeg var ikke i seng før kl 05:00! Og for små Frodither tar det bort all energien dagen derpå…For stort alkohol ble det ikke på meg så DET er ikke årsaken nemlig 🙂 Masse fine folk, morsomme taler, rocka band som spilte og nydelig mat laget dagen til en opplevelse å huske for livet. Både for brudepar og gjester <3

 

 

Så med dette sier jeg : Oppdrag fullført!

 

Har du vært i bryllup i det siste?

 

 

 

 

 

#fotooppdrag #fotoutfordring #fotochallenge #foto #sommeropplevelse #bryllup
42 kommentarer
    1. Eva: Ja, og de er så fine og glade, og lille gutten deres med de herlige klærne 😀 Skjønne var de 🙂 Så moro det lyste opp 🙂 God klem tilbake <3

    2. fjellgeitbundingen: Ja, de er veldig glad i hverandre, og har vært sammen siden de var 15, så er godt kjent før de giftet seg som du skjønner 🙂 Nei, orker hvertfall ikke oftere 😀

    3. Nyyyyydelig brudepar <3 Ja, dette må jo være den herligste sommeropplevelsen noensinne 🙂 Romantikk, det er noe som krydrer litt. Og når to mennesker, eller 3 da, som her, vies sammen, det er noe som gir masse glede, og en aldri så liten og nostalgisk klump i halsen 🙂
      Så kjekt å se disse bildene her 😀 Det synes jeg virkelig lyste opp dagen <3
      God klem til deg <3

    4. Så herlige bilder. Oste av lykke. Håper det går dem vel 🙂 Rangling kan vel sette den beste ut av spill, men du kommer over det. Du skulle bare gjort det litt oftere, slik at kroppen ble bedre vant til det 😉

    5. Helge: Ja, fine klær på gutten også 🙂 Liten Emil-rakker på en måte 😀 Menyen: melon og seranoskinke til forrett, hjort til hovedrett, panna cotta med bringbær til dessert .-) Nam Ha en fin kveld du også 🙂

    6. Mariann Sæther Tokle: Bergensturen er et must, og gårsdagens innlegg om kåringen etter tegnekonkurransen 😀 De tegnet MEG 😀 Så moro <3

    7. Lisbeth: Du må prøve å få med deg tegningene av meg om du rekker, lå ute i går 😀 Hvis du ikke så dem, jeg husker ikke om du var med og stemte 🙂 Jeg kommer en tur på bakrommet 🙂 Ha en flotters dag du også 🙂 klemmer<3

    8. Tror jeg var sist i bryllup i 2008 på Kongsberg da min fetter sa ja til Irene. Grattis til ekteparet, flott par, fin kjole og stilig hatt sønnen gikk med. Hva var menyen? Ha en fin sommerkveld.

    9. karidansen: Å neida, ferdig med turing for mange år siden. Er nesten avholds jeg… men tar litt ytterst sjelden, og da veldig lite 😉 Ja, de var helt skjønne på dagen sin 🙂

    10. cuskima: Ja, her er det heldigvis kommet litt sol. Regner det ene øyeblikket og sol det neste, men det er Norge 🙂 Jeg koser meg likevel 🙂 klem

    11. Nydelige bilder og nydelig brudepar 🙂
      Ikke så jeg er i bryllup. Sist jeg var i bryllup var faktisk mitt eget 🙂 Vi giftet oss i 2011, men har vært sammen i 20 år da 🙂
      Blir ikke mye tid til blogglesing, for nå er jeg snart pakkeklar igjen. Reiser til Ski på torsdag morgen og blir til fredag ut på formiddagen. Min mann skal på “snopebutikken” Pony Parts, og shoppe litt. Så reiser vi videre….
      Ha en fin dag
      Klemmer

    12. Nydelige bilder av den vesle familien…. Jeg må innrømme at jeg mistenkte Frodithen for å ha skålt og turet noe skikkelig nå….men det har jeg jo fått avkreftet! 😉 En blir ganske “Dagen derpå” av å være oppe til klokka fem på morgenen også. Jeg blir helt gåen av det i to dager etterpå, så det skjer UHYRE sjelden! Takk for at du deler bilder fra begivenheten. Bryllup er stas. Jeg var i ett for to år siden. Ellers har det vært stille på bryllupsfronten ei stund. 🙂

    13. nullsol her og ingen kommer heller skal vi tro meterologene…..:/
      men men du vet meg…polyanna.da får en kose seg uten sol
      klememtingene <3

    14. cuskima: Lenge siden jeg var også 🙂 Veldig koselig 🙂 Ha en super uke du også 🙂 Nå skal jeg ut i sola en sving 🙂 Klemmer <3

    15. har ikkje vært i bryllupp på år og dag men hver uke er eg i bryllup på TV med say yes to the dress…..
      vakre brudeparet og nydelige sommeropplevelse <3
      ha en superduper uke klemmeting <3

    16. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var i et bryllup, så da er det jo en god stund siden! : )) Kjempe fine bilder, å for et vakkert ektepar 😀 Håper du får en knall uke 😀 Klem <3

    17. Moving On: Jeg hadde ikke klart å døgne lenger. Det var mer enn nok med lite søvn, og 4 små pils… Helt gåen…og litt redusert i dag også faktisk 😛

    18. Fru Stussli: Nei, ikke sant…Ikke noe krise med løpinga, men jeg vil gjerne kunne gå lange og fine turer både i skog og fjell. Skal ha en liten skogstur om et par dager, får se hvordan det går. Skal padle litt kano også 🙂 Kos deg med løpetur <3

    19. dedicat: Jada, her siger jeg rundt 😀 Ikke noe sprett i meg ennå, men litt mer klar for verden og litt mer energi ja 😀 Jeg har sendt deg Challenge-premi nå, men du får den vel ikke før du er hjemme igjen 😀

    20. Åå så hærlig da! 🙂 bryllup er så fine ting.
      Ja var i bryllup samme dag som deg tror jeg! På lørdag som var,.var så fint!:)
      Så siden vi skulle tilbake till norge dagen etterpå, så døgnet vi i stedenfør!! Angrer på det i dag! Hahahahah

    21. Huffda! Hr S måtte operere sin menisk, men han kan ikke løpe nå uansett. Men turer i fjellet og ellers det kan han.
      Nå joggiser var helt nødvendig til frua. De gamle var bare filler. Gleder meg til å teste ut disse nye som de sa var ment for løping ;-D
      Kos deg masse i sommersolen

    22. Se der ja.. der du i siget igjen 🙂 Nei nå er det lenge siden det var noe bryllupp.. våre to sønner har vi gitt opp.. så vi satser på at barnebarna er i et annet modus.. men nå er det jo bare eldste vi kan tenke sånne tanker om.. men hun vil ble bli ferdig med utdannelsen først,, måtte jo ta et år perm da hun fikk sitt første barn 🙂

    23. Fru Stussli: Jeg kan ikke løpe mer jeg 🙁 Jeg har så vondt i menisken, må til legen å spørre snart.. For fikk vondt med en gang når jeg prøvde..Og da er turer i fjellet ganske umulig også…for nedover går ikke… Så i år blir det ikke fjell. Men jeg må finne ut av dette med menisken, for dette gidder jeg ikke 😛 Du fortjener absolutt en cafe-tur etterpå ja 🙂 Og nye joggeskol trigger helt klart løpe-lysen 🙂 Massevis av godklemmer <3

    24. Så nydelige bilder!! 😀 Nydelig brud, brudgom og gutt <3
      Nei nå er det jammen en stund siden noen giftet seg rundt meg her 🙂 Kanskje vi venter på at neste generasjon skal begynne å gifte seg?
      I dag er planen å løpe litt + styrketrening. Nye sko er innkjøpt, så da er det vel å sette i gang :-O
      Etterpå fortjener jeg kanskje en kafetur? Jepp det tror jeg at jeg gjør 😀
      Mange klemmer

    25. Hanne: Ja,jeg er LITT mer i gang igjen i dag 😀 Men det er jo ferie, så tar det rimelig med ro i dag også 😀 Men skal ut en tur hvertfall 🙂 Ser ut til å bli litt sol også 🙂 Ha en super dag du også .-)

    26. Godt å se at du har kommet deg igang igjen, – jeg pleier også å være helt utslitt om jeg har vært seint oppe, men det er lenge siden jeg har vært i bryllup. Koselig å være i selskap, men da trengs det noe ekstra søvn etterpå og så er det godt å komme seg ut i frisk luft. Ha en fortsatt fin dag! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg