Karidansen med nissefakter ;-)

Denne damen er ikke bare sprudlende, rett fram, blid og flott, men hun har i tillegg noen nissefakter <3

Da jeg møtte Karidansen og Evaswinodw på tirsdagen, så hadde Kari med seg GAVE til oss begge i tillegg.

 

En fin pose med noe spennende i 🙂

 

Et morsomt kort <3

 

Og flott shampo og noe som ser ut som en velduftende og velsmakende te…Hvertfall i følge bjørnen ;-D Kjempe-kos å få gave midt på en tirsdag <3 

 

Jeg tror jammen jeg skal overraske noen med en gave snart, det er jo så gøy å gjøre!

 

Pleier du å overraske noen med gaver utenom jul og bursdag?

 

 

 

 

 

 

 

 

#blogganbefaling #karidansen #gave #nisse
44 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, herlige gaver 🙂 Og nå skal jeg snart i gang med shampooen 🙂 I morgen 🙂 Og te på gang snart 🙂 Liker å gi bort jeg også 🙂

    2. Det er nesten de gavene det er koseligst å gi, de som ikke forventes 🙂 En liten hyggelig påminnelse om at man bryr seg og at akkurat DU er viktig. Veldig koselig synes jeg <3
      Teen er sikkert god, grønn te er jo så nam ^^ Og kjekt at den er koffeinfri, da kan man jo kose seg på kvelden uten å være redd for nattesøvnen 🙂

    3. Snille gode karidansen <3
      Og disse to tingene passet så godt til meg også, at det nesten var litt "skummelt" 😉
      Jeg har ikke vært så flink med gaver og oppmerksomheter de siste årene. Det er mest av økonomiske årsaker. Men det føles utrolig godt å kunne gi noe, fordi man har lyst å glede <3
      Jeg kan kanskje snart begynne med det igjen...Å gi for å glede 🙂
      Jeg er sen i seng nå...Men nå er natten her, og forhåpentlig sovner jeg med det samme. Sov godt du også 🙂 Det er vel fortjent 🙂
      God nattaklem til deg <3

    4. Alltid gøy å få gaver, da ser man hvor glad andre blir fordi du takker og gir en klem, hehe! Men jeg liker best å gi. Jeg er et gi bort menneske, bruker mer penger og tid på andre enn meg selv. Lager gaver og kjøper gaver <3
      Takk, det er fordi de er noen fantastiske personer, du skulle bare visst... <3

    5. Så heldig dere var da, og ordentlig koselig gjort av Karidansen! Jeg er nok ikke flink nok til å gi gaver sånn helt uten grunn, kanskje fordi jeg føler at om det er til familie, så må alle få likt. Ja ikke det samme, men summen må være ganske lik, sånn at ikke noen føler seg urettferdig behandlet. Men det blir litt småting til ungene innimellom. Klemmer <3

    6. Fru Stussli: Mest moro utenom jul og bursdag 🙂 Stakkar deg som må være ute hele tida, men det er vel bare en periode nå kanskje? Ha en fin kveld min venn <3 klemmer <3

    7. morsmiddag:Helt enig med deg, vi feirer nesten ikke vi. Jeg er litt kalender -gal, som du kanskje har fått med deg? Julekalender på bloggen her, men ellers er jeg lite julete 😀

    8. fjellgeitbundingen: Koselig bloggtreff ja 🙂 Hm…nei, det må være den mystiske blomsten det da…for du er jo litt mystisk vet du 😀

    9. Lisbeth Pedersen: Ja, det må være rart når de flytter. Stakkar deg som må stå i det der i 14 dager…Jeg har jo akkurat avsluttet selv… Ha en fin kveld Lisbeth 🙂 KLemmer <3

    10. Lydia: Helt enig med deg 🙂 Jeg elsker å se hvor glade folk blir, man ser smilene og gleden, og spenningen før de åpner. Mye mer moro enn å få. Men jeg er en gave-hund SELV også altså, som en liten unge jeg når det kommer gaver til meg også 😀 Jul og sånt 😀 Du er fin da, som gjør dette til de du fortalte om 🙂 Koselig <3

    11. Så koselig! 😀
      Jeg elsker å overraske folk utenom bursdag og jul, gir ofte gaver eller fine kort/brev/meldinger. Jeg bare elsker det, for jeg får så mye tilbake -Av og til en gave tilbake, men det er ikke det viktigste. For meg er det viktigst eå få et tusen takk, noen fine ord og en klem. Det er det viktigste for meg, det er det beste jeg kan få <3 Jeg var i Danmark i sommer, og jeg kjøpte masse gaver til mange folk! Til og med til et par som jeg bare knapt kjenner i sammenheng med at de er foreldre som leverer barn på trening der jeg er hjelpetrener. Hu ene dama fikk gaven for noen dager siden, og den takknemligheten hun viste, den meldinga hun sendte meg for å takke enda mer, de klemmene og samtalene hun ga.. FANTASTISK! "Den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad" sies det, og det er sant!

    12. Min matgale verden: Jeg fikk den da jeg traff dem 🙂 Koselig <3 Jeg gjør ikke så ofte jeg heller, mest til folk på blogg 🙂 Men av og til søster eller mamma 🙂 Klemmer <3

    13. Så gøy å få treffe bloggvenner 🙂 og heldig er du som får så fine gaver. Ja jeg kan kjøpe gaveting utenom bursdager, når jeg kommer over noe spesielt i butikkene. Akkurat nå blir det masse gavekjøp til en av mine ungdommer som skal flytte for seg selv. Rart når de er så stor og flytter ut. Så nå skal jeg sy gardiner og duker. Så her blir 14 dager med flyttesjau nå 🙂
      Ha en strålende dag 🙂
      Klemmer

    14. Pleier å overraske kjæresten, svigermor, tantebarn og mennesker jeg er glad i med små ting innimellom 🙂 Det syns jeg er super koselig, elsker å se uttrykket til andre mennesker 😀

    15. Så artig 🙂 kreativitet og spontanitet er noe alle burde fått utlevert på blåresept 😛 Jeg gjør det vel ikke så ofte da,, men det hender,, det hender 🙂

    16. Håper både sjampo og te faller i smak! Ja, jeg liker å finne på små overraskelser i blant. Da koser jeg meg! Jeg liker også å få en liten oppmerksomhet i blant! Det trenger slett ikke å være dyrt. Det er mer tanken og oppmerksomheten som teller! 😀

    17. Så koselig, flott med sånne overraskelser! Jeg er ikke så god på sånt, men det hender jeg gir bort noe jeg har kjøpt og som ikke passer likevel. Da er det greiere å gi det bort til ei venninne enn at det skal ligge i skuffen/kastes. Idag skal jeg forresten gi bort en bursdagsgave, og det blir kos. Ha en super dag! 🌞

    18. så hyggelig da :)) ser deilig ut både te og shampo.
      Vel jeg gav no min datter ei gave i går den ble hun meget glad for 🙂 ellers er jeg flink til å gi bort strikkagaver utenom jul og bursdager

    19. Så koselig. Overraskelses gaver er de beste, både å gi og å få. Jeg gjør gjerne det når jeg kan 🙂 God Torsdag Frodith 🙂

    20. Hei Frodith, jeg har nå lest innleggene dine siden den flotte paraplyen, og herlighet så koselig dere så ut til å ha det på bloggmøte og jeg kjenner meg utfordret i to av de andre innleggene. Hvilken blomst jeg er har jeg aldri tenkt på. Kommer til at jeg vet ikke vet ikke hvilken blomst jeg er. Ikke rose, kaktus, men ellers aner jeg ikke…Kanskje du har et forslag?

    21. Helt ærlig så synes jeg det er mye mer koselig å gi noen gaver utenom jul, for da blir alt så hysterisk. Jeg er en av få som ikke er glad i det hysteriske julegreine. Å sånn var det 😉 .
      Det er jo veldig koselig at noen tenker på en og vil gi noe til en.

    22. Så koselig og gøy å få ting som kan brukes 🙂 du får ta deg en dusj og en kopp te og nyte gaven! Jeg er ikke flink til å overraske med gaver i hverdagen annet en til datteren min og mammaen min da. Må gjøre noe ned det 🙂

    23. Så koselig! Det var jo en skikkelig fin gave også 🙂
      Er kjempekoselig å gi gaver utom bursdager og jul. Kanskje det er de beste gavene å gi også 🙂
      Nå er det bare en time til våtdrakta skal på igjen. Gru-gleder meg til dagen på Eidskogen 😀
      Ha en finfin torsdag!
      Mange klemmer

    24. Så koselig! Snille ho! 🙂 er ikke alltid så flink til det sjøl, men dette er andre påminnelse på to dager om hvor godt det er å glede andre….. ha en super dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg