Peter Pan-vikaren er på plass igjen… ;-)

DU vet Peter Pan…at han strevde med å få skyggen sin til å henge fast…? Og at han måtte sy den fast faktisk…? Vel, min skygge har ikke problemer med å sitte fast…Når sant skal sies har jeg så mange skygger, at jeg ALLTID har noe å ta bilder av… Nei…likheten med meg og han PETER er mer at vi er veldig barnslige…Og ikke alltid så villige til å bli voksne… Så selv om jeg ikke akkurat lider av noe Peter Pan- syndrom…så har jeg noen trekk felles med han 😉

Og jeg elsker å ta bilder av skygger!! 

Hvert år, hver sommer har jeg hatt en Peter Pan -utstilling i Galleri Frodith…MEEEEN….I år har det jo ikke vært noe sol å snakke om…Og uten sol- ingen skygger….

Men man vet aldri…kanskje denne senhøsten bringer litt sol….KANSKJE vi rekker en Peter Pan- utstilling….?

Jeg har hvertfall lekt meg litt…..

Og HVIS det blir Peter Pan -utstilling, så skal jeg varsle deg , med HØYE rop…. for DU er da en av kunstnerne i så tilfelle 😉


Her på favoritt -stedet mitt, hva skygge-bilde-mekking angår …

 

 

Hvis jeg setter i gang Peter Pan-utstilling, blir du med da??

 

 

#foto #skygger #peterpan #utstilling
24 kommentarer
    1. Veronica S: He-he, jeg også. Jeg får KUN lagt ut innlegg og besøkt andres blogger. Rekker sjelden noen svar også. Men NÅ har jeg litt tid 🙂

    2. Et høyt og rungende JA til Peter Pan utstilling! Bilder av skygger kan være så sterke og gi en helt spesiell følelse, dybde og stemning. Et av favorittbildene av min hund Dina og meg, er et der man kun ser skyggene våre sammen – det bildet er meg så inderlig kjært <3

    3. Klart jeg er med, for et skyggebilde må jeg da klare å få til. Her har det heller ikke vært sånn veldig mange skyggebildemuligheter, men nå om dagen har vi det superherlig. Har likevel ganske mye å gjøre, men jeg tar med med kamera og ser om morgendagen byr på noen muligheter. Kjekt med utstillinger! Klem <3

    4. Klart jeg er med! 🙂 Og med finværet som kom nå skulle det være duket for skygger både her og der 🙂 Artige bilder, det blir liksom ikke et menneske som sitter der, det er liksom ikke deg, det er en figur. Ikke et menneske, men en figur. Det tenker jeg når jeg ser bildene dine i innlegget, hihi klemmer

    5. Stilige de bildene dine :))…skal ikke se bort i fra at det kommer et bidrag fra meg ..hehe..:)) Håper du får slappet av litt utover dagen og koser deg i sola 🙂 Klem <3

    6. Jeg blir gjerne med, – er så glad i utfordringene dine. 😊 Jeg har et par stykker, men skal ta noen flere mens det ennå er sol for man vet aldri når det blir grått igjen. Fine de du hadde tatt da, – blir litt utfordring å være kreativ nok. Gleder meg til invitasjon!

    7. Jeg er med jeg 🙂 Tok et skyggebilde med mobilen i går…Men vet ikke om det ble så bra da 😉 Men kanskje er man heldige og får til enda flere 😀
      Flott skygge du har fanget i alle fall 🙂
      Klem <3

    8. Jeg tok faktisk et skyggebilde her om dagen – ikke et spesielt festlig et, men det bedrer seg nok med litt øvelse! Stilig med den Peter Pan – montasjen din. Sånt har ikke jeg lært meg ennå! 😀

    9. Ja dette kan bli gøy, jeg blir med og vil ta flere kreative skyggebilder. Skyggebilder er artige saker. Ha en fin dag.

    10. Margrethe: Bra, jeg sier fra 🙂 Blir ikke noe innsamling før helgen hvertfall 😀 fulle dager på jobb, og rekker lite blogg nå om dagen.. 😀 Men moro du blir med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg