Eggstra morsom konkurranse ;-)

Ja… her kommer en eggstra morsom konkurranse! Elins egge-konkurranse!!

Av og til tenker man at: “Nå….nå har jeg VIRKELIG “lagt egget”….”…

Men her er altså IKKE noe egg lagt, før du har deltatt i ELIN sin

egge-konkurranse.

Dans deg inn…til EGGENDE rytmer… 😉 …Inn til Elinslaaen.blogg.no for

å melede deg på, eller se hvordan denne konkurransen skal foregå.

 

Jeg er med! Skal hvertfall ha med et bidrag…

Og kanskje får jeg lurt med en blogger til her i morgen også, til å

finne på noe EGGSTRA  gøy med egg 😉

 

 

 

#konkurranse #elinslaaaen #egg #foto
10 kommentarer
    1. Eva: I morgen kveld 😉 Jeg skal få med Kjersti på noe sprell i morgen 😀 En felles-greie kanskje 😀 Moro med folk som stemmer og ser på også. De trengs også 🙂 Skjønner du gjerne vil ha litt energi for å være med på noe sånt <3 Klemmer på rekke og rad 😀 <3

    2. Hanne: Ja, så lurt 🙂 BLir moro når Elin legger ut alle 😀 Jeg har ofte konkurranser, med det er ikke så mange andre som har, så når de har så vil jeg alltid være med 🙂 Moro 🙂

    3. Så kjekt ut dette her 😉 Men fristen er i morgen, og jeg har ikke fått med meg dette. Så da får det bare være. Fotokonkurranser passer jo godt for meg…men i mitt modus, så er noen timer litt kort frist 😉 Hihi…Jeg krysser fingrene for deg og de andre jeg kjenner som deltar <3
      Klemmer <3

    4. Hm, jeg tror jeg får stå over, – har liksom ikke noe motiv klart for meg. 😊 Gleder meg til å se bidraget ditt imorgen, og så tar jeg meg nok en tur innom noen av bloggvennene dine for å se hva de har fått til også. På onsdag skal jeg huske å stikke innom bloggen til Elin og se hvilke bidrag vi kan stemme på. 😊 👍

    5. Hanne: Du kan gå inn å være med du også kanskje? Du kan jo kanskje få låne HENNES blogg, altså sende bilde til henne 🙂 Spør hvis du har lyst, Elin er veldig morsom og grei 🙂

    6. annebe: Ja, morsom 🙂 Jeg har laget ETT men mulig jeg får med Kjersti , som er i byen, på et bilde også, i morgen 😀 Moro 😀 Gleder meg til å se ditt 🙂 klemmer<3

    7. Det hørtes gøy ut, – masse lykke til! 😊 Jeg skal inn å kikke på bidragene og avgi min stemme når den tid kommer.

    8. Jeg har akkurat laget mitt bidrag og vært ute i hagen og tatt bilder..:)) Morsom oppgave , jeg var litt sliten så var usikker på om jeg orket…men egentlig er det jo litt avslappende å pusle litt med slike ting….Blir gøy å se hva andre har av bidrag :)) Ha en koselig kveld 🙂 Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg