Skumle typer…

“Det sto en skummel type på perrongen…i regnværet….Lut i ryggen…nakke og hode litt fremskutt…..øynene mørke…

-Hvis blikk kunne drepe…tenkte jeg, der jeg sto litt tilbaketrukket inne i buss-skuret…

 


Hadde det ikke vært for “patruljen” som spankulerte forbi…stramme karer…med rette rygger.. som sørget for ro og ordne i gaten.., så hadde jeg ikke følt meg trygg der overhode…

Det lå MØRKE i luften…og hårene reiste seg på armene mine ved synes av den lutende ryggen og de stikkende øynene…

 


Dette var ikke en man ville ha etter seg en sen sommerkveld….”

 

Er du lettskremt?

Liker du spenningshistorier?

 

 

 

 

 

 

25 kommentarer
    1. Hehehe, det der så ut som skikkelig skumle typer! Hadde nok blitt litt svett hvis de der hadde fulgt etter meg inn en mørk bakgate! Har faktisk ikke tenkt over hvor morske de fuglene der ser ut før, men de har jo virkelig en skummel fremtoning x)
      Jeg skvetter lett, men jeg er ikke veldig ofte redd 🙂 God natt <3 Klemmer

    2. Hanne: Jeg også er NOE mer redd nå enn før 😀 Og denne karen her så skikkelig skummel ut, som en skummel mann 😀 En skikkelig krim-bok kunne det blitt 😀

    3. cuskima: Uff, når de blir så nærgående at du må forsvare deg er det ikke moro :-/ Da blir det grøsser -historie ut av deg liksom.. Måker er verst 😀 Klemmer <3

    4. Eva: Disse så veldig skumle ut synes jeg, det er noe med blikket deres, og måten de holder kroppen på. Han ene her LIKNET virkelig en skummel mann 😀 Klemmer tilbake <3

    5. Nei, de der typene hadde jeg ikke likt å få etter meg. 😛 Liker forresten ikke slikt som flakser og flyr – hvis det kommer for nære. Liker sånn “delikat” krim, som Hercule Poirot. Altså spenning og krim med lite blod og vold! 🙂

    6. Åhh, jeg liker både Kråker og Kaier 😀 De er supersøte!
      Men ok, de kan noen ganger se litt skumle ut, og oppførselen kan være litt skummel også,når de bare står å stirrer 😛

    7. Fin fugl det der. Var på sykkeltur igår fra Lysaker inn til Oslo og litt til. Var masse fugler og ender mange steder. Artige slike ting og legge merke til.

    8. Livlig fantasi kalte mamma og pappa det da jeg var liten og lagde så skumle historier i hodet mitt at jeg ble livredd og måtte sove på madrass på rommet deres 😉 Jeg er bittelitt litt flinkere til å skille mellom virkelighet og fantasi nå som voksen, men er nok rimelig lettskremt enda.
      Nattaklem

    9. Kaier m.m hører til de litt skumle fuglene. Ja, jeg er nok litt lettskremt og mørkredd. Påskekrimmen på TV blir litt i skumleste laget for meg, og likeledes Åndenes Makt.😱 Krimbøker er ikke så ille, og spesielt tidligere likte jeg å lese det, – har nok blitt mer lettskremt med årene.

    10. skumle saker du….vi har hatt mannevonde kråker rett bortenfor der eg bodde før…den hoppet ned fra treet og du måtte ha avis med eller paraply for beskyttelse skjærer er skumle også…..de flyr ned i hodet ditt og sneier deg……måker er verre 😛
      klemmeting<3

    11. Hehe…slektningene til disse møtte jeg på selv i dag, på min bytur. De mesket seg over noe brød som noen i alle vennlighet hadde strødd om seg til småfuglene eller noe sånt. Og mens disse mesket seg med brødgodsakene, sto de andre fuglene og så på. De turde ikke å forsyne seg. Så ja, skumle er de såvisst.
      Jeg vet ikke om jeg er lettskremt, men i enkelte tilfeller kan jeg nok være det. Som her en kveld denne uken, da jeg følte jeg ikke var alene hjemme. Da var DET grunnen til min søvnløshet den natten 😉 Jeg sovnet ikke før det var blitt lyst ute 😉
      Spenningshistorier er kjekt. Det finnes jo mange slags av dem 😉
      Lettskremt lørdagsklem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg