Bursdags-jente :-)

I dag er det ei som har bursdag! Og det er IKKE meg 😉

Jeg kjenner henne ikke så veldig godt, for vi har ikke vært bloggvenner så veldig lenge.

Men jeg vet at HUN har blogget lenge, fra 2008 eller noe. Hun er opptatt av håndarbeid, og strikker og hekler det meste. Mye barneklær, babyklær og til og med dukkeklær. Og det blir flotte ting 🙂  Hun er glad i å dra på camping, og også å dra til varme land 🙂

Og i dag har hun bursdag, Hobbystuas.blogg.no

 

Gratulerer med dagen Marianne!

Koselig å ha fått deg som bloggvenn. Du er ofte innom med en koselig kommentar, og det er alltid hyggelig å titte innom å se det fine du har laget 🙂

Stor bursdagsklem fra meg! <3

 

Ta deg litt kake 🙂

 

 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulerer #hoybbystuasbloggno
14 kommentarer
    1. Har vært inne å gratulert henne nå 🙂 Koselig innlegg du har til henne ..og det var igjen en liten bit av kaka…kjempegod..hehe..
      Ønsker deg en fin kveld :)) Klem<3

    2. Gratulerer med Dagen til Hobbystua. Må stikke innom og gratulere. Vet at damen er dyktig med håndarbeid og at hun deler sine kreative ideer til mange. Gratulerer til henne.

    3. Tusen hjertelig takk til dere alle som har gratulert meg med dagen i dag:-) Og igjen mange takk til deg kjære Frodith for at du husket meg:-)) Så gode klemmer til dere alle sammen:-) Marianne:-)

    4. Gratulere til henne :D:D:D
      her står dagen på hodet etter en natt full i rare drømmer fungerer altså ikkje telefonen i dag så alarmen gikk ikkje av og når eg sku svare datteren min på mobilen så skrev den feile bokstaver hahahahaha
      ha en bedre dag enn eg har hatt så langt 😀
      Nå er det snart jobbetiden
      klemmeting<3

    5. Lisbeth Pedersen: Du også 🙂 Jeg skal møte Ladyen nå, og etterpå Kjersti 🙂 Blir nok fin dag 🙂 Kos deg du også 🙂 klemmer <3

    6. Hobbystua: Så fint du så den da, at du stakk innom bloggen og så 🙂 Ja, jeg prøver å få med meg, og ikke glemme det. Bare en jeg har glemt så langt, og det tok jeg igjen utpå dagen 😀 Pluss noen som ikke blogger mer enn en gang i året…omtrent..da blir det ikke til at jeg følger opp der mer 😀 Men koselig å gjøre det til folk som er jevnt på blogg 🙂 klemmer igjen og sees mer senere 😀

    7. Tusen tusen takk snille frodith som lager en slik fin bursdagshilsen for meg:-) Og som du vet er jeg så lite aktiv på blogg når jeg er i campingvogna på sommeren og da blir det dårlig med besøk fra min side til både deg og andre. Men har dere i tankene alle sammen selv om jeg er fraværende her. Men du er helt utrolig og huske på dine bloggvenner når dem fyller år. Så jeg må bare neie og bukke for deg for at du husket meg:-) Og en kake sier jeg aldri nei takk til og denne så både fargeglad og god ut,,helt etter min smak og farge:-) Kommer sterkere tilbake i høst. Fortsatt fin dag til deg og en god klem kommer farende over nettet til deg:-))

    8. Gratulerer så mye til henne <3
      Jeg tror ikke jeg har vært innom hennes blogg. Men det skal jeg nå 🙂
      Ha en superfin dag i dag. Frodith <3 Klem <3

    9. Gratulerer med dagen til henne, – jeg må ta meg en tur innom bloggen hennes å kikke også! Det er liksom bedre tid til å lese blogger om sommeren, og din er jeg innom flere ganger om dagen og skal prøve å fortsette med det altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg