To solstråler som fikk VEKKET meg ;-)

Du hørte kanskje om Halloween-trynet mitt i går?? Der hvor kinn og øyelokk sånn cirka sleper i bakken…? Vel…etter en pyton søvnløs natt var det kun EN ting som fikk meg opp og på jobb i går: 

Jeg skulle jo møte disse to damene!!

 

 Lune, milde og nydelige Eva og herlige fargerike, sprelske og dansende Kari Altså : Evaswindow og Karidansen To bloggere jeg har blitt kjent med det siste halvåret.

Det var planlagt en stund, men vi måtte jo holde det LITT hemmelig…Og det var altså kun avtalen med disse som fikk meg opp av dynene i går morges…

Så etter en grusomt lang arbeidsdag, møtte jeg disse to herlige damene. Og som mine andre møter med bloggere, disse to var også PRESIS som jeg  trodde. Presis som de er på blogg.. Gode, fine, herlige folk, som får smilebåndet på gli, og latteren til å klukke.  Som kan snakke om tull og fjas, men også alvor. Som er veldig lite høytidelige 🙂

Så fra Halloween-tryne på mårran, liknet jeg mer på en knisende, halv-full and…. sånn etterhvert. 

For etter noen vanlige  bilder sånn mot slutten…

 

…så måtte jo noen selfier til, som vanlig…..

Og selv om jeg har lang HALS….så har jeg altså ikke lange nok armer…

Og det er merkelig hvor mye moro sånne selfier kan lage…Hvertfall ler jeg hysterisk over alle forsøk på FINE bilder…for FINT blir det aldri, men VELDIG moro er det 😀

Og til slutt fikk vi da til et som var LITT normalt…hvertfall kom alle tre inni ruta… 😉

Tusen takk for noen herlige timer jenter <3 Håper vi sees snart igjen, og da skal jeg gjøre mitt beste for å sove litt i forkant 😉

 

Hadde du en hyggelig dag i går?

Har du møtt noen bloggvenner før?

 

 

 

#bloggtreff #bloggere #blogganbefaling #evaswindow #karidansen
47 kommentarer
    1. Så kjempe koselig 🙂 Vakre dere er alle sammen 🙂 Jeg skal når jeg kommer hjem fra ferie møte med ei bloggvenninne, noe jeg stor gleder meg til : ) klem <3

    2. maiken: Ja, det tok nok et år før jeg traff mine første 😀 Og noen av dem har jeg møtt flere ganger 🙂 Det er ganske moro, når man har blitt litt kjent med folk, å treffe dem da etter en stund 🙂

    3. toveview: He-he, ja, det blir mye styr, mange som glaner, og mye latter 😀 Men til slutt ble det et som var GREIT 😀 Moro og koselig var treffet hvertfall :-)klem

    4. SÅ FINE DÅKKE E ! Herlig at dere møtes slik, det synes jeg virkelig. Jeg har ikke møtt noen bloggvenner før, men så er jeg litt fersking enda , da…..Kanskje en gang i fremtiden?….

    5. Først; nydelige tegninger av de to damer, meget likt originalene! Så herlig treff da. Må si jeg lo og kjente meg igjen på det med lange hender og få alle inn i fotolinsa på mobilen. Så får en elve mislykkede og ett bra i “selfisverdenen”, som regel :))) Klem 🙂

    6. Fru Stussli: Ja, nå er det snart oss 🙂 Jammen bra du har våtdrakt, hvis du skal drive ute i vannet der i timevis 😀 Blir tidlig loppekasse her også. Er sliten og vondt i hodet i dag.. klemmer med begge armer <3

    7. Helge: Ja, i dag har vært en herlig dag 🙂 Ikke fått vært særlig ute jeg,men deilig var det likevel. INNE på jobb… Varmt nok hvertfall 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    8. Åhhhh gleder meg til det er min tur til å date deg 🙂
      Jeg har badet ute i 2 timer i 17 graders vann :-O og det skal jeg søren meg gjøre i to dager til. Er superfornøyd med å ha invistert i våtdrakt. Hadde ikke orket å holde kurs uten den.
      Nå er jeg bare kjempesliten og så snart jeg har hentet Emmert på trening, skal jeg hoppe i loppekassa.
      Mange trøtte klemmer

    9. Så koselig treff da. Og jeg synes jeg hører fliring og latter mens den selfifotograferingen pågikk 😀 Koselig at en litt slakk dag kan snu seg til noe positivt 🙂 Det ser ut som dere hadde det fint, ut fra smilene å dømme 🙂

    10. Fikk tilsendt en ny time fra tannlegen igår så nå må jeg prioritere tannpuss fremover. Ellers henta jeg kjøretøyet i fra service i går, så det ble en lang dag. Da jeg var endelig kommet hjem ved 17-tiden ble det en kiwitur. Dagen i dag har vært bedre, har bada etter jobb og sola skinner fortsatt.

    11. Min matgale verden: He-he, ja vi kan planlegge massevis av moro, viktig med ting å glede seg til 🙂 Super dag i går 🙂 Jeg måtte litt tidlig hjem pga var trøøøøøtt, men kos de timene det ble <3 Og må få til flere treff med både den ene og den andre 🙂 Du får komme til Oslo litt mer ja <3 klemmer masse <3

    12. karidansen: Det var såååå koselig <3 Og dere koste dere nok litt mer etterpå også 🙂 Og her skinner sola også i dag, og jeg skal hjem fra jobb nå 🙂 God klem <3

    13. Takk for at du kom – til tross for at formen var litt laber!! Ja, dere var akkurat sånn som jeg hadde forestilt meg ut i fra bloggen: Det var som å møte gamle kjente! Mobilbildene mine ble også litt “ymse”….men du har da klart å få med hele fjeset til alle tre på ett av bildene! 😉 Nå er jeg vel hjemme igjen – og sola skinner! Klem ! 😀

    14. Å så koselig! De så ut akkurat som de skulle ja, fargerike flotte karidansen og Eva med det gode smilet. Håper jeg får møtt dem en gang og. Kanskje vi må arrangere bloggtreff til våren, vi kunne jo møtes på midten, sånn omtrent gol eller et sted med rimelig overnatting, så tok vi toget fra hver sin kant…nei nå fabler jeg, er jo akkurat kommet hjem. Dessuten skal jeg til Oslo til våren, for å møte deg og for å drikke chili-punsj på Aku-aku som er min favorittbar. Når man har favorittbar på løkka og bestebloggvenninne i Oslo, da MÅ man jo til Oslo sånn innimellom da, for Oslo er jo og blitt favorittbyen etter Bergen den nå 🙂 Nydelige flotte selfies, og veldig gøy å se de som ble litt på en snei og. 🙂 klemmer

    15. Det ser ut til å ha det kjempetrivelig sammen! Jeg blogger jo ikke og selv om jeg leser din blogg og noen til, kjenner jo ikke dere meg så godt, men kanskje en dag….. Idag har jeg vært på moltetur uti huttiheita igjen, men denne gangen bare en kort tur. Ellers gleder jeg meg over det flotte været, – endelig sol og varme. Nå skal jeg ut å plukke rips, kjempegodt med sukker og vaniljesaus på.😋

    16. så kjekt å møtes i RL også ikkje bare på nett 🙂 veldig hyggelig ser det ut som dere har det 😀
      masse latter og smil -ikkje rart du gikk fra zombie til liten latterbombe 😀
      ha en vakker dag min venn klemmerier <3

    17. BforB: Ja, superkoselig <3 Jeg har møtt flere, i Bergen i sommer også, en hel helg. Og nå disse, for første gang 🙂 Koselig <3 BLir nok flere treff 🙂 Man har jo masse venner fra før, men alltid koselig å møte nye folk , få ny inspirasjon , bli kjent med nye 🙂 Åja, dere traff hverandre i mai, koselig <3

    18. miastorp: Ja, må visst investere i selfie-stang 😀 I nat har jeg sovet og kost meg.Og mer uthvilt i dag 🙂 Deilig <3 klemmmmmmer til deg <3

    19. Hanne: Åja, du har truffet Movingon, så koselig <3 Flott jente det 🙂 Ja, treffet i går var superkos, enda så trøtt jeg var 🙂 Ha en fin dag <3

    20. Eva: Ja, jeg sov flere timer til og med 😀 takk i like måte. Det er jo folk man KJENNER , ikke sant 🙂 Så praten flyter ganske lett da <3 Ja, andre kan gjerne le litt de også, her er det ingen som tar seg så høytidelig 🙂 så bare greit om andre ler også 😀 Helt kjempekoselig stund, og jeg våknet jo ganske til med disse friske jentene <3 Klemmer og sees sikkert snart igjen 🙂

    21. Nei og nei så koselig. Nesten som en følte stemninga og latteren i stua her :). For slikt går også an, og møtes utenom dataskjermen :). Og så bra dagen din ble bra til tross for lite søvn natta før.
      I går var det en skikkelig værdag her, inneholdt egentlig alt fra steikende varme til hagel, fra vindstille til “blås-vekk-hagemøbler-blåst”…og så klart lyn og torden.
      Jeg har møtt en blogg venn og det var kjempekoselig å møte “Fruensvilje” i mai.

    22. annebe: Ja, det blir sånn, ingen er fin samtidig 😀 Men hovedsaken er at vi koste oss, pratet masse og lo masse 🙂 Herlig treff <3 Kos deg du også 🙂 Klemmer <3

    23. Mamman til storguttSupermann: Veldig koselig med kollegaer også da 🙂 generelt koselig å være ute med folk som er hyggelige, samme hvem det er 🙂 Klemmer til beste supermamma og venn <3

    24. Fromfat2phat: Det blir sånn med bloggvenner man har snakket mye med på “bakrommet” eller kjent over lengre tid, man vet litt hvem de er, og de likner seg veldig ut in real life 🙂

    25. Så utrolig herlig! Og dere ser ut som venninner som har truffet hverandre mangfoldige ganger før, ser ikke ut som et førstemøte, dette:D Og på en måte er det jo ikke det, kun fysisk sett:) Ifjor, ett år siden om en uke, møtte jeg verdens beste Gulltopp(blogg.no), som jeg har kjent i bloggverden siden 2009, mener jeg det er, og hun var nøyaktig slik jeg også hadde lært henne å kjenne og bli så glad i gjennom blogg. Helt fantastisk fint menneske, faktisk en av mine favorittpersoner i det hele tatt:) Og noen få år før det igjen møtte jeg en annen dame jeg har hatt kontakt med i bloggverdenen i virkeligheten også – veldig koselig!

    26. Jeg traff ingen bloggvenner i går, siden jeg ikke blogger. Men jeg møtte noen tidligere kollegaer og var ute og spiste middage med dem. Det var veldig hyggelig. Skravla går og latteren triller – tipp topp 🙂
      Håper vi sees snart 🙂
      Klem

    27. Så gøy, og for noen fine jenter dere er alle sammen 🙂 Alltid sånn at på det bildet en er fin er ikke en annen fult så fin ..hehe…
      Hyggelig å høre at dere koste dere 🙂 Jeg spiste lunsj med begge sønnene i går så det var koselig da 🙂 Foreløpig ikke møtt noen bloggvenner 🙂 Kos deg i sola i dag 🙂 Klem <3

    28. God morgen sunshine 🙂 Jeg håper virkelig du har hatt en bedre natt denne natten <3
      Det var knallkjekt å møte deg og Kari, og jeg kjente hvor godt det var å senke skuldrene og bare ha det kos og gøy 😀
      Klart vi laget litt oppstyr med den der fotostunden 😛 men uansett hvem som så det, så har de sikkert trukket litt på smilebåndet de også. Viktigst er jo at vi aldri ga oss før vi var fornøyd, og at vi hadde det kjekt mens vi holdt på 😀
      Dere to er så skjønne, jeg følte meg helt hjemme fra første øyeblikk, og vi slapp jo aldri opp for noe å prate om.
      Jeg takker veldig for at jeg fikk lov å møte dere, og for at du tok deg tid, selv om du burde ha sovet istedet for.Så neste gang krysser vi fingrene for at vi er friske og uthvilte 🙂
      Kjempegod STOR klem til deg. Håper ikke det blir så lenge til neste gang 🙂

    29. God morgen.Så herlig da og så heldige du er som fikk treffe ennå flere gode bloggvenner.Jeg er bloggvenn med karidansen,og hun ser jo like flott ut som jeg tenkte,den andre har jeg ikke stiftet bekjentskap med,men hun ser flott ut hun også.
      Ønsker deg en superfin dag i dag også

    30. Nemmen se der ja 🙂 Der har det vært blogg treff i Oslobyen. Det så ut som dere hadde det riktig så trivelig 🙂 Jeg har ikke truffet noen blogger ennå, men nå har jeg jo ikke blogget så lenge heller. Og ikke ser det ut til at vi kommer oss inn til Oslo denne gangen heller.. vi reiser jo hjem lørdag morgen. Men vi storkoser oss 🙂

    31. For en fin gjeng!!! 🙂 skjønner godt at du kom deg opp da. 🙂
      Hadde en svært hyggelig og hektisk dag i går 🙂 Om jeg har møtt bloggvenner? Joda, noen er jeg venner med fra før, så de teller på en måte ikke. Jeg har vært så heldig og møtt movingon hele 3 ganger, det har vært veldig trivelig 🙂

    32. Så hyggelig det ser ut som dere har hatt det 🙂 neste gang må du ha med deg selfi stang! Men må si det er morsomt med bilder uten selfi stang også 🙂 ha en fin dag! Håper du har fått litt mer søvn i natt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg