Noen som ikke har fått KAKE? (bursdag-snoke-innlegg ;-) )

 

Ja, det kan du få….

Alle her inne vet at jeg ikke er noen “Master-chef” eller har vunnet ” Kake-krigen” eller noe i den gata der…Jeg kan knapt lage særlig vellykket mat bare til meg og samboeren… MEN…alle vet også at jeg er en skikkelig “Bakemester- Harepus” når det kommer til Cyber-kaker!!

Jeg kan bake ALT her inne nemlig. Og ganske så fine kaker om jeg må få si det selv… Hva de smaker, vet bare de som får dem…OG de blir som oftest utdelt på bursdager…

Vel, så om du har en bursdag jeg ikke vet om…så har du sjansen nå til å fortelle meg det…Og litt andre småting jeg TRENGER å vite her hos meg 😉

Og siden jeg er litt grei får du vite litt om MEG først…

 

 

 

 

Og så DEG….

 

Så da er spørsmålene mine til deg:

1) Når har du bursdag? Dato…

2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig?

3)Hvor liker du å reise?

4)Hvordan type filmer liker du?

5)Hva er favorittfargen din?

6) Hva er hobbyen(e) dine?

 

 

#bursdager #informasjon
22 kommentarer
    1. Så hyggelig å få bil litt bedre kjent da.
      Her er litt om meg:
      1. født 20 september
      2. Har fagbrev som kokk, men jobber deltid som renholder, dette av praktiske årsaker.
      3. Jeg liker meg godt i varmen, helst i nærheten av vann (vann gir meg sjelero) og du finner meg definitivt ikke blant dem som følger etter snøen til fjells når den tiner om våren 😉
      4. Turkis og grønt er favorittene, men alle rene, klare farger gjør meg glad. Fordrar ikke “gusjefarger”. De gjør meg deprimert.
      5. Synger stort sett overalt, uten sang og musikk ville livet blitt tomt. Ellers lager jeg smykker, fotograferer, syr – gjerne omsøm. Og så syns jeg loppis er veldig artig.

    2. passion4lifeandtravel: Jeg har heldigvis fått litt opplysninger om deg på snokeinnlegg før, men tar med dette også 😀 Herlig <3 Føler jeg kjenner deg litt ja <3 KLememr og fine dagen i solen <3

    3. Jeg har bursdag 31 august, og siden du titt og ofte er innom denne reisebloggen min som er krydret med passionfor life, så vet du jeg elsker naturen, foto og reiser.
      Det hender jo du også er innom jobbebloggen min passion4therapy, og da ser du min andre lidenskap som er naturmedisin og ikke minst eteriske oljer.
      Jeg har jobbet som trener hele livet ved siden av naturmedisin, fra drevet treningsstudio til å være aerobic og zumbatrener, elsker alt fra kampsport til maratonløping og dans, men pga så mange kneoperasjoner og artrose, blir det nå mest turgåing og litt salsadansing.
      Jobber fortsatt med naturmedisin, underviser og skriver kompendier om eteriske oljer, og ikke minst jobber som massør, elsker å være i min lille turkise hule hos passion4therapy <4
      Jeg har egentlig ingen favorittfarge, men elsker farger, både svake og sterke.
      Når det kommer til filmer, så elsker jeg å le, så det blir ofte romantiske komedier, men jeg skriver og leser nok mye mer enn jeg ser filmer..

    4. Du er rett og slett bare så herlig!! Jeg liker så godt å bli bedre kjent med menneskene bak bloggen, så alle innlegg som forteller meg mer, settes stor pris på:) Jeg slenger ved mine svar på spsm og takker for interessen du viser for folk, det rører meg virkelig <3
      Jeg har bursdag 28 mai (fun fact, mamma hadde termin den 18, så vi kunne delt bursdag, du og jeg, hadde det ikke vært for at jeg tydeligvis trivdes såpass godt i den lille leiligheten i magen - enten det, eller så var jeg nøye med timingen slik at det gikk som det gjorde; jeg ble født på pinseaften 1977).
      Jeg jobber ikke, er trygdet grunnet ryggen og psyken (har hatt depresjoner og angst siden jeg var 18.5. Angsten meldte seg ved 20års alderen. Dette definerer meg overhodet ikke, jeg lever etterhvert svært så bra med det i forhold til gjerne mange andre, men det er dessverre stort nok til at jeg ikke fungerer i jobbsituasjon). Jeg er sanger og låtskriver og det er dette jeg etterhvert vil livnære meg av:) Jeg har sunget siden før jeg kunne snakke rent, musikk er noe av det aller beste jeg vet om:)
      Jeg elsker å være turist i egen by og eget land for den saks skyld:) Pga jeg har hatt dyr omtrent sammenhengende siden jeg var 20-22, har det ikke blitt det helt store av reiser utenfor hjembyen, men dette har også med økonomi og psyken å gjøre. Men jeg trives fantastisk godt i Bergen og så lenge jeg har familien og dyrene mine, har jeg det herlig her jeg er:)
      Jeg ELSKER skrekkfilmer! Suspense/thriller, skrekk/grøss - virkelig elsker det:D Jeg er også veldig glad i action og gode komedier.
      Favorittfargen min er magenta (tror det ble beskrevet et sted som a violent shade of purple, og det+elektrisk lillafarge synes jeg er en god beskrivelse) /lilla, jeg elsker mange gultoner+fluoriserende 'giftig'-grønt (slik som ofte er i tegnefilmer - tenker blant annet på grønnfargen som er rundt Maleficent i Tornerose-tegnefilmen), men er også veldig glad i blåtoner og rødt.
      Hobbyene mine/ting jeg liker, er å være med familien og dyrene mine, dyr generelt, være i naturen/gå turer, lese, skrive, synge, arrangere selskap/besøk, liker å strikke også, men har ikke talent for det;) er så glad i loppemarkeder, kafé med venner/familie - og det var det jeg kom i farten.
      Haha, stakkars deg, du spurte så fint etter informasjon, så får du et bøttelass fra meg - beklager om det prikker for øynene dine etter denne avhandlingen her! God klem:)

    5. Ja, det var såå koselig å få være hedersgjest, – så trivelig å få en helt egen dag for oss bloggløse, snille deg. ❤️ Idag skal jeg på 25-årsjubileum i flott vær, så da skal jeg ha på meg Desigual-kjolen min. Nå har forresten nyhetene kommet inn i butikken de har på Byporten, – så det på facebook-siden deres. En strålende dag ønskes deg! 🌞

    6. Hanne Beate: Ja, koselig å få vite litt mer om alle 🙂 Og flere bloggere også jeg ikke kjenner til mye slik info om, så jeg legger ut dette innlegget, så kan nye melde seg som de vil 🙂 DU har jo nettopp hatt bursdag du da, og jeg visste ingenting 😮 Oi!! Men du fikk være hedersgjest på bloggløses dag da 😀 Fin kveld til deg 🙂

    7. Så koselig at du vil bli bedre kjent med oss, og meg uten blogg er jo mer ukjent enn mange andre. Her er svarene mine:
      1. Jeg er født 9. august 1967.
      2. Jeg har litt utdannelse innen landbruksregnskap, men driver to gårder sammen med mannen min. Fra 1990 – 2009 hadde jeg melkekuer, men nå er det bare kornproduksjon.
      3. Da jeg var liten var vi på utenlandstur iblant og besøkte bl.a. kjente i Nederland. Nå er det lenge siden jeg har vært utenlands, men liker godt både skogsturer og byturer her til lands.
      4. Jeg liker best komedier.
      5. Favorittfargen min er lilla.
      6. Jeg liker å strikke, bake og holde på ute i hagen.

    8. Hei!
      Jeg har bursdag 12 desember 🙂
      Jeg er utdannet legesekretær – har jobbet 10 år på legesenter, byttet jobb til hjemmesykepleien og tar nå utdanning som privatist i Helsefagarbeiderfaget 🙂 Er ferdig med skriftlig eksamen og har igjen nå den praktiske 🙂 Er uføretrygdet 60% og jobber 40%.
      Før likte jeg alltid sydenturer – nå betyr fjella mer og mer for meg. Men elsker weekendturer og drar gjerne utenlands. EN uke i varmere strøk kan jeg holde ut 🙂
      Jeg liker actionfilmer, eventyrfilmer, serier, krim, komedier 🙂
      Hmmmmm fargene mine er rød, grønn og blå 🙂 Men ser at jeg har en del rosa 🙂 Ikke enkelt med favorittfarge.
      Min hobby er acrylmaling på lerret (abstrakte bilder) og jeg skriver dikt. Har stor lidenskap for fotografering i vår flotte natur. Går mye i fjellet og i fjøra.
      Det var litt om meg. Koselig å lese litt om deg også! Ha en fin helg 🙂

    9. 1)13.juni 2) ungdomsskulelærar 3)I Noreg, Italia er ein god nr.2 🙂 4) Action, historisk, komedie, drama, kjem litt an på humør… 5) gul 6) slektsgransking 🙂

    10. Koselig å bli kjent med deg.. 🙂
      Så ..svar på dine spm..
      1) Blei født 29.aug. i -83
      2) E utdanna hjelpepleier, men for tia ikkje i jobb…
      3) E ikkje så bereist.. Men trives best ute i naturen..
      4) Like stort sett det meste, men drama eller komedie e vel å foretrekke..
      5) Blå og KNALLrosa e favorittan..
      6) Elske å lese, brodere, tegne..

    11. Ja.. Jeg har tegningen du tegnet til meg på 30 års dagen min, den var meg på en prikk 🙂 I år feiret jeg bursdagen min med hele familien i vakre Køben, det var kos det! Hva gjorde du i år? Noe spennende?

    12. Hanne: Ha-ha, ja tror det. Jeg har hvertfall datoen din på listen min <3 For jeg har jo til og med tegning av deg, i fjor. I år skrev jeg ikke tror jeg, for det var SÅÅÅÅ lenge siden du hadde vært her inne...

    13. fruensvilje: Takk for info 🙂 Flott 🙂 Selv om det er en stund til din bursdag 🙂 Men jeg glemmer det ikke vet du Ha en fin kveld du <3

    14. Bursdag 30.Mai, jobber for et skadedyrfirma i Trondheim på kontor, jeg liker å reise hvor som helst så lenge jeg er med godt selskap. Elsker skrekkfilmer, komedier, thrillere, krim ja.. Det meste så lenge det er godt laget. Jeg er glad i ALLE farger 🙂
      Hobbyen min er nok hund.. 🙂
      Også kom jeg på nå at alt dette tror jeg du vet fra før 😀

    15. så koselig å bli litt bedre kjent med deg da :))
      min bursdag er 21 juni
      jeg ble tidlig uføretrygda pga slitasjegikt da særlig med problemer i nakken
      jeg elsker å dra på cruise til fjerne himmelstrøk og campe i Norge
      jeg digger den danske bondeknølen på tv,og ellers alt av mat og hageprogrammer
      min favorittfarge er grønn
      jeg strikker,fotograferer,styrer i hage og høster mat fra naturen,all mat her i huset er stort sett laget fra bunn og jeg liker å høste det jeg kan selv :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg