Margarites med M <3


Møt Margarites <3

Mild, myk, morsom og munter.

Morgenfugl, mor og moderlig med mange mini-er på jobb.

Modig menneske, merker mange.

 

 Frodith Møtte muntre Margarites mellom munfuller mat.

Margarites møtte mus og meg, med mye moro 😀

 Margarites min venn:

Gratulerer så mye med dagen!

Kjempeglad jeg møtte deg her inne. Kjempeglad for alle samtalene vi har hatt på bakrommet. Kjempeglad jeg møtte deg i Bergen. Kjempeglad for at du er du <3 Snill, glad, morsom, mild, blid, uhøytidelig, ærlig, åpen og masse mer <3

Kos deg masse på dagen din, og slik som DU vil. <3 Og håper du likte varianten med M 😉

 

 

 

 

HER er innlegget fra i fjor, om du vil lese det 🙂

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #bloggvenn #margarites
21 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til M <3 Så artig å vinkle det med så mange m'er. Veldig godt gjort synes jeg 😀
      Håper du også har en fin dag Frodith. Fortsatt god helg 🙂 Klem <3

    2. Åh. Det var en flott M-hilsen til Margarites. Dæsken du er kreativ altså!! Og tegningen. Nydelig!! Du kan snart bli sånn tegner for politiet du, hva heter det igjen…..æsj, nå har jeg løst sudoku hele sommeren, men likevel altså!! Husker jo ikke noe mer!! Hva var det nå igjen, argh!! Altså!! Hurra for verdens fineste Margarites 🙂 La oss spise kake 🙂 klemmer

    3. Musen makk…eller tusen takk fineste Frodith! Jeg blir helt rørt og overveldet av gode ord og hyggelige hilsener. Ingen sak å bli 50 da. Her går det i ett, har vært i byen og spist lunsj med min mann og kino etterpå…for jeg måtte ut av huset. Når jeg kom hjem var det ingen tegn til feiring hjemme, så nå skal vi ut…hjelp! Men det blir nok veldig bra. Trodde bare jeg viste litt mer enn jeg gjør. Men feiring blir det. Stor klem fra meg, og igjen tusen, tusen takk <3

    4. supermasse gratulerer med dagen til fineste Margarites…hun fortjente et morsomt M innlegg i bursdagsgave 😀
      De av oss som er så heldig å kjenne henne vet at hun er helt som du beskriver….leken morsom, åpen…..og bare utrolig skjønn <3
      ha en fantastisk lørdag fineste frodith<3

    5. Herlig <3
      Jeg kan forestille meg at dere to matcher hverandre veldig bra. Snille, gode, morsomme og omsorgsfulle damer begge to <3
      Nå skal jeg løpe inn og gratulerer 🙂
      Ha en finfin dag frodithvenn <3

    6. Dette var den flotteste M-varianten jeg har lest noen gang 😀 Heerlig bursdags hilsen! Hipp Hurra til henne! Nå skal jeg snike meg inn til henne å sende en hilsen der også 😀

    7. Gratulerer så mye til henne 🙂 oppfatter henne også som veldig hyggelig :)) Masse flotte M ord til fine Margarites her ..og koselige bilder :)) Lørdagsklem til dere begge <3<3

    8. Hipp hurra og gratulerer med dagen til Margarites! Jeg skal ta en titt innom bloggen hennes også, – hun virker som en kjempetrivelig dame. Så koselig av deg å huske på oss alle sammen. <3

    9. Så kjekt med en nydelig hilsning.
      Gratulerer så mye med dagen din. Håper den nytes.
      Så tl deg Frodith. Du husker alle. Snille deg:)

    10. Gratulerer så mye med dagen til Margarites <3 For et herlig innlegg du har skrevet om henne, og det er en fin blogg jeg har vært en del innom :).For noen flotte jenter på alle bildene, ikke i tvil om at dere koset dere sammen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg