Den lille kvirrevitt-fuglen i naboleiligheten ;-)

 

Når du åpner døra i blogg-leiligheten din, og du ser det er Cuskima på utsiden, da vet du det blir en hyggelig stund i blogg-sofaen. Cuskima tar alltid med seg noen gode historier, litt smil og latter, og en kopp blogg-kaffe på termo-krus. Hun kvitrer som fin pipp på blogg, og er ikke så langt fra i virkeligheten heller 🙂

Cuskima er blid, pratsom, og full av liv. Hun er snill og tar vare på folk. Og har et stort hjerte for både dyr og mennesker.

Cuskima har to av arvingene til Salt og Pepper (tøyrottene mine)  boende hos seg….de små rotte-ungene… nemlig


disse to søtingene…:-)

 

 Jeg har møtt Cuskima to ganger, og forrige gang var nå i sommer, når jeg dro til Bergen for å treffe en bunch med bloggere. Og Søte Cuskima kom å møtte meg på toget, fulgte meg til hotellet, så til at jeg kom meg vel inn der. Og passet på meg hele helgen 🙂 Hun var med på middagene begge dagene, og hun fulgte meg til toget på søndagen.

 

Snille Cuskima! <3 Denne uka er hun fryktelig travel, men HVIS hun stikker innom her,  ville jeg hun skulle se at jeg ikke har glemt henne, så langt derifra 🙂 

For i dag har hun nemlig bursdag igjen…og vil du lese innlegget fra i fjor, så er det HER. 

 

Kjære Cuskima

 Gratulerer med dagen i bøtter og spann 😉 Kos deg med venn og kaker og skravling og alt.  Store bursdags-klemmer til verdens fineste Cuskima,  min venn i naboleiligheten <3

 Ny kake anledning dagen  😉

 

 

Og til deg som leser dette: 

-Kjernner du Cuskima?

-Har du hatt bursdag her i blogg-blokka?

 

 

 

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #cuskima #bloggvenn
26 kommentarer
    1. Så herlig..
      Du glemmer aldri, og ja skjønner at du følte deg godt tatt vare på.
      Gøy når en møter mennesker en har det så kjekt sammens med.
      Noen dager siden sist hun var innom.. Dagene blir vell aktive for henne også.
      Håper hun hadde en nydelig dag.:)

    2. igjen tusen takk frodith for masse flotte ord, eg fikk endel besøk av nye fjes og noen dukket opp igjen som eg har fultg før eller de meg..så det var veldig kjekt 🙂
      ha en vakker helg….og eg håper at alle får slappet godt av og hvilt og nytt og tilbragt den på beste måte
      klememtingene <3

    3. For et herlig innlegg:D Hvem kjenner ikke til fine, gode Cuskima? Jeg ser ofte at hun har lagt kommentarer igjen på så mange blogger og det er alltid hyggelig, alltid oppmuntrende ord+så setter jeg så stor pris på fyrverkeriet som er henne:D Hun gjør seg absolutt bemerket og det på svært positiv måte:) Så gratulerer (nå på overskudd) så masse til beste Cuskima!

    4. Gratulerer så mye til Cuskima 🙂 Kjekt å få bursdagshilsen servert sånn som dette. Det er koselig synes jeg <3
      Klem <3

    5. Kjenner ikke cuskima, men hun er helt sikkert grei. Bor i Bergen vel, men er kanskje “stril” som meg? Gratulerer henne så mye med dagen, hun kommer til å huske den som en av de varmeste denne sommeren…

    6. Ja jeg kjenner Cuskima, og har vært så heldig å få møte henne flere ganger. Herlig dame, som det er lett å prate med. Jeg var jo med i rottebabydåpen også, og det var gøy! Klemmer <3

    7. Kjenner henne ikke, men kanskje hun har fått en ny leser når jeg titter innom bloggen etterpå 😉
      Kjempefint innlegg med mange fine ord. Trengte å lese dette nå, er så fint å lese fine ord som er gitt til andre, og lese svarene <3

    8. Åååååååh det var derfor det var kake hos henne, nå skjønner jeg plutselig, masse grattis med dagen til flotte Cuskima <3 <3 og goodklæ til søs som følger med og for et vakkert blogginnlegg såklart <3

    9. et koselig innlegg,jeg kjenner nok ikke cuskima nei,ikke har jeg vært i bursdagsblokka heller :)) men jeg sender uansett masse gratulasjoner til bursdagsbarnet

    10. Gratulerer til cuskima. Leser bloggen hennes jevnlig, en fin blogg med masse fine innlegg. Håper hun har hatt en fin dag idag.

    11. Jeg kjenner cuskima ja 🙂 Utrolig koselig er hun 😀 Så nå må jeg inn å ønske henne gratulerer med dagen 😀 Jeg har fått bursdags hilsning fra deg her jeg også 😀

    12. Jeg skal besøke Cusima, kjenner navnet men greier ikke orientere meg hva slags blogg. Men snart veit jeg mer. Og er Cusima innom her sier jeg GRALULERER til DEG:)).
      Du sier så mye fint om henne Frodith, så derfor må jeg så klart innom.
      Jeg skifta tall i sommer, er liksom litt på kanten mellom to stjernetegn….så usikker om jeg er den jeg har trodd :))))), så går litt stille i dørene disse gammeldagene…..men skreiv litt om det i år.

    13. Så skjønn du er min venn -tusen takk for nydelig innlegg og masse fine fine ord og flott kake -den passer ypperlig i dag <3
      Eg er så heldig som kjenner deg som fikk bursdags hilsen både i fjor og i år og enda heldigvere fordi eg har møtt deg 🙂
      Helgen i Bergen var helt super så det var bare en sann glede både for meg og de andre jentene -vi hadde det kjekt og mye gøy sammen -latteren satt løst 🙂
      Eg svinger innom siden besøket mitt sover enda og eg måtte oppdatere meg bittelitt om hva som skjer i blogglandia:) Blir litt lange netter her siden han er på feil tidssone og ikkje flink å snu døgnet 😀
      igjen tusen takk fineste goeste du...eg blir jo rørt av sånt eg da og alle de andre fine kommentarene fra de andre som leser din blogg -tusen takk skal dere ha alle samen.
      ha en vakker helg <3
      Klemmetingene <3<3

    14. Gratulerer tl fineste Cuskima 🙂 ….. jeg er så heldig å”kjenne”henne og liker både henne og bloggen veldig godt 🙂 Koselig innlegg og du kjenner henne jo ekstra godt som har møtt henne to ganger 🙂 Turkis kake passet jo perfekt etter det jeg har oppfattet ….. Klem til dere begge <3<3

    15. Hei! Jeg kjenner ikke Cuskima 🙂 Jeg er ganske ny her på blogg, så synes det er herlig å treffe andre 🙂 I og med jeg er ganske fersk, har jeg bursdagen til gode, da den er i desember! Jeg må ta en titt innom Cuskima 🙂 Gratulerer med dagen til CUSKIMA!!!!! Ønsker alle en strålende dag 🙂

    16. Nei, jeg kjenner henne ikke annet enn fra det du har skrevet! Og det høres jo veldig positivt ut.:D Ja, jeg har jo hatt bursdag i bloggboka – og da ble jeg imponert over hvor mye Frodithen hadde klart å fange opp i løpet av kort tid! 😀

    17. Hei på deg
      Så koselig et bursdagsinnlegg. Jeg kjenner ikke damen, men det hender jeg er innom bloggen og titter litt 🙂
      Gratulerer med dagen Cuskima!!!
      Ha en strålende helg!!
      Mange klemmer

    18. Jeg har vært innom noen av de andre fine bloggvennene dine, men ikke Cuskima, – gratulerer så mye med dagen til henne!💐 Jeg får nok ta en titt på bloggen hennes også. Du vet ikke når jeg har bursdag, men her er et lite hint: Den dagen jeg kommenterte at jeg lignet mest på en kjøttmeis og spiste marsipankake, hihi. ☺️ Og du må ikke stresse med å lage et bursdagsinnlegg til meg altså, men moro å dele datoen med deg.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg