Egg-safari.. ;-)

Jeg er kjent for å dra på foto-safari. Men Egg-safari har jeg aldri vært på før. Jeg har et hus fullt av tøyrotter, og de er ofte med på tur rundt omkring, og blir avbildet… det vet du jo fra før..

Men det måtte altså en jente som Elinslaaen.blogg.no, og henes Egge-konkurranse til, for at jeg skulle dra meg ut på egg-safari…

Det hjalp godt at jeg hadde besøk av Kjerstisandnes.blogg.no også, for når to av samme slaget møtes, så blir det enda mer gøy med sånt fjas 🙂

I morgen kommer det noen “behind the scenes”-bilder …Men i dag er det kun bidragene til Elins konkurranse som kommer på bloggen her: Jeg har flere alternativer, og det blir opp til Elin å velge de bildene hun liker best…

 

Alternativ 1:


Frykten for å bli spist av en FUGL…er større enn å bli spist av Frodith….

 

Alternativ 2:


Et lattermildt egg på broen…Eller er det forsøk på “skrik” av Munch?

 

Eller det siste alternativet, som er LITT juks…Jeg knipset det i går og egget er KOKT (for en grotesk handling)

 

Alternativ 3:


Redselen kan leses i øynene…. Han vet hva som skal skje….

 

Til slutt var det ingen vei tilbake…  

 

Sånn…Da var mitt bidrag levert. Og om du vil være med på Elins konkurranse, må du forte deg. Gå inn HER, så finner du reglene, og kan slenge deg med 🙂 Hun har frist til midnatt i dag.

 

 

Er du med i Elins konkurranse?

 

 

#egg #elinslaaen #konkurranse #eggsafari #fotosafari
23 kommentarer

Siste innlegg