Trøøøøøtt!!

Tro det eller ei, men jeg har hatt en fantastisk ettermiddag…. 

Jeg bare våknet med dette ansiktet, etter kun en times søvn i natt….

Ikke vet jeg hvorfor, men jeg sov altså nesten null og niks… Jeg har prinsesse-seng, kan ikke klage på den…Og snill nabo i overetasjen….så ingen grunn til å ligge våken hele natta…

Men det gjorde jeg altså… Og da ser man ut som en halloween-heks når man våkner nemlig..

Men en halloween-heks kan ha det riktig så hyggelig etter jobb likevel.. Det gjelder bare å teipe øynene på plass, drikke masse kaffe hele dagen på jobb…og SÅ er man klar for noe super-kos!!

Men det får du høre mer om i MORGEN, så klart 🙂

 

Sover du godt om natten?

Har du gjort noe koselig i dag?

 

 

#trøtt #søvn
54 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Heeeeelt fælt å ikke sove mer enn 1 time, det går greit etter en times tid på jobb, men etter to timer er det meste en grøt…og man vil bare hjem :-/ Men etter denne natten har jeg sovet som en stein 🙂

    2. Åh, det hørtes kjipt ut! 1 time er jo til å grine av… Av og til når det er lenge siden jeg har jobbet dagvakt og skal opp i 5/halv 6-tiden sliter jeg litt med søvnen. Jeg legger meg relativt tidlig, men sliter med å sovne. Blir liksom ligge å tenke på hvor tidlig jeg skal opp og at jeg burde sovnet for en halvtime siden. Men heldigvis er min korteste natt på 3 timer, så det er jo en god del mer enn deg 🙂

    3. Det er ikke like kjekt å være trøtt altså.
      Jeg har ikke sovet i natt da, leddene mine har kranglet så det var ikke så moro. Kom meg ikke på jobb i dag fordi det føltes ut som jeg hadde vært i boksekamp og jeg var taperen.

    4. I natt ble jeg vekket av en lite gutt… Kl 0130… Sengen var dessverre spydd over alt i, og minsten var ikke i noen form.
      Her v ar det bare å ta alt sammen bort, og få gutten over i sofaen.
      Tuslet meg tilbake i egen seng, men ble ikke noen god natt.
      Så i dag ligner jeg dessverre på det bildet av deg jeg også.:)

    5. Hundedagene ja. De varer helt til 23. august!!!!! I de ukene det pågår, kan visst alt gå på tverke og mat råtne.Det sies også at det været vi hadde da hundedagene startet 23. jul,i blir det som blir i hele perioden. Altså regn, regnbyger og ustabilt i år! Uff og uff. Men etter den 23. august, så kommer vi nok til å sprette rundt i vilden sky og nyte sensommeren kanskje? 🙂

    6. Jeg har og hatt noen sånne netter nå. Jeg er jo i overgangsalderen og da blir det gjerne noen urolige netter, samt at og det er en av de tingene man har litt av med det lave stoffskiftet. Jeg sover jeg, men er gjerne våken hver time. Mandag gikk jeg i søvne hele dagen og i går kveld lurte jeg på å gå og legge meg 20.30, men ventet til 22 🙂

    7. Hehe… ja, kan være det er noe smittsomt 😛 Aner ikke om dere kanskje kan kalle det for noe annet..
      Men her på vestlandet kaller vi det for hundedagene. Det varer fra ca 23 Juli til 23 August. Det har seg slik at mat og drikke kanskje blir fortere ødelagt eller surt. Får du et sår og lignende i denne perioden, så kan det ta mye lengre tid før det gror skikkelig… Om du googler det, så tror eg du finner noe om det 😉
      Om det kan ha noe sammenheng med denne trøttheten som er ute og går, vet eg ikkje for sikkert, men kan jo være 😛 hehe…
      Ha en fin dag 😉

    8. Ja, denne illustrasjonen var ikke til å ta feil av. Og Halloween er jo fint å holde til den ene dagen i oktober i grunnen 😉
      Jeg er ikke velsignet med et veldig godt sovehjerte dessverre. Så jeg har ikke problemer med å forstå at denne dagen absolutt kunne vært bedre 😉
      Ja, i dag har jeg gjort noe kjempekoselig, jeg er jo på ferie. Og gleder meg til å lese om det du har gjort 😀 😉
      Gode nattaklemmer <3 <3

    9. Jeg sover jo sjeldent om nettene…, men så rart at det var flere (har lest kommentarene) som hadde det slik nå? Månepåvirkning? Kan det være? Jeg er åpen for det. Om det ikke gir seg får du gå og sjekke om du er i overgangsalder, for da er søvnplager et kjent fenomen

    10. Huffamei. 1 time søvn er skrekkelig lite…
      Jeg kan ha lakenskrekk i perioder, men i sommer har jeg sovet som en stein og håper det bare fortsetter.
      Jeg har jo vært i vakre Oslo i dag og det er jo superkos. Jeg elsker Oslo. Vi kommer tilbake til byen på søndag 😉
      Mange klemmer fra meg

    11. Fidolina: Må være smittsomt dette 😀 Ja, kanskje noen hundedager, uten at jeg vet hva det er egentlig…Føler meg som en hund hvertfall 😀 En bokser eller noe 😀

    12. Ikke fullmåne heller??
      Jeg sov ikke i natt, holdt på å tørne. Var som kroppen var besatt av maur som ikke ville roe seg. Satser på en bedre natt nå 🙂
      Natta 🙂

    13. Nei, i natt var det umulig å sove her også. Mannen i huset klagde da han våknet og barnebarnet fikk slett ikke sove i går kveld. Ikke vet jeg hva det var, men det nærmer seg da svart måne. Kanskje det har noe å si med lufttrykket??? Men dagen har vært fin likevel. Bøttevis av kaffe har jeg kokt, folk har kommet og gått. Nå er det stille til kvelden og det er litt fint det også. Klemsiklem 🙂

    14. Hele sist uke sov eg elendig….
      Skulle hente meg inn igjen no i helgen, men det gikk ikke… Ble seint i seng og våknet før 8 både lørdag og søndag…
      Søndag fikk eg tvunget meg ned på puta en time til før eg bare måtte stå opp… Da klarte eg ikke mer…
      Så har vært ganske trøtt disse to dagene og, og i dag sovna eg på sofaen.. 😛
      Men lurer på om det kan ha noe med disse “hundedagene” å gjøre eller hva folk kaller det 😛 hehe…
      Ha en god natt =)

    15. Jeg digger Halloweenhekser, hihihi;D Åh, kjenner jeg ønsker meg mer og mer en ordentlig god seng, det er på høyt tid nå. Tror muligens jeg har nevnt at jeg sover i en godstol i stuen pga ryggen min – jeg sover kjempegodt i stolen (en recliner, slik at jeg halvsitter/halvligger) og har som oftest ikke særlig vondt i ryggen om morgenene lengre, noe som er HELT himmelsk:)

    16. gjenstår å farge håret og etpar samt lufte hundejentene så er det abdetid og så sovetid 😀 men eg trodde du hadde lagt deg 😀 derfor sa eg god natt klemmetingene <3

    17. ja denne dagen her, den toppet seg og ble plutselig såå mye bedre en utgangspungte!!
      så nå ligger jeg bare på sofaen og smiler å smiler!!

    18. Fælt å ligge våken om natten ja… Det hender at jeg ikke får sove innimellom, men stort sett sover jeg godt, heldigvis! Håper du får sove i natt 🙂

    19. He-he, kjempefin tegning som sier alt ! Hos meg var det motsatt i natt, sov alt for godt. Sovnet av i morges før jobben. Ble vekket av min 19-årige sønn, som aldri bruker å være oppe i den tiden. Han hadde ettermiddagsskift som lærling i dag. gudskjelov! Ellers hadde jeg vel ikke rukket å være innom jobben i dag, he-he 🙂 Jeg har vært med en venninne på shoppingsenter og brukt penger i ettermiddag, og det er da alltid koselig 🙂

    20. Så bra da!! Ja en klarer overraskende mye med lite søvn!!:)
      Har liggi på sofaen i omtrent hele dag med pus i armkroken<3
      Men fikk farget håret og dusjet!:) lite men digg! Hahah

    21. Jeg sover som en stein om natten, men våkner gjerne kl 06. – 07. hver morgen. Noen ganger bare snur jeg meg og da sover jeg et par timer til, om jeg ikke må opp eller har for mye å tenke på. Sovner lett om kvelden gjør jeg også. Det mest spennende jeg har gjort i dag, er linsetime hos optiker og litt butikktitting/shopping. Gleder meg til imorgen og hva du har å fortelle oss, – blir spennende! God kveld til deg! 😊

    22. kjedelig når nattesøvnen uteblir,noen netter sliter jeg litt men jeg sover da mye mer enn 1 time da :))
      vi fikk uventa besøk av yngste sønn i dag og han ble til middag,det var veldig trivelig 🙂

    23. Så trøtt ja, ser det! Husk å ikke spise sjokolade sent på kvelden – for da holder du deg våken lenge ( eller jeg gjør i alle fall det)
      Jeg har hatt en fin dag på jobb, ungene har vært greie, ingen har slått seg og alle har vært i godt humør. Og i ettermiddag var jeg på shopping, skulle jo ha meg en kjole, men endte opp med skjørt og bluse. Og jeg som ikke er et skjørtemenneske, men tror det blir bra likevel 🙂 Klemmer <3

    24. i dag sov eg lenge med vilje for eg hadde mye å gjøre og første feriedag
      få ut bademøblene i gangen, vasken den ,vaske gulvet i gangene -igjen og gulvet på gjesterommet lufte og reie opp klart til i morgen. Ryddet ferdig kjøkken og stue, gjenstår støvsuging,men eg tar det i morgen nå er eg sliten og trenger middag. Skal gå med bosset og farge håret og så skal eg plaske litt i bassenget på badet før eg legger meg og får besøk i morgen
      ha en vakker kveld og sov godt og en super onsdag klemmetingene <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg