En benk og verdens beste Søs gjør susen :-)

I dag har jeg tilbrakt dagen med Søs. Du vet, adoptivsøsteren min, hun som jeg adopterte, Lady August. Og hun hadde ikke hatten på en gang i dag… Bare to skjønne fletter…

Og vi tilbrakte det meste av dagen på utsiden av et kjøpesenter, med beina i kors… på en benk…i sola… Fordi det var masse som skulle prates om, siden sist vi så hverandre.

Ingenting er bedre enn en god venn, i skravlemodus,  i solsteiken, på en benk..

Har du hatt en bra dag? 🙂

 

 

 

 

 

#ladyaugusst #venner #bloggvenner
32 kommentarer
    1. Det er alltid koselig, og noen ganger helt nødvendig med sånne venninne-snakke-turer 🙂 Jeg har vært ute å møtt Marthe i dag (hun jeg blogget med før), og vi har ikke sett hverandre på et par måneder nå, så skravla gikk i ett sett. Hun har rukket å få seg ny kjæreste og jeg har rukket å flytte siden sist, så det er viktig å catche up innimellom 🙂

    2. Eva: Så bra du har tid og ork UTE, blås i energien hjemme. Det er viktig du koser deg ute hvertfall 🙂 HVile etterpå 🙂 Nå er jeg hjemme igjen, og snart jobb igjen 🙂 klemmer <3

    3. Fantastisk herlig <3 Sånt er gull verdt en gang i blant. Når man har muligheten til det, så er det perfekt 🙂
      Jeg har selv hatt kjekke og travle dager, så ikke så mye energi igjen når jeg kommer hjem. Men storkoser meg likevel 🙂
      God klem <3

    4. ladyaugust: Tror ikke regn, men jeg fryser VEEELDIG …Kaldt ute..Har ullkjole 😀 Ikke ny 😉 Tommy Tokyo spiller kl 17, hvis vi blir trøtte kan vi legge oss når vi vil 😀 Kos deg på butikken og kjøp snop så det holder 🙂

    5. Hørtes veldig avslappende og godt ut 🙂 Hadde en knalldag i regnværet i går. Farta rundt i området her med et vennepar som har vært et par dager på bua sammen med oss. Og kosa oss med pizza og yatzy og kort utover kvelden 🙂

    6. Ja jeg gjør 🙂 Jeg er nemlig verdensmester i shopping 😀 Det er Engelen også og når vi har vært på shopping så må vi ha bærehjelp for å få alt inn av bilen, og DET er ikke tull engang 🙂 Tegninga var superskjønn <3 Gooood tur på festival fines søs <3 klæmmergodklæmmen og hååååper det blir en fiiin dg uten regn for dere som skal være ute, jeg skal på sommerbutikken og that's it liksom 🙂

    7. ladyaugust: Du finner alltid noe å kjøpe du 😀 Det er bra!! Fortjener det 🙂 Ja, nå måtte ny tegning til 🙂 Storkoste meg med deg i går 🙂 Nå har jeg stått opp og er på vei i kofferten 🙂 Drar kl 11 på festival 🙂 KLemmer søsklemmen <3

    8. Lisbeth Pedersen: Så deilig med stoff og stil, det er nok også en bra dag 🙂 Spennende hva du skal lage da 🙂 God morgen 🙂 Klem <3

    9. Tusen takk for en superherlig skravlemøte søs <3 Jeg storkoser meg sammen med deg alltid <3 og fiiine tegninga av oss :DDD Vi må ha flere skravlingser snart Oi der kom jeg på at jeg ikke har pakka opp klærne jeg kjøpte ennå, jeg fant to skjorter også på vei gjennom sentret til bilen 🙂 Gooodnattaklæmme, du sover nok søtt nå skulle en tro og nå jumper jeg også oppi senga <3

    10. dere har hatt en MYE bedre dag enn meg for å si det sånn hahahahaha
      veldig kjekt for dere å kose dere så mye og tyte i vei 😀
      eg har enda ikkje spist middag..ellerr lunch for den sags skyld -supertravelt på jobbbbbbbb -så eg må nesten begynne nå…måtte bare svare åtteogførtitusen mail ang en middag vi skal i morgen -er for vanskelig å ringe tydeligvis . Saat vil du se meg i morgen, må eg få spise i dag hahahaha
      nattinatt fine du…..klemmetingene <3

    11. Ja, venner er kjenpeviktig! Jeg har ei venninne jeg kan prate om alt mulig med, og det at vi begge er enebarn gjør oss ekstra viktige for hverandre, – ser nesten på henne som en søster også. Hihi, jeg trodde en stund at Lady August var søsteren din på ordentlig. Det har vært en avslappende dag, men fikk slått plenen og hadde det ikke vært for regnbygene skulle vi tatt en blåbærtur. God natt! 😊

    12. Jeg har ikke hatt noe særlig fri i sommer, men så har jeg det jo veldig fleksibelt ellers, så lenge jeg ikke har så stor fast stilling. Mye frihet, og en del usikkerhet, men det ordner seg. Ja du nevnte at du skulle begynne igjen den 3, august. Det er en uke før de “vanlige” lærerne begynner igjen. Det er noe med det å måtte “Leve etter klokka” igjen når man har hatt noen fleksible uker…. Og så går det mot høst etter en ganske kjølig og fuktig sommer…… 🙂 Har kikket på “restplasser” i ettermiddag… men har ikke bestemt noen som helst! 😉

    13. spisogspar: Ja, og dette var en av de første bloggvennene jeg fikk her inne. Tenk at man treffer på folk som man får så god kontakt med også på utsiden. 🙂

    14. karidansen: Jepp, vi er heldige, for det er så viktig med venninner. Kan ikke sammenliknes med noe annet. Håper mine venner blir riktig gamle 😀 Begynner i jobb igjen på mandag jeg også.. Greit på NOEN måter, og på andre måter ikke.. 😛

    15. Enig i at skravelmodus…eller stillemodus sammen med en person du er “På nett” med, DET er veldig godt. <3 Livet ville blitt mye fattigere hvis vi ikke hadde NOEN slike....Moren min er snart 85, og de nærmeste venninnene er enten døde eller i mye dårligere form enn henne.... det er ikke så lett å treffe "nye" når man er så gammel. Dette høres ut som ganske tungsindig "prek", men vi er heldige som stort sett har tilgang på venninner vi kan skravle med når vi virkelig har behov for det. For det er GULL verdt! Ja, jeg har hatt en koselig dag på jobb!! Og så har jeg slappet av hjemme i kveld. Bare meg og pusen! Når jeg har hatt folk rundt meg både hjemme og på jobb i flere uker er ikke det sosiale behovet så veldig stort.....akkurat nå! (Men det snur fort når det blir roligere igjen!) 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg