Sommerfugl i byen…

Du trodde kanskje det ikke fantes sommerfugler i byen… i storbyen liksom…blant høyhus og biler…? Men joda…det gjør det…. En kjempestor en… 😉


For når det nesten kiler i magen av alt det man gleder seg til, så er det klart det er sommerfugler som har laget i stand fest… Og når jeg i tillegg er en lettbeint type, som flagrer avgårde , (på det mentale plan vel å merke… Ellers er jeg ikke mye lett på foten 😀 )….så er sammenlikningen med en sommerfugl  den jeg liker best..

Men nå er det altså GLEDE- SEG- TIL -sommerfuglene som er på ferde igjen. For det er viktig å stoppe opp…Ikke bare av og til….men ganske ofte faktisk….Og tenke over hva man har å glede seg over, og glede seg TIL.

Og akkurat nå om dagen gleder jeg meg over ferie, leilighet, samboer, venner og familie.

Og det jeg gleder meg TIL er :

Er ikke JEG heldig??

Skal så klart ha med kamera uti skagen, og det kommer vel noen bilder underveis også tenker jeg, om jeg ikke skriver så mye 😉

 

 

Har du noe du gleder deg til i nærmeste ukene?

 

 

 

#sommerfugler #gledesegtil #glede #glad #foventning
48 kommentarer
    1. Ja, det er så viktig å ha noe å glede seg over og glede seg til. Og det trenger slett ikke å være store ting. Mange små ting, gir store gleder 🙂
      Jeg gleder meg til Gladmatfestivalen i Stavanger, som begynner i morgen. Og siste helgen i juli er det Blink festival her i Sandnes. Og den vises jo på TV også 🙂 Men jeg er ikke så sportsinteressert, så det er vel liten sjanse for å se meg på TV da 😉
      I tillegg så gleder jeg meg til jeg skal til Oslo 🙂 Og der er planene littegranne forandret….Jeg får mer tid for meg selv enn planen var opprinnelig. Men det skal jeg fortelle deg om på bakrommet 🙂
      Ha en god natt, når den begynner for deg 🙂
      God klem <3

    2. På fredag så drar jeg en uke til mamma! : )) Så det gleder jeg meg masse til, så skal jeg til bestemor, over til sverige, skal til søstra mi så er det masse bursdager fremover 🙂 Pluss et 60 års lag : ))

    3. maiken: Kjempekos med stockholm-tur da 🙂 Det høres fint ut. Og hvis det er sol i tillegg 🙂 Herlig <3 Jeg håper på en fin tur 🙂 Været er meldt fint hvertfall 🙂

    4. Min matgale verden: Ja, ikke så eksotisk seter, men en vi kan spise på etter en litt små-lang tur… 😀 Om du har tid. Og de har litt av hvert å kjøpe der 🙂 Ja, teater hadde også vært noe.Jeg kan sjekke litt jeg også 🙂 Klemmer <3

    5. Så mye fint å glede seg til. Fantastiske sommeren!! Jeg gleder meg masse til å reise, og til å møte deg igjen. Tenkte sjekke opp om de fremdeles drev med impro-teater på….andre scene tror jeg det het… Det var så gøy, men hadde vært enda bedre om vi var to 🙂 Skal og finne ut hvilken dag jeg er helt/lenge ledig, for den seter vil jeg gå til, var det en seter? Trollet i nåså-fjellet ? Har du lest den?? Haha, gammel barnebok som jeg elsket .) De var på en seter, og det finnes vel bare EN i Oslo vel…haha klemmer

    6. Er sant, det med å stoppe opp litt og tenke over hvor mye man har å glede seg over. Jeg gleder meg bl.a over å ha ferie, selv om solen glimter med sitt fravær,og gleder meg til å dra noen dager til Stockholm denne uken, det er visst sol der ,og jeg skal bo hos min datter. Da blir det litt shopping og god mat. Håper du får en fin tur, og ikke ender i vannet…

    7. Du er heldig som har så mye bra på tapetet. Jeg gleder meg vel til flere ting, neste bad ute f.eks, enten i tjernet eller i sjøen. Bada både lørdag og søndag. Ellers er det flere lokale kulturting jeg vil oppleve en aktivitetspark og små museer, konserter og nye stier i skogen.

    8. Ja helgeturer er fint, da får en følelsen av lenger fri føler jeg da! 🙂
      Så dette blir bra!:)
      Hadde mye og glede deg til du også. Mye fine folk i møte, det er bra!!:)

    9. Fru Stussli: Ja, jeg har masse fint å glede til. Og jeg gleder meg til å treffe deg igjen, men det kommer på en egen liste 😀 Stussli-listen kalles den <3 Halden høres morsomt ut, dra innom Fredrikstad og se på all kunsten i galleriene "mine" 😀 Jordbær har jeg også i dag, fra butikken vel og merke, men gode de også 😀 Klemmer <3

    10. Moving On: Oi, masse fint å glede til, og masse turer igjen 😀 men sånne helgeturer er det beste, for da gjør man bruk av helgen, selv om man jobber i uka liksom 🙂 Heldiggrisen 🙂 klem

    11. Hanne: På den fargegreia mi trenger du ikke bolle. Det kommer en flaske du blander alt i, og så spruter du det ut derfra 😀 Du skjønner når du ser den 😀

    12. ladyaugust: Ja, nå om dagen, ferie og alt….kan jeg fylle dagene med mye fint 🙂 Koser meg sånn. Har noen dager innimellom, som i dag…hvor jeg bare dasser og spiser jordbær 😀 Du har masse fint å glede deg over og til og alt du også 🙂 Håper du finner en skatt. Kanskje regnvær er tingen? 😀 Klemmerflat <3

    13. Silje: Ååå, ja det er spennende det 🙂 Vi er jo i ny leilighet nå som vi leier.Og vi trives godt, og driver og pynter og ordner, veldig moro 🙂 Det er glede det 🙂 Kos deg med jakt på hus 🙂

    14. Åh så masse fine ting du har å glede seg til <3 Jeg gleder meg til Oslotur med familien kjempesnart! Gleder meg over at Lena kom til Stusslivegen. Så gleder jeg meg til en tur til Halden (håper vi klarer å få det til) Gleder meg over min nye hårete niese 😀
      Åsså gleder jeg meg til jordbær fra hagen med melk og sukker <3
      Mange klemmer!
      Nå kommer jeg på bakrommet 😉

    15. Så morro med så mye og glede seg til da!!:)
      gleder meg til å se pus igjen på lørdag<3
      Gleder meg til prekestolen tur nestehelg<3
      så gleder jeg meg veldig til en tur kjæresten planlegger, som jeg ikke aner hvor eller hva!!! Er så spent!!<3

    16. Tusen takk, – det hørtes greit ut! Jeg kjøpte sånt hårfargingsutstyr (børste, kam og plastbolle) på ebay, så da gjenstår det å velge farge….(Jeg handler litt på iHerb/Vitacost, og har funnet et merke som heter Naturtint), ellers så blir det Garnier Olia.😊 Kos deg på skogstur imorgen!😊

    17. Hei på deg søs 😀 Det ser ut som du fyller dagene godt og ingenting er bedre. Jeg gleder meg masse til skravlings og shoppings med selveste søs såklart <3 Og jeg gleder meg til å finne en skatt og jeg gleder meg til øving med gutta igjen <3 gooodklæmmefine dagen 🙂

    18. Her så godt å ha slike store sommerfugler i seg 😉
      Ha en kjempe flott tur 🙂
      Vi driver å ser på leilighet/hus så jeg får så si sommerfugler i magen hver gang jeg skjekker finn.no hihi

    19. Hanne: Ja, masse fint å sette pris på 🙂 Nå regner det fælt her, men jeg er inne og ser film 😀 Hårfargen. Ingen spesielle tips egentlig. Bare kjøpe den pakken som jeg hadde på bildet. Og nr 666 faktisk 😀 Og så er det bare å legge det på smøre inn. Og la virke i 30 minutter, og skylle ut. Jeg gjorde to ganger. for ble ikke jevnt første gangen. Så tok siste gangen nå, en uke etter første 🙂 I dag skal jeg pakke til turen i morgen, og det blir SOL 🙂

    20. rundtomkringtrorjeg: He-he, ja du er ikke mye her til lands 😀 Høres deilig ut da 🙂 Masse varme tenker jeg 🙂 Jeg skal rømme til skogs i morgen 🙂 Bra det også 🙂 Takk takk 🙂

    21. Tonje: Ja, jeg liker å lage sånne lister innimellom:-) Og å få padle litt kano og gå tur, ingenting slår det liksom 🙂 Blir deilig. Tror fint vær også 🙂 Høsten er en god nr 3 hos meg 😀 Hi-hi

    22. Så mye gøy du har å glede deg til, og håper du deler noe av det med oss. 😊 Jeg er veldig glad i å gå på loppemarkeder o.l, så nå gleder jeg meg til et bruktmarked (Mjøsmarkedet) på Biri den 7. – 8. august. Ellers gleder jeg meg til å komme på hytta og plukke molter snart, og så er det ikke lenge til jeg har bursdag. Håper også å få til en Oslo-tur med ei venninne etterhvert. Kjempeviktig å ha ting å glede seg til og se fram mot! 👍 Noe helt annet: Jeg synes du ble så fin på håret, så hadde vært fint om du kunne dele dine hjemmefargingstips med oss i et blogginnlegg engang.💕

    23. Kose seg masse da :-)) Det er finfint å ha noe å glede seg til
      Selv gleder jeg meg til å starte opp på jobb igjen når skolen starter på til høsten. Og så gleder jeg meg til høsten setter inn for fullt – er nok et ekte høstbarn 😉
      Fin dag til deg :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg