Travle tider…. ;-)

Som du vet er det JEG som har den beste jobben i verden. 😉

Vel er det litt travle tider om dagen, mye nytt å lære, etter litt omorganisering av undervisning av døve barn…MEN , jeg koser meg med å lære mye nytt…Det bare går litt fort innimellom….Litt som følelsen av å kjøre vaskemaskin…. 


Det går fryktelig fort rundt…og man blir kastet litt hit og dit…uten at man HELT er klar over “svingene”…og noen ganger kan man komme ut som en våt sokk eller slitt skjorte…

Men etter noen dager på snora….. i helgene…er jeg god som ny…

Og noen dager er ekstra spennende på jobb, og det er en sånn en i dag. Jeg er på en mini-jobbtur igjen…møter masse nye kolleger og spiser god mat 😉

Og i dag har jeg vært en tøff Frodith og trått LITT utenfor komfort-sonen min, og utfordret meg selv. Og det er nok sunt 😉 

Nå skal jeg spise hotel-middag og ligge i hotell-seng igjen…For en luksus-jobb <3 Da får det heller “stå til” at man har litt VEL store og   “nervøse” sommerfugler i magen noen ganger i denne jobben…

 

 

 

Er du nervøs for nye ting som du ikke kan helt?

Er du ofte på hotell? 😉

Har du mye å gjøre om dagen?

 

 

 

 

#arbeid #spenning #stress #hotellopphold
18 kommentarer
    1. Så tøff du er! 🙂 Jeg kjenner meg veldig igjen i det å få sommerfugler i magen når man må ut av komforsonen. Spesielt om det innebærer masse nye mennsker på en ukjent plass. Men det er sikkert deilig å komme seg litt bort da, og ikke minst å sove på hotell! 😀 Jeg er jo veldig mye på hotell, men sover dessverre svært sjelden over 🙂
      Håper du koser deg masse videre på tur, med god mat og hyggelige kolleger <3

    2. Ja, det er nok sunt å trå litt utenfor komfortsonen. Bare det ikke tar helt av liksom 😉 Og litt travle tider er jo også sunt, så ser man hvor bra det er når dagene har normalisert seg igjen.
      Jeg har det travelt føler jeg. Men med min fart og min begrensning, så er det jo barnemat i forhold til andre sine travle hverdager. Hos meg er det nok ganske travelt i hodet i grunnen 😉
      Jeg bor ikke så ofte på hotell, men i enkelte ferier og langhelger gjør jeg det, og koser meg gluggers 🙂
      Jeg kan bli nervøs jeg også, men har merket at når jeg er på mitt sløveste, altså…når jeg er skikkelig sliten, så gir jeg egentlig blaffen i å være nervøs. Det krever for mye. Da får jeg en sånn holdning at “går det, så går det. Går det ikke, så er det ingen som stryker med likevel.”
      Kos deg på tur du…selv om det er litt hektisk <3
      Småtravel klem fra meg <3

    3. lenge siden hotell nå og da var det ikkje i forbindelse med noe kjekt heller….vakre flotte hotell er en sjeldenthet, syns ofte hotell er litt oppskrytte sykehus 😀
      Ernst Hotell i kristansund derimot er et hotell etter min smak <3
      ha en vakker dag og du er flink som er utenfor comfortboksen din <3
      klememtingene

    4. Utfordringer kan være veldig fint. Viktig å føle beherskelse, at det som skjer er innenfor det en behersker. Tor du er heldig å ha en veldig givende jobb.
      Jeg har likt utordringer, men etter jeg ble utbrent må jeg være veldigforsiktig.
      Og etter jeg ble det har det vært mye mindre reisedøgn, men skal faktisk ha ett hotelldøgn like etter jeg begynner på etter ferien.
      Så enda har jeg ferie og bare koser meg, men det var ganske travel de ukene i sommer.
      Ha en fin dag, klem <3

    5. Jeg også har sommerfugler i magen når det er noe nytt som skal skje og jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få det til. Nå er det snart tresking, og med en ca 30 år gammel tresker er det spennende, – masse som kan gå istykker! Da er det greit å ha en mann som kan reparere, og som også kan kjøre den innimellom. Ellers har jeg vært bekymret for skolestarteren, og grudde meg nok mer enn han til å begynne på skolen, haha. Han har gått i en annen bhg. enn de andre i klassen, men igår fant han en lekekamerat så da var mamma lettet.
      Lenge siden jeg har bodd på hotell, men det er så behagelig, så kos deg! Håper sommerfuglene i magen har forsvunnet idag, – ellers er det et tegn på at man er konsentrert og ønsker å gjøre en god jobb, og utfordringer er bare bra.

    6. Du har så herlige bilder på ting:) Og åh, jeg elsker å ligge på hotell! Jeg tror sist gang jeg lå på hotell, var i slutten av mai 2008 – min søster og jeg pleide å ta inn på forskjellige koselige hotell rundt omkring i egen by, lese Harry Potter høyt for hverandre og bare storkose oss med stemningen:D Haha, jeg er så sær på belysning at jeg pleier å ta med egne lamper og telysholdere slik at jeg får en fin og varm tone i rommet (det er enormt viktig for meg, jeg blir rett og slett dårlig av grell belysning), så jeg har som oftest med meg smålamper og slikt for å skape fin stemning:)

    7. Jobb hvor man må være på hotell høres slettes ikke værst ut når sant skal sies. Noen ting jeg ikke kan helt synes jeg er spennende å prøve på, det kommer bare helt an på hva det er liksom 😀 Du må kooose deg masse søs <3 Jeg er nesten aldri på hotell men jeg har masser av masse å gjøre om dagen, nesten så mye at jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne tilogmed 🙂 Nattaklæmmegooodklæmmen <3

    8. Det er tøft å utfordre seg selv…Jeg synes det er blitt verre med årene, og i jobbsammenheng har jeg hatt nok spenning og utfordringer, så har valgt å ta letteste utvei her de siste årene….
      Kommer litt an på hvilke nye ting det er snakk om , og om man har en god læremester…
      Fint du får litt igjen for å utfordre deg selv da. Deilig å komme seg litt bort og avslappende å bo på hotell…

    9. Jeg har nok vært alt for ofte på hotell når jeg var i jobb.. om jeg er det nå så er madammen med og det er jo noe helt annet 🙂 Men akkurat nå for tida er det rimelig hektisk her. så jeg rekker ikke blogge selv om jeg har mye stoff. og knapt nok lese og kommentere

    10. Jeg trodde det var jeg som hadde verdens beste jobb…., men siden vi bor på hver vår side av fjellet, så kan vi si oss fornøyde begge to 🙂 Det er travle tider hos oss og. Jeg hadde verdens beste tid i morges, vasket en maskin med klær og hang opp, tok oppvasken fra i går, og satt og spiste frokost kl 0750. Da ringte styreren i barnehagen, og lurte på hvor jeg var? Ups, der skjønte jeg at jeg hadde bommet på vakten min. Jeg skulle begynt 7.30 og ikke 8.30. Jeg hev meg i bilen og var på plass før 8.00, så da var det greit med kort vei. Det er litt hektisk om dagen på jobb, innkjøringen er egentlig over, men det tar tid før de små er helt trygge. Skulle ønske det hadde vært litt kurs med reising i min jobb, for en natt eller to påhotell er herlig. Jeg er nok nervøs når jeg skal gjøre nye ting, men man vokser jo på det og.
      I kveld har vi holdt på med garasjetaket hos mamma. Vi startet før ferien, men har hatt et langt opphold pga mye dårlig vær. Når har vi sommer om dagen, så da er det på tide å bli ferdig. Kos derpå hotell. Klemmer <3

    11. Ja jeg blir fort usikker og nervøs for ting jeg ikke kan, men stort sett går det jo bra, man finner jo ut av det, og en vokser mye på det å lære noe nytt innimellom 😀 Kos deg! <3

    12. Flott med en hotellovernatting i travelheten. Ja, sommerfugler har jeg til gagns når det er noe nytt jeg skal gjøre….men jeg var verre før! Ikke ofte jeg bor på hotell. I snitt kanskje to – tre netter i året. Tja….det BLIR i hvert fall mye å gjøre framover, i forbindelse med endringene til neste år! Gleder meg MEST! 😀

    13. Du har nok den beste jobben, og de skal prise seg lykkelige for at de har nettopp deg der. 🙂
      Kos deg masse på hotell. Hender jeg er på hotell, da som regel med jobb. Jeg nyter det maks. 😀
      Klem til deg, sender deg litt ny og frisk energi 🙂

    14. Du er tøff….. jeg er alltid litt redd for ting jeg ikke kan helt! Sover sjelden på hotell – aldri i jobb….. ikke så veldig mye å gjøre på jobb akkurat nå 🙂

    15. Du fikser det nok, for det er ikke første gangen du har sommerfugler i magen heller tenker jeg. Ja, det kjennes som en karusell eller vaskemaskin noen dager. Mye stress innimellom her også. I kveld har jeg ikke gjort noe. 🙂 Guttene mine har dratt ut for å fiske makrell, og jeg måtte bare roe helt ned. Trimtur ble det først da. Nyt hotellet, det er koselig i mellom det også. Klemsiklem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg