Ååå, så glad jeg blir!!!

Det er nemlig litt sånn…. At når man legger ut på blogg noe man har laget…Noe man har skrevet på en kreativ måte…diktet…laget …fantasert… Så er det liksom litt som å stå med hjertet i hånden… Man gir bort en liten bit av seg selv, på en annen måte… 

.

I dag tidlig gjorde jeg akkurat det. Jeg hadde laget en tekst igjen..med hjelp fra deg og de andre..og ved hjelp av mitt eget bilde..Og når man står litt sånn med hjertet på utsiden, så blir man så veldig, veldig glad, når folk liker det de leser… og sier det høyt og tydelig. Da er jeg en glad Frodith da!! <3

Takk til dere <3

Jeg koser meg jo sånn når jeg skriver disse små novelle-tekstene, og det er jo hovedsaken..Jeg kommer liksom i en egen liten boble når jeg skriver, og det kommer bare ut av seg selv… Etter all inspirasjonen fra dere…Men jeg skriver ikke BARE for meg selv nei… Det er jo veldig fint om man kan GI noen noe med det man skriver…At noen stopper opp, tenker litt, blir berørt på en eller annen måte 🙂

Tusen takk for at du leser, når jeg står der sånn med hjertet litt på utsiden <3

(og har du ikke lest novellen min, som ble til pga deg og de andre som bidro…så er den HER)

 

 

 

#takk #tekster #inspirasjon #følsesladet #glede
37 kommentarer
    1. Det er kjekt å være kreativ med ord og bilder. Og det kan komme utrolig mye vakkert og spennende ut av det. Så jeg synes det er kjempeflott dette du gjorde…Fortsett gjerne med sånt <3
      God klem <3

    2. natheless: Nei, man blir litt skjelven av sånt 🙂 Så du hadde lest nå 🙂 Og koselig å høre at du likte den, litt moro å få sånne ord fra en som skriver selv også 🙂 Ja, veldig deilig å skrive. Jeg kommer i en egen modus, og lever meg inn i det…til alt er ute 🙂 KLemmer <3

    3. Ikke lest enda,men det gleder jeg meg til. Hjertet i hånden er ikke lett. Det kan banke noe fryktelig der, og hjelp om man mister det!!!! Hold hjertet ditt varmt, og skriv på. Å skrive gjør godt for hjertet og for alle oss som får lov til å lese det! Klem 🙂

    4. Du er kreativ og utrolig dyktig til å følge opp etterpå.. og jeg var inne og leste novellen din 🙂 En flott historie.. du er flink 🙂

    5. Koselig at du synes det, Frodith. Du er ei sprek dame med mange påfunn, så leserene dine liker nok at man aldri vet helt med innleggene dine. Små lysglimt i hverdagen, for flere, tenker jeg 🙂

    6. fjellgeitbundingen: Ja, jeg ble virkelig glad over at så mange brukte tiden sin på å lese den. For det er jo litt mer tid som kreves enn et bilde lagt ut 🙂 Og hvis folk føler de har kommet i en stemning, kjenner igjen ordene sine, måtte tenke litt…. Så er jeg kjempeglad 🙂 Veldig koselig du leste den også <3

    7. etdiktomdagen: Så koselig at du likte den , og at du ble litt suget inn 🙂 Kjempeglad for de som leser dette, for det krever litt mer tid også.

    8. Fru Stussli: Ja, jeg håper på mere 😀 Må bare finne bildene som passer, og noen har jeg TENKT blir for vanskelige…som dette bildet… For MEG altså….Men så ble det bra det også, jeg kom i boblen og skrivemoduset som jeg håpet på 🙂 Tusen takk og mange godklemmer <3

    9. margarites: Så utrolig koselig å høre 🙂 Jeg kommer jo i en sinnstemning, av alle ordene, ser det litt for meg, og så er det å sette seg i boblen 🙂 og få det ut 🙂 Takk for at du leser dem <3 klemmer

    10. Hei Frodith, skjønner godt at du blir glad. Her var det masse fine kommentarer. Novellen din var bra, så det fortjener du 🙂 Håper du får en fin søndsg, kjære deg og at du fortsetter å bære gleden med deg utover dagen 🙂

    11. Det er sant! Å være kreativ og legge litt av seg selv ut slik er tøft, men så utrolig godt når tilbakemeldingene sier det var bra.
      Novellen i dag var veldig stemningsfull og speila bildet 🙂
      Mere mere mere mere!
      Stor nattaklem

    12. Du fortjener all skryt og ros du kan få. Flotte innlegg og du klarer å engasjerer en hau med bloggere til en flott fellesskap 🙂
      Stor klem

    13. Jeg synes du skriver veldig bra, og du skriver med hjertet! Når jeg leste om mannen kjente jeg sinnstemningen hans – følte jeg. Denne typen tekster som du skriver husker jeg etterpå som vakre og litt sarte. De har en helt egen stemning. Klemmer <3

    14. karidansen: Elsker å gjøre ting samen med alle, og moro når folk vil stille opp 🙂 Da får man engasjement, og MASSSSSSE inspirasjon <3 Og jeg blir super-glad <3

    15. cuskima: OG jeg blir så glad når dere leser hva jeg skriver. Og så glad for at folk bidrar med ord og innspill, og blir med på sånne små ting <3 Det er så gøy, og gir meg masse inspirasjon. Og da kommer ordene på linje av seg selv <3 Å være kreativ er litt sårbart, man sier liksom noe mer om seg selv...Og stiller seg litt åpen for hugg, eller hva det heter 😀 Stor god klem <3

    16. Ja, det er en fin ide….litt samarbeidsprosjekt gjør at det blir engasjement! Du er veldig kreativ til å finne på ting som lager fellesskap her på bloggen. 🙂

    17. Hanne Beate: Jeg har laget flere, og du har kanskje lest de før? Jeg har hatt noen repriser på dem. Men de ligger i kategorien : Tekster, noveller , dikt 🙂 Tusen takk for at du leser og glad at du likte den. Moro å lage sammen med dere <3

    18. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg har jo vist de andre på så mange repriser, men jeg skal komme i gang med litt flere nye igjen. Men gjelder å finne riktige bilder, og å kjenne seg inspirert 🙂 Takk for at du leser 🙂

    19. Herlig novelle, – og gøy at du ville ha med oss på det. Jeg lurte veldig på hva du skulle med de ordene du etterlyste, men så ble det jo noe så fint. Forfatter av noveller med egne tegninger/bilder burde du satse på! 😊
      Ellers er jeg kjempespent på hvordan det gikk med shoppingen din idag, hihi. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg