Min gode venn på Kongsvinger

Jeg har en fin-fin bloggvenn og venn på Kongsvinger: Fru Stussli <3

Hun er supermamma, supervenn, superbloggvenn, super-kjæreste har jeg hørt, superpedagog og lager de supreste ting. Hun både hekler og syr, og strikker gjør hun vel og. Og nå har det jammen begynt å bre om seg også. For flere vil ha sakene  Fru Stussli lager, som selges i bakeri/ butikken: Mel og Kanel Hun selger både filleryer, vesker og  små punger og slikt. Og det er fordi eieren har LETT OPP Fru Stussli fordi hun ville selge tingene hennes. Selv er Fru Stussli så beskjeden at hun ikke helt forstår hvorfor de vil selge dem liksom…Men det gjør JEG!! Og jeg var fort ute og ville kjøpe noe, men hva tror du skjer??  Snille Fru Stussli sender meg en sommergave aldeles gratis i stedet for <3


Er den ikke bare supersøt <3

 


Turkis og alt, med fine sommerblomster, og så GUL inni. Som om sola var der inne 🙂

Fru Stussli skal jeg treffe snart også, og det gleder jeg meg til for i fjor var det superkoselig å møte henne og familen <3

Tusen takk min venn <3 Den lille sommergaven var supersøt, og full av sommer.

Klemmer med solen i øynene <3

 

Har du fått noe morsom post i det siste?

Er ikke Fru Stussli flink til å sy? 🙂

 

 

#bloggvenn #gave #pung #søm #håndarbeid #post #venn
22 kommentarer
    1. Eva: Ja, hun lager masse fint 🙂 Og jeg hadde gladelig kjøpt masse <3 Men hun er beskjeden selv. Hun er en flott jente, og jeg har møtt henne i fjor, pratet masse på bakrommet i flere år, og skal møtes i august igjen 🙂 Koselig <3 Klemmer til deg også 🙂

    2. Jeg skjønner godt hvorfor noen har lyst å kjøpe det hun lager. For det første, søte og spreke farger, og for det andre, hjemmelaget, og ikke noe juks fra Kina. Det har så enormt mye å si. Og har mye større verdi <3
      Skjønner godt at hun er en god venninne 🙂
      Veldig kjekt når det er sånn <3
      Klem til dere begge <3

    3. Ja, Fru Stussli virker alt annet enn Stussli’. Kjempesøt veske. Har sett en del av det andre hun har laget også – og det er mye lækkert! 😀 Det har ikke kommet så mye spennende post hit i det siste. Det mest spennende som har havnet i postkassa mi nå nylig er en “sjokoladedrikk med appelsinsmak”. Den kunne jo ha blitt UTROLIG spennende ,da! 😉

    4. Åh, du må ikke stresse med det altså!😊 Da kan jeg vente i spenning litt til, – moro å gå å vente på pakke i posten. Jeg venter forresten også på ei pakke med bl.a. hårfarge, og te til bursdagsgave.

    5. Så flink hun er som får til så mye forskjellig, og nydelig den pungen altså! 😍 Jeg venter i spenning på noe fra snille Frodith i postkassen, og akkurat nå er jeg ikke hjemme men kommer hjem på mandag.

    6. Hun er kjempeflink og lager mye fint..og den du fikk der var jo veldig søt…heldig du var 🙂 Har inntrykk av at hun er veldig hyggelig også ja..og det er jo du også…:)) Fredagsklem <3

    7. dedicat: Ja, det BØR gjøre det altså, og det er LITT av en overraskelse også 😀 Hi-hi Ja, Fru Stussli er en dame du bør kjenne 🙂 Kjempekoselig JENTE 🙂

    8. Fru Stussli: Og her gleder Frodith seg også. Den pungen skal jeg få brukt til masse fint, men trenger hvertfall en til mynter. Tror det blir det det blir, for da får den være med UT mye også 😀 Godklemmer på vei <3

    9. Nå har ikke jeg vært hjemme på noen dager.. man det ligger kanskje noe morsomt å venter på meg 😀 Og jeg måtte jo innom fru Stussli og titte 🙂 En allsidig og flink dame uten tvil 🙂

    10. Har fått masse fint i posten i det siste,men de har eg vist på bloggen…..<3<3
      superflink å sy altså:D
      heldig du er <3
      klememtingene

    11. Åh!! Nå må Fru Stussli sippe litt 😀 Smile og sippe på en gang faktisk.
      Snille lille Frodith må jo ha fargerik sommerpung <3
      Hele stusslifolket gleder seg til å date deg igjen snart 🙂
      Stooore oog mange klemmer fra oss alle <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg